نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
۲ |
۰
فدراسیون فوتبال خط و نشان کشید؛ مسابقه رایگان نداریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری و دسته اولی اعلام کرد باید در هفته‌های پایانی بلیت‌فروشی داشته باشند.

رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: عجیب اما واقعی؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    فدراسیون مشترک دو باند زرد ( تاج و ساکت و بهاروند) و آبی ( خطیر و مظلومی و ماجدی) بانی همه ننگهایاز انتخابات‌ها تا ویلموتس تا حالا شریک هم هستند و فقط پول می خواهند هر چند فقط برای استقلال تهران سابق و استقلال بندر عباس کنونی هر تبانی و جعل و توطئه می کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی