خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

بیشتر بخوانید: باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ق ر IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    الان رامین رضاییان در سپاهان چند جام آورد هر کدوم از بازیکنان برن ماننده رامین خواهند شد شرط پرسپولیس در مرحله اول هوادران هستند بعد قرارداد ها
  • عروس العین IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    دیگه رفتن زیر نظر مالکیت جدید باید کاملا تسویه حساب بشن حق داره بازیکنان. وقتی شیش بازی تا اخر فصل بیشتر نمونده. کاملا حق با بازیکنان است وسلام
  • نادر IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    این بازیکنان نقشی درنتایج پرسپولیس ندارند و پول اصلی را داوران گرفته اند برای همین باشگاه می گویید پول ندارم.
    • امید عالیشاه IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      کیسه با کمک داور از شکست در دربی رفت و برگشت فرار کرد ! این واقعیت با هوچی گری و مغلطه قابل پوشش نیست!
  • ارتش سرخ IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    ازین لیست هشت نفره آقای درویش باید با ۴ نفرشون در اولین فرصت قرارداد تمدید کنه و با ۴ نفر بعد هم صحبت کنه و منوط کنه به آخر فصل.واقعیتش؛ ازین لیست حداکثر ۴ نفرشون بازیکن خوب و در حد پرسپولیس هستن و ۴ نفرشون اگه دوست دارن و تیمی میخوادشون بسلامت. پرسپولیس با یه سری بازیکنها خیلی مدارا می‌کنه.بازیکن کلا تو این فصل ۱۰۰ دقیقه بازی نکرده.کلا دو یا سه گل هم‌زده که البته گل به خودی بوده نه گل به حریف.آخه کدوم عقل سالم و نرمالی میگه باشگاه با این بازیکن تمدید کنه.یا بازیکنی که همش خطا خطا و خطا و بیش از نصف بازیها رو مصدوم بوده و وقتی هم میاد تو زمین انگار نه انگار که هست چرا باید تیم حفظش کنه.پرسپولیس باید اسکلت تیم رو حفظ کنه و با یه خونه تکونی بی رودرباسی تیم رو واسه آسیا مجهز کنه.نه هر ننه قمری که از اینجا رونده و از اونجا مونده ست بگیرن و باهاش قرارداد ببندن.مدیریت باید خیلی باهوش باشه و تحت تاثیر بازار گرمی یه سری دلال و سایتها قرار نگیره.اینا فقط هدفشون بازار گرمیه.بخدا لیگ پر از بازیکن خوب بی نام و نشونه که با حداقل مبلغ واست بهترین بازی رو میکنن‌.نمونش بازیکنهای شمس آذر و....
  • تعصب قرمز IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    آقای ویرا جام حذفی است و جایی برای ریسک کردن نیست پس خواهشا"علی بیرو را برگردون توی دروازه، امکان اینکه بازی به پنالتی هم برسه وجود داره، با بیرو از پیش برنده ایم.
  • یاسر IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    امید عالیشاه به پایان بازیگریش رسیده باید با باشگاه تسویه کند برود .
  • حمید IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    آقای اوسمارلطفامهاجم ویلن موتاروبیار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی