همه هزینه‌های این بازیکن با استقلال است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تمام هزینه‌های پزشکی بازیکن مصدوم خود را پرداخت می‌کند.

در جریان بازی استقلال مقابل مس رفسنجان، مهدی مهدی‌پور به شدت مصدوم شد و کار به جایی رسید که پای خودش را به تیغ جراحی سپرد و حالا تا اواخر پاییز نمی‌تواند فوتبال بازی کند. این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که قرارداد مهدی‌پور با آبی‌پوشان حداکثر دو ماه دیگر و در پایان لیگ بیست و سوم خاتمه پیدا خواهد کرد و از تیرماه بازیکن آزاد خواهد بود و اگر استقلال بخواهد او را حفظ کند، حتماً باید قرارداد جدیدی میان طرفین منعقد شود و به احتمال فراوان اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، اسم مهدی پور به صورت موقت از لیست استقلال برای لیگ بیست و چهارم خارج می‌شود تا آبی‌ها بتوانند تابستان امسال یک بازیکن اضافه‌تر بگیرند و پس از پایان نیم فصل اول، نام این بازیکن دوباره به فهرست باز خواهد گشت.

در مورد هافبک اصفهانی استقلال خبردار شدیم باشگاه استقلال تمام هزینه‌های جراحی او را متقبل شده و دقیقاً مانند کوین یامگا، خرج عمل جراحی مهدی‌پور را هم به طور کامل پرداخت می‌کند چون این بازیکن زمانی مصدوم شده که هنوز با استقلال قرارداد دارد و در جریان بازی برای استقلال دچار چنین معضل بزرگی گشته است.

بیشتر بخوانید: خاطره منشوری فریدون زندی از لخت شدن وحید هاشمیان در رختکن تیم ملی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    منت گذاشتید
  • ع ق QA ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    پول که برای اینا مهم نیست با جعل و توطئه پرداخت می کنند فدراسیون هم طبق قرار داد با باند تاج در اختیار شونه شرکای تاجو باندش در همه ی جریان فساد فدراسیون از ویلموتس تا حالا برای استقلال هر کاری می کنند داستان حسینی گیت نشان داد که تا کجا نفوذ دارند
  • مرتضی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    دست باشگاه استقلال درد نکن ممنونیم ازش.خدایش هر باشگاهی باید پشت بازیکنش باش وهمجوره هوای هم بازیکن هم خانوادشون بگیره تا زودتر سلامتی‌شان رو بدست بیارن.
  • کیون IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    اولین باشگاه حرفه ای در جعل اسناد مالی بیچاره هلدینگ از الان باید چند تا کارگاه در حد پوآرو استخدام کند که با اسناد جعلی درخشید و هزینه های دیگه هلدینگ و ورشکست نکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی