دو مدیر سرشناس در هیئت مدیره جدید استقلال/ آبی‌ها پوست می‌اندازند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه استقلال تحولات مدیریتی فراوانی را طی دو ماه آینده به چشم خواهد دید.

به نظر می‌رسد کارهای مربوط به واگذاری استقلال و پرسپولیس به مالکانی غیر از وزارت ورزش مراحل نهایی خود را طی می‌کند و آنها قطعاً لیگ بیست و چهارم را با شرایطی متفاوت آغاز خواهند کرد. در این میان استقلال باید زیر نظر یک هلدینگ پتروشیمی قرار بگیرد و ناگفته پیداست که تحولات مدیریتی خواهد داشت چون مالک جدید سیاست‌های مد نظر خودش را پیاده می‌کند و مدیرانی که معرفی می‌کند بازوی اجرایی جهت پیاده کردن همین سیاست‌ها محسوب می‌شوند. در همین خصوص خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که استقلال حداکثر تا تابستان تغییرات ویژه‌ای را به چشم خواهد دید.

حضور ۳ مدیر اقتصادی

اینطور که بر می‌رسد اگر قرار بر تشکیل هیئت مدیره ۵ نفره برای استقلال باشد، سه نفر از اعضای این کادر ارشد مدیریتی توسط هلدینگ مورد نظر انتخاب خواهند شد. مردانی که گرایش اغلب آنها اقتصادی بوده و می‌آیند تا راهکارهای درآمدزایی استقلال را مد نظر قرار بدهند و زمینه برای اجرایی شدن آنها را فراهم کنند. از طرف دیگر دو مدیر شناخته شده استقلالی هم به این جمع اضافه خواهند شد. البته اگر هیئت مدیره ۷ نفره شود باز هم تغییر خاصی صورت نمی‌گیرد و ۴ مدیر از طرف مالک جدید و ۳ مدیر استقلالی چیدمان مدیریتی جدید آبی‌پوشان را تشکیل خواهند داد.

رئیس نام آشنا

اما دو مدیراستقلال که صحبت‌های زیادی پیرامون حضورشان در چارت مدیریت آبی‌ها مطرح شده چه کسانی هستند؟ برخی خبرها حکایت از آن دارد که "علی آقا محمدی" رئیس اسبق هیئت مدیره باشگاه استقلال که هم اکنون نیز یکی از اعضای این هیئت مدیره محسوب می‌شود، شانس بسیار بالایی برای حضور در این هیئت دارد و اگر راضی به حضور شود، پست ریاست هیئت مدیره را نیز احراز خواهد کرد. همچنین احمد شهریاری از مدیران ارشد باشگاه صبا که سابقه حضور در هیئت مدیره همین استقلال را نیز دارد، فرد دیگری است که روی او برای حضور در جمع مدیران ارشد استقلال صحبت شده است.

ماندن خطیر؟

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که علی خطیر تا پایان فصل قطعاً مدیرعامل استقلال باقی خواهد ماند و کسی به او دست نمی‌زند اما تکلیف فصل آینده چه خواهد شد؟ بدون شک نتایج استقلال در این مسئله نقش مهمی ایفا می‌کند اما نکته اینجاست که خطیر حتی اگر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نباشد باز هم از نظر قانونی هیچ مشکلی جهت مدیرعاملی باشگاه استقلال نخواهد داشت. حالا باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی پیرامون این مسئله برای فصل آینده اتخاذ خواهد شد و استقلال با او ادامه می‌دهد یا اینکه سراغ مدیرعامل جدیدی می‌رود؟

بیشتر بخوانید: استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • علی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    انشالله آقای علی آقامحمدی این مرد بزرگ ، رییس هیات مدیره و سعید آذری در آینده مدیرعامل باشگاه کبیر استقلال خواهند شد. یعنی ما هواداران استقلال مصرانه از دکتر علی آقا محمدی تقاضا داریم به استقلال، تیم بزرگ آسیا تشریف بیاورند.تیم بزرگ، مرد بزرگ میخواهد.
    • میلاد IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      تیم حکومتی و کارگزاران حکومتی
    • کیسه دان IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      از حاج فتل بزرگتر وقوی تر مدیر نداریم لطفاً حاج فتل رو هم بیارید ممنون
    • علی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      خدا راشکر خطیر لنگی داره شرش کم میشه
  • قشقایی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    فعلا درویش بیشتر از همه دزدی هاش عیان شده باید عوضش کنن
  • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    سلام همچین میگه استقلال کبیر من فکر کردم بایرمونیخ میگه کبیر کنید بگید کاسه فر‌ش بابا پاچه خواری بسه همون میاد که روزی ده بار رنگ مو عوض میکنه
    • محسن IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      محمدان بنگلادش دوصفر پرسپولیس را درجام باشگاهای اسیا شکست داد هیچ تیمی در ایران نتوانسته بدون باخت قهرمان شود درچهل وپنج سال اخیر
  • مهری IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    کسانی که استقلالی هستند لایک بدند
  • آبی تا ابد IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    استقلال کبیر را با ستاره های واقعی آسیا باید شناخت نه ستاره جعلی تیم حکومتی
  • ⭐️💙Esteghlal💙⭐️ IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    ⭐️💙⭐️💙
  • سجاد IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    اخبار استقلال به خبر ورزشی چه ربطی داره؟
  • نصیر IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    خطیر مدیر بدی نیست و حضورش در استقلال بسیار مفید است اگر مشکلات مالی نبود این تنش ها بین او و نکونام ایجاد نمی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی