نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
منصور رشیدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال معتقد است که جریمه کاپیتان این تیم غیر منطقی و ناعادلانه است.

گزیده‌ای از گفت‌وگوی منصور رشیدی با خبرآنلاین درخصوص شرایط فعلی استقلال، واگذاری این تیم و اسپانسر جنجالی آبی‌ها را می‌خوانید:

  • استقلال و پرسپولیس فقط با اختلاف یک امتیاز در رده‌بندی قرار دارند. از حالا تمام بازی‌ها برای دو تیم مانند یک فینال تمام عیار خواهد بود. مخصوصا میانگین سنی بالای این دو تیم باعث می‌شود که در مقابل تیم‌های جوان کم بیاورند. دیدیم که استقلال در بازی مقابل شمس آذر از دقیقه ۷۰، ۸۰ کم آورد و ۲ گل خورد. امتیاز گرفتن از حالا سخت می‌شود.
  • قطعا هر دو بازی برای هر دو تیم ۶ امتیازی به حساب می‌آید. هم سپاهان هم تراکتور تیم‌هایی هستند که بازیکنان بسیار خوبی دارند و از هواداران زیادی بر خوردار هستند. سپاهان با برد در بازی قبلی با روحیه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و تراکتور نیز در تبریز از هوادارانش بهره می‌برد، برای همین هر دو بازی قطعا سخت خواهد بود و به نظرم هم پرسپولیس و هم استقلال به مساوی در این بازی‌ها قانع خواهند بود تا ببینند در ادامه راه چه اتفاقی رخ خواهد داد.
  • آخر با چه قانونی به خاطر یک دختر ۱۳، ۱۴ ساله هوادار فوتبال باید محروم شوید؟ چرا وقتی آن‌آقا مادر رئیس‌جمهور ونزوئلا را بغل کرد کسی چیزی نگفت و جریمه نشد؟ حتی در فیلم‌ها چیزهای بدتری می‌بینیم چرا باید یک فوتبالیست را از بازی کردن به خاطر چنین اتفاقی محروم کرد! نمی‌دانم اسمش را چه چیزی بگذارم؛ فاجعه است! ۳۰۰میلیون برای یک اتفاق! بیش از این هم نمی‌شود حرف زد.
  • من خودم هم بازنشسته شرکت نفت هستم می‌دانم که این شرکت‌ها از صندوق‌هایی که دارند تیم را خریداری کرده‌اند. امیدوارم که مشکلات هر دو تیم برطرف شود اما از نظر من مشکلات بیشتر از این حرف‌هاست. هر سال یک اتفاق و مشکل جدید در فوتبال ایران رخ می‌دهد و مشکلات جدیدی اضافه می‌شود که این تیم‌ها روز خوش نمی‌بینند. شابعاتی وجود دارد که هم بانک‌ها و هم شرکتی که مالکیت دو تیم را بر عهده گرفته‌اند ضررده هستند که این خبر بسیار ترسناکی است. بهتر است اقتصاددان‌ها در این مورد نظر دهند که این واگذاری سرانجام خوبی خواهد داشت یا خیر.
  • {اسپانسر استقلال} وقتی شرکتی مشابه آن از مردم کلاهبرداری کرده طبیعی بود که این اتفاق رخ دهد، چرا باید از شرکت‌هایی که باعث بدبختی مردم شده‌اند در فوتبال حمایت شود؟ پولی که به عنوان اسپانسر هم به تیم داده آش دهان‌سوزی نبوده و در فوتبال این پول‌ها به چشم نمی‌آیند. در نهایت در فوتبال جایی برای تبلیغ این شرکت‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: ادامه جنجال در آغوش کشیدن یک زن توسط کاپیتان استقلال/ حسینی با شکایت فرماندهی انتظامی کشور به دادسرا احضار شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳۶
  • فرهنگ IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    آقای رشیدی خودت میگی مادر رئیس جمهور!! آدم خوبه کمی فکر کنه بعد اظهار نظر کنه
    • حسین IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      گرفتاریم در افکار منحرف! در سال 2024 هنوز درگیر مسایل سده 480 هجری قمری هستید!
    • زهرا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      شماها فکر هم می دنید چیه؟ پس یه ذره فکر کنید که وسط هیجان فوتبال کدوم آدم سالمی می تونه از یه آغوش گرفتن چند ثانیه ای لذت جنسی ببره که حسینی چنین قصدی داشته! واقعا تو مغز شماها چیه؟
    • عاقل IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      متاسفانه همه سرکاریم با این افکار پوچ و واهی
    • ایرج IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      البته احمدی نژاد مادر هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا به آغوش گرفت
    • آبی 💙💙💙 IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      الان اگه این قضیه بر عکس بود، میدونید و میدید که تمام این کامتها برعکس بود و حمایت کامل میکردن که چرا اصلا دارین میگید این حرفها رو و بحث طرفداری و حمایت از هوادار تیم لنگشون رو وسط میکشیدن!! لنگیا دارن با این کارا و حرفاشون عقده این فصل که در حد لیگ برتر نبودن و سوراخ بودنشون نیومدن بالا بلکه بعلت نتایج ضعیفی که داشتن از اول فصل میگرفتن با زور و جبر و پارتی بازی و تبانی داوران بود که آوردنشون بالا!!!! توجه بفرمایید عزیزان لنگی::: آوردنتون بالا و خودتون نتونستین امسال هیچ کاری بکنید در لیگ برتر!!!!! پس مگر قاعدش اینکه با این حاشیه ها و هوچیگریها بتونن مثلا انتقام خودشونو بگیرن وگرنه تمام این حرفها در مورد سید حسین از پایه و اساس کذب و تهمت و افترا واسه محروم کردنش بود و هست؟؟؟ شما لنگیان که اینقدر از سید حسین میترسین چرا دروغ و تهمت میبندید بگین میترسیم از دروازبانتون چون خیلی کارش درسته واقعا که گریه هستین شما لنگیان گریه، واقعا....
    • شاهین IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      از منطق استقلالی جماعت همین بس که مصونیت دارند.. ولی رقیبان باید مجازات شوند... هر روز هم یکی نطق می کند.. خسته هم نمی شوند... نظر اقایان در مورد جک بیری و شتیل . جعل .کرونای محرمانه و حرکات سانسوری مربیانشان وووو چی هست... شاه حسینی فوتبال تو را می خواند.. نه جاویدان ها!!!!!!!!!!!!!!
    • پرسپولیس IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      کار اشتباه، اشتباه هست .توجیه نکن.بعدش سن تکلیف یه دختر ۹ ساله هست بعد میگی ۱۴ ساله سنی نیست.اتفاقا حساسترین سن همین دوران نوجوانی هست.طرف اگه ناموس خودش بود سر حسینی و اون دختره گوشت تا گوشت میبرید و حالا اومده اینجا فاز روشنفکری میزنه.
    • پرویز IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      کسی که محمودخان بغل کرد،نه مادر چاوز، همسر ایشون بود.منتهی به توصیه همراهان (مثل ابوترابی و...) گفتن که اعلام بشه ایشون مادر چاوز بوده که شرعا" قُبح کمتری داشته باشه.چاوز در زمان مرگ ۶۰ و خورده ای سالش بود و اون خانم نمیتونست مادر چاوز باشه. کاری که حسینی(یا هر بازیکن دیگه ای فارغ از نگاه رنگی) کرد،مصداق ((بغل کردن)) نبود چون یه دختر کم سن و سال توسط نیروهای حراستی احاطه شده بود و حرکت حسینی جنبه حمایتی داشت.ولی از اون جایی که ذهن های بیمار جماعتی گرسنه جنسی اصلا" تماس ((بدون میل جنسی)) توی مخیله شون نیست ، موضوع رو از بدترین دیدگاه ممکن نگاه میکنن. توی این سرزمین ، حمایت این مدلی از یه دختر کم سن و سال که ناموس هر مرد شریفی بحساب میاد،حرامه و مستوجب عقوبت.ولی هزاران هزار میلیارد دزدی و چپاول و اختلاس و دوروغ و دَوَنگ و وعده های پوچ(مثل وعده دلار ۵هزار تومنی و ۴ میلیون شغل و ۴ میلیون مسکن) و نابود کردن زندگی و آینده میلیون ها جوان ، مسئله ای نیست که مؤمنان غیرتی حساس به حجاب و عفاف،ککشون بگزه! اینجا سرزمینی است که رگ غیرت جماعت به ظاهر مومن گاهی و گزینشی بیرون میزنه!!!
    • محمود IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      تو که یه زنی چی از یه مرد می‌دونی که میگی وسط هیجان فوتبال و... ثانیا به فرض که راست میگی منی که تو خونه با شرط افتادم دارم تلویزیون تماشا می کنم چی ،منی که برای فرار از شهوت رو آوردم به تماشای فوتبال چی،منی که از غصه روزگار رفتم ورزشگاه چی؟
    • پرسپولیس IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      خطاب به پرویز.گیرم که تو درست میگی و می‌خواسته حمایت کنه.اصلا هم نگاه رنگی نداری مشخصه😂😂.بگزیرم.خوب چرا از اون پسر حمایت نکرد.چرا حلش داد و زد تخت سینه اش.در ضمن ۱۴ سال کم سن و سال حساب نمی‌آید.تو این دوره زمونه یه دختر ۹ ساله همه چی حالیش هست.بعدش همه چیز را با هم قاطی نکن برای توجیه کردن کار بازیکن تیمت.امان از دست کیسه کشان هوچیگر.مردونه اگه بازیکن پرسپولیس اینکار کرده بود الان اولین نفر خودت رفته بودی روی منبر و فتوا صادر میکردی.
    • MMD IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      محمود چی میگی؟!!! 🤣🤣🤣🤣
    • امیر IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      محمود...دراز کشیدن دیدن فایده نداره..شما اگه تشریف ببری مثل ما زیر آفتاب و تو سرما واسه یه لقمه نون و یه سقف انقد بدوی‌ کف کفشت دربیاد آرووم میگری..نشستی کامنت میذاری پول میگری عمو حالت خوش نیست دیگه..نامسلمون..
    • وحید براتی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      جناب فرهنگ بی فرهنگ!! میخای یه فتوای جدید برا بغل کردن نامحرم صادر کن!! بغل کردن مادر رئیس جمهور اشکال شرعی ندارد!!!!!! خداوکیلی اصلا نماز میخونی که آومدی اینجا به بهانه ای یقه پاره میکتی برو دنبال بهانه بهتری بگرد برا ضربه زدن به استقلال ' قهرمانی این شکلی برا لنگی ها عادت شده
  • بهرام IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    مادررئیس جمهور فوت شده کجاودختر14ساله کجا!؟ الف اسلام راهم نمیدانیدوورودبه مسائل دینی می کنید!
    • نسرین IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      متاسفانه با شما 4، 5 میلیون نفر شدیم جمعیت 88 میلیون نفری ایران و توی دنیا انگشت نما هستیم!
    • منطق IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      مشکل از مغز مریض عده خیلی کمی از جامعه هستش که باید بین انسانها فرق قائل بشه
    • محمد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      مثلاً میخواهی بگی تو از اسلام سر در میاوری!!!? همانطور که خوارج هم می‌گفتند ما از همه بیشتر اسلام را میفهمیم
    • زرشک IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      بهرام یه روانپزشک برو معلومه حال احوال خوبی نداری
    • شاهین IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      این لنگیا چون همجوره و در همه حال امسال جلو اس اس کم اوردن و نیز مهمترین علتش این که اون پایین و زیرش هستند، بود؟چون دیوانه شده اند سر این قضیه تا دیدن این قضیه سید حسین پیش اومد همهشون یه دفعه شدن سردمدار اجرای قانون اسلام و متدین دینی!!نمیگن اگه برعکس بشه و برا خودشون پیش بیاد دوباره همشون میشن مخالف حجاب و این قضیه ها؟؟واسه تیم لنگ پیش بیاد همین لنگیان هوچیگر بیلیون دلیل میارن که کارشون درست اما واسه استقلال عفت جامعه ورزشی خدشه دار شده!! اینجانب در رسانه همشمری آنلاین لنگی هم نوشتم اساس و بنیان این ماجرا در طرفداری و حمایت از هوادار خانم آبیها بوده اما وفتی این لنگیا از هیچ و پوچ داستان درست میکنن برا استقلال میخواین از قضیه و با اون عقدهایی که از اول فصل واسه اینکه امسال اون تیم همیشگی نبودن و تیمشون تیم نبود و اگر داوران محترم نبودن در ردهای نهم دهم جدول بودن،،تریپ متدین و مذهبی به خودشون گرفتن و با سواستفاده از این قضیه با کمک رسانه محترمشون همشهری آنلاین این داستانهای کذایی رو درست کردن تا آخر زهر خودشونو ریختن به استقلال کبیر و سید حسین!! آقایان لنگی بظاهر مسلمان مسجد ندیده..
    • اس اس IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      جناب بهرام برو داخل سیاره خودت بهرام با این افکار پوسیده
  • مهدی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    متاسفانه امثال این اقا بدون فکر کردن نا خردانه حرف میزنن و مصاحبه ها شونم پخش میشه خانمی از نظر شرح اسلام بهش حجاب واجب نیست ودر شرایط خاص بوده رو با یه جونه ۲۰ و چند ساله و یه دختر کم سن و سال یکی میکنن
    • نازنین فاطمه IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      من یه دخترم و به شدت هم مذهبی هستم ولی میشه بگید کجای قرآن درباره حجاب و مسایل این مدلی چیزی نوشته برم بخونم
    • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      همه جای قران هست. حتی گفته به نامحرم نگاه نکنید چه برسه بغل کنید
    • محمود IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      اگه کسی از اسلام سر در نمیاره بره مطالعه کنه در ضمن حسین حسینی به فرض محال دلش پاکه منی که صحنه رو می بینم چی باید حداقل هفته ها ذهنم مشغول باشه ای کاش اون دختر رو هم واسه همیشه از راه دادن به ورزشگاه منع کنند
    • علی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      خداوند در چند آیه از قرآن به وضوح و روشنی درباره حجاب امر فرموده است اهل قرآن می دانند این که زن مسلمان خود را بپوشاند حتی فرموده است چنان پا بر زمین نزند که خلخال آشکار شود حتی برا سخن گفتن نباید طوری سخن بگوید تا دل های هوس آلوده فکر باطل کنند قرآن شاهراه نجات است
    • نازنین فاطمه در جواب علی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      کی درباره محرم و نامحرم حرف زد! لطفا درست بخونید بعد پاسخ بدید! بدون حب و بغض! گفتم کجای قرآن مجید دستوری درباره حجاب وجود داره؟ کدوم سوره یا آیه؟ حاضرم قسم بخورم یک بار هم قرآن رو با معنی نخوندید و فقط از حرفهایی که توی گوشتون خوندند دارید تقلید کورکورانه می کنید.
    • محمد در پاسخ به محمود IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      آدمی تو؟ واقعا انسانی؟ ببین چی نوشتی! خجالت نمی کشی؟ یعنی اینقدر بی جنبه و ندید بدید هستی؟ وااای که چه به روز این مردم اومده؟
    • علی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      اسلام بهانه داده دست شما لنگی هابرا ضربه زدن به اسنقلال
  • ع ق QA ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    تعجب می کنم که اظهارات انسانهای معلوم الحال و نامتعادل در مورد مسئله اخلاقی زیر پوشش تعصب ورزشی چاپ میشود این آقا کجای قیاس اخلاق و عفت عمومی است آیا به سن طرفین و مکان فعل توجه کرده است جناب مذکور را حالا به هیچ عرصه اجتماعی راه نمی دهند
    • رضایاک ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      مشدی این نظرت با نظرات دیگرت متناقض است بخاطر مسائل رنگی بوقلمون صفت نباش خبرجان لطفا بچاپ
    • عقده ای قرمز👺 IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      همش زیر سر رسانه لنگی همشهری آنلاین و شما عقده ایهای لنگی هست....
  • ناشناس IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    چی رو با چی قیاس میکنی؟ایشون سفت و سخت جریمه نشه پس فردا یکی یکی دختران هوادار وسط زمین هستن و آغوش فوتبالیست های مثلا مهربان به روی اون ها باز! میتونست عقب بایسته واظهار قدردانی وتشکر کنه اشتباه کرده برخلاف شرع وقانون ونظم عمل کرده باید هم هر تنبیهی رو بپذیره
    • علی FR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      شرع و قانونی که نود درصد جامعه قبولش نداره پس باید حدف شه! برده داری هم یه زمانی قانون بود
    • سهراب IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      درود خدا به شرف و مرامت آبی دل عزیز حرف حق جواب نداره خداوکیلی... لنگیا رو ولشون کن هر کاری کنی و هر چی که بگی کلا میگن من میدانم ما موفق نمیشیم و همیشه خدا با همه چیز و هر حرفی کلا مخالفن.. لنگیا:: من با دنیا مخالفم.. من با خودم مخالفم... من با لنگمون هم مخالفم...
    • کرام الکاتبین QA ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      کدوم قانون را نود درصد مردم قبول ندارن توهم زدی ؟! رفتی اونور فکر کردی تو نماینده مردم ایرانی ؟ نخیر آقا نود درصد ولایت تو تو ایران نود درصد مردم ایران عفت عمومی و حجاب را قبول دارند اگه اختلاف هست سه بعد داره اندازه ش جریمه ش و سوم گروهی که عقل درکش را ندارن
  • پاشاکی روستایی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    سلام. اسلم. رو. از زمان شاه. وتاریخی میشناسم. ولی. بعضی ها. تاز. وحتی. از اسلام. هیچی. نمیدونند. بعد. چرت. پرت. میگن. مادر. ونزوئلا. ویا. اون. دختر. یا زن. اسلم رو همه. می‌دانند. ولی. بعضی‌ها. از بیخ. نمی‌دانند
  • ایرانی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    چون نهعیب قالی پیداست نه ننگ بزرگان
  • افشار IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    کجای دین گفته زن سن بالا رو میشه بغل کرد دختر جوان را نمیشود دین در هر دو مورد اجازه نداده
  • سعید IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    جناب رشیدی بغل کردن یک مشکل ولی توهین به مسئول امنیتی بازی موضوع دیگری است قبول کنید که هرکسی تخلف کرد نباید از مجازات در امان باشد راستی آقای رشیدی چرا بعد از آن صحنه آقای حسینی حاضر نشد با یک هوادرا پسر عکس بگیره و به سینه آن هوادار می کوبه
  • محمد IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    از اظهار نظر دوستان تعجب می کنم مگه چه فعل حرامی رخ داده ؟ چرا برای بقیه فوتبالیست ها نیست. اتوبوس تیم ملی!
  • نادرفرهنگ IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    حسین حسینی در واکنش به جریمه ۳۰۰ میلیونی به خاطر هوادار خانمی که او را در آغوش گرفت: ۳۰۰ میلیون جریمه را پرداخت می‌کنم و فدای سر آن هوادار خانم! 👈پ ن : وقتی میلیارد میلیارد از بیت المال حقوق میگیرن ۳۰۰ میلیون برای اینا پول خورده که! دوستان قوه قضائیه انگار ایشون از عملشون پشیمون نیستن! نظری ندارید؟ آقایون مسئول: بنظر شما اگه ایشون تو ترکیه زندگی میکرد و اینجوری به قوانین و فرهنگ ترکیه دهن کجی میکرد؛ دولت ترکیه چطور باش برخورد میکردند؟ راستی سرنوشت هاکان شوکور نابغه فوتبال ترکیه که با گالاتاسرای قهرمان جام اروپا و با ترکیه تو جام جهانی کره-ژاپن سوم جهان شدند؛ را بخونید که دولت ترکیه بخاطر حمایت او از کودتای طرفداران گولون چه بلایی سرش آورد؟ برخی از این بی خاصیت های بیسواد دوزاری بعضا سگ و گربه باز که درآمد نجومی شان از بیت المال و جیب مردم است؛ و عرضه یه فتح جام تو غرب آسیا هم در این چهل سال نداشتند و ندارند؛ ببینید چگونه آزادانه قوانین و شرع و عرف این مملکت را به تمسخر میگیرد و به حرمت شکنی خود افتخار میکند؟
    • Pm IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      حرفت اصلامنطقی نیست اصلاقابل مقایسه باحرکت کنعانی دراتوبوس تیم ملی نیست حرکت جوان مردانه حسینی روحتی هواداران پرسپولیس ستودندبعدشماحرف ازپول بیت المال میزنی مگه فقط‌حسینی پول میلیاردی میگیره همه بازیکنان پول کلان میگیرن وحقشونه درهمه جای دنیاهمینطوره حتی بیشترمیگیرن چون همیشه دورازخانواده ودرسفرن تمرینات طاقت فرسا گاهامثدومصدومیت های طولانی مدت مث رباط صلیبی واضطراب بالاهای احساسات مسابقات همه وهمه دلیل برسختی حرفه وکارفوتبالیستهاهست
    • محمد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      اون کودتا گران حمایت کرد کشور فساد ویران کرده هنوز خوابی
    • هیتلر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      کاملا درست و منطقی گفتی ای سید بزرگوار مثل اینکه اون لحظه تمام خط قرمز ما که نه بلکه خط قرمز قوانین اسلامی و بین المللی را زیر سوال برده،به نظر من باید مادام العمر از میادین ورزشی محروم بشه تا درس عبرتی بشه برا اجنبی ها
    • علی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      احسنت
  • ابی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    همه بازیکنان باید در پرداخت جریمه سهیم شوند، درودبراستقلال بزرگ 2 ستاره آسیایی با 50 میلیون هوادار
    • سینا IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      چند میلیون؟؟؟
  • سفی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    اگر بجای حسینی یک بازیکن دیگه ای میبود آیا چنین محکومش می‌کردند واقعه اتوبوس ھنوز از یاد ما نرفتہ و چیزھای بدتر دیگه ای آیا درباره واقعہ اتوبوس که خیلی بدتر از واقعه ی حسینی بود کسی چیزی گفت
  • سفی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    کار حسینی از واقعه ی اتوبوسی بدتر نبود چرا اونجا ھمچنین محکومیتی نکردند
  • ک.م IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    از اینکه کار سید حسین غیر شرعی بودحرفی نیست،ولی کجای شرع گفته به یک تیم و میلیون ها طرفدارش آسیب برسانند؟ اصلا کوتاهی مامورین در جلوگیری از ورود افراد متفرقه و بروز چنین مسائل ناگهانی کجا دیده شد و چه تنبیهی دارد؟ مافیای رقیب در محروم سازی حسینی چه نقشی دارد تا تیم شان را به صدر برسانند ؟ حکم جانبدارانه صادر شده و رسانه های مغرض در آن اثرگذار بوده اند.
  • ستار zz IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    حسینی بهترین کار را کرد خدایی چرا همه یکطرفه قضاوت می‌کنند اون مامورینی که بطور وحشیانه به سمت این دختر حمله ور شدن بگو میخاستین جانی بگیرید خوب بنده خدا قلبش نترکیده از ترس والا راننده ها که مردم هستند موقع که مامور جلوشون میگره از استرس دستشون میلرزه حسینی فقط به این بنده خدا پناه داده .امنیت فرهنگی و اجتماعی نداریم و بس
    • یک مرد مجرد IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      اون دختر که دل من مجرد رو به دود انداخت بی گناهه ،هر چی خود کشیده ریششون تو این موضوعاته طرف می بینه مثل پولداران مجالی برای عشق ،حال ندارم ذهنش رو به خود کشی میاره
    • حمیدرضا IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      دختره کجا ترسیده بود
  • رضا IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    اولا مادرپیر رییس جمهور ونزوئلا بادختر جوان ایرانی فرق میکنه ثانیا همون زمان هم کلی حرف وحدیث پشت این ماجرابود سوما اتفاقا رییس جمهور اون زمان هم یک استقلالی بود یادتون که نرفته چطور علنی ازاستقلال دفاع میکرد قهرمانتان کرد
  • رضا IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    حسینی باید ۶ ماه محروم میشد نه یک بازی تعلیقی. فعل حرام رو به صورت علنی انجام داد و حاضر به عذر خواهی هم نشد.
  • محمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    بنظرم حسینی باید دخالت نمیکرد تا این دختر رو ماموران بغل کنن کشان کشان ببرند.پخش زنده توی کل دنیا پخش میشد..بخدا حسینی گلر شما بوده وازشما حفاظت کرده پس چرا جریمه ش کردید؟دفعه بعد یه دختردیگه میپره وسط هیشکی نره جلو تا یه کم بخندیم خدا کنه روز بارونی وچمن خیس باشه دختره یه جاخالی بده همه دنبال کننده ها بخورن زمین
    • رضا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      اول که تصویر رو بخوان میتونن پخش نکنند بعد یه جوری میگی کل دنیا پخش می کنند انگار همه جا گلو بلبله و فقط ما مشکل داریم. اتفاقا کشورهای دیگه پلیس خیلی بدتر برخورد میکنه. نیروی حراست وظیفه ش تامین امنیته.
    • ا HK ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      حسینی کار زشت ووقیحانه انجام داد که این دختر رادراغوش کشید عمل ان خانم هم زشت بود یگان ویژه به وظیفه اش عمل کرد منتها حسینی کادنادرستی انجام داد ودرکار نیروی انتظامی دخالت کردضمن انکه اگر ان دختر توسط یگان ویژ بازداشت میشد نهایتش ابرویش ازبین نمی رفت ودرهمسابه ودوست واشنانمی فهمیدند که حسینی ان وختررابغل کرده که دیگرچطوری ان دختر سرش راتزد همسایگان بلند کند سوال دارم از منصور رشیدی وامیر حسین صادقی اگر حسین حسینی زن شماودختر شمارا حسین حسینی جلو درهمسایه وفامیل وجلو خودشان بغل میکردچه عکس العملی نشان میدادند به نظرم گمیته انضباطی مجازات کمی رابرای حسینی تعیین کرد ولی خدا راشکر که یگان ویژ اجازه نداد حقش،پایمال شود وعلیه حسینی شکایت کرد
  • سینا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    باز این استقلالیهای متوهم و هوچیگر گیر دادند به پرسپولیس... آخه یه کم فهم و شعور خوبه.. به پرسپولیس چه ربطی داره؟؟؟ من کاری به خوب بودن یا بد بودن حسینی ندارم.. از روز اول هم گفتم مقصر انتظامات هستش.. هنوز که هنوزه تعجب می‌کنم چطور یه خانوم تونست بیاد وسط زمین.. آقای حسینی خدایی به جدت قسم.. اگه یه مرد یا پسر نوجوان هم بود بغلش میکردی؟؟؟ مشکل شما نیستی مشکل جوگیری سریع ایرانی جماعت هستش... حالا میگیم خوب کاری کردی.. چرا با ماموران درگیر شدی؟؟؟ اونم میگیم حق با تو... چرا بعدا مصاحبه های هنجار شکنانه انجام دادی.. شما 300میلیون و یه جلسه نبودنت به استقلال ضرر زد.. کارتون و حرفاتون باعث سختگیری بیشتر به بانوان میشه... میشد با یه عذرخواهی و چندکلمه زبون خوش غائله رو خوابوند.. فقط به محبوب شدن پیش چندهوادار فکر می‌کنید.. بخدا قسم اگه معروف نبودی نمیتونستی به مامور بی احترامی کنی.. چرا یه فوتبالیست.. هنرمند.. مجری.. پیشکسوت در مورد برخورد ماموران توی خیابون با خانوما حرفی نمیزنه؟؟؟ جمع کنید خودتونو...
    • افشین رحیمی فر IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      تو خودت رو عمدا زدی به خواب نمیشه بیدارت کرد
  • سلام US ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    رشیدی گل به خودی زد
  • ارتش سوراخ اسیا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    چون بازیکن استقلال بودمحروم کردند اگرلنگ بودازاین خبرهانبود همه دست به کارشدن استقلال زمین بزنند به فضل الهی نمی توندند
    • سینا IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      متوهم بیسواد...
  • تاج 50 میلیونی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    راستی حسین اتوبوسی چی شد؟
  • حسینی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    مشکل سيد حسین حسینی و بغل کردن نیست. فیلم مستقیم را که همه ملت دیدن هیچ بغل کردنی توش نبود. ولی مشکل این است که با یک مجموعه لجاجت شود و گرو گیری صورت گیرد.
  • ایرانی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    اینهایی که از حسینی هنجار شکن دفاع می کنند به احتمال زیاد مشکل دارند ودین و عفت کرامت و غیرت وحیا برای آنها تعریف نشده
  • تاج سرور آسیا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    مسئولان پرسپولیسی هر کاری میکنن که استقلال قهرمان نشه مثل قضیه مراد مند و یزدانی که‌در زمان مجیدی درست کردن و فوتبال دو بازیکن تیم ملی رو نابود کردن ولی خدای هواداران استقلال کریمه باز مثل زمان مجیدی یه داغی به دلتون میشینه که‌ تا ابد بسوزین به امید خدا
  • مرتضی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    این چه حرفیه؟ فردا تو خیابون یکی دختر تورو بغل کنه زشت نیست؟ اصلا فوتبال به کنار. شرم و حیا کجا رفته.
    • صادق تلاوت IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      گل گفتی دمت گرم
  • افسانه IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    خیلی خیلی باهاش راه اومدن، این راهش نیست آقایان مسئول! باید نقره داغ میشد این بازیکن
    • اس سرور لنگ IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      خود تو هم باید نقره داغ بشی جیگرکی. منظورم گرفتی. سزای تو با هواداران استقلال. میفهمی که چکارت میکنن.
  • محمود IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    به خدا قسم اگه ده برابر این جرایم رو تو اسپانیا از یه بازیکن می کردند ،اکثرا از اونا تعریف می کردند ولی اینجا که فرزند امام حسین یه دختر رو بغل کرده همه شدن حامی اون.
    • رضا IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      رئیس فدراسیون اسپانیا برکنار و حتی زندانی شد وقتی چیزی نمیدونی چرا حرف میزنی. دنی الوز مگه ماهها در زندان نبود ؟
  • جواد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    آقای رشیدی حرف زیادی نزن متاسفانه امثال تو توی سیستم ورزش کشور ما هستند که حال روز ورزشکاران ما اینطور هست ورزشکار چون الگوی جامعه خصوصاً الگوی جوانان هست باید خیلی مراقب رفتار و کردارش در جامعه باشد به نظر بنده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خیلی با اغماض با این موضوع برخورد کرده باید چند سال ایشون رو از فعالیت ورزشی محروم می کرد تا عبرت دیگران شود
  • حسینی ریاکار IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    حسینی باید خیلی شدیدتر جریمه میشد، چطور بغلش برای زن‌ها بازه ولی به سینه مرد هوادارش زد؟!!!!! اینها دنبال فالوور و دیده شده هستن
  • سهراب IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    هردوکاررئیس جمهور درعزا وحسینی درشادی هیجان باهم فرق دارد ولی هدوکارت قرمز گرفتند احمدی نژاد کارتش ابدیه وحسینی یک بازی ازلیگه..فرقشان اینه ..
  • ,,امانی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    اینکه واقعا پیشکسوتان استقلالی متاسفانه از عقل برخوردار نیستند بر میگرده به همین جنابان رشیدی ومحمد نوری وسایرین اول اینکه این موضوع چه ربطی داره به موضوع چندین سال قبل رئیس جمهور خوب شاید هم اقلی احمدی نژاد بخاطر همین کار یک جلسه از حضور در کابینه دولت محروم شد وشما خبر ندارید ای کی یو قوانین انروز با دیروز فرق میکنه همچنانکه با فردا بعد اینکه حسینی با علم وآگاهی وصرفا بخاطر شاخ شدن اینکار را انجام داد نمونه آن دست به یقه شدن با مامورین حفاظت ورزشگاه بود که هیچ قانونی به او اجازه اینکار را نداده است بعد اینکه از منظر شرعی مادر چاووز یک غیر مسلمان بود وهم اینکه پیرزن هشتاد وچند ساله که خودش را به بغل رئیس جمهور انداخت وبرای آنها منعی نیست گرچه بائو رئیس جمهور هم مراعات می‌کرد و آخر اینکه قبرستان کهنه شکافتن شده کار این چند سال جماعت استقلالیون خودتان انصافا از این حرفها خجالت زده نمی شوید بهتر نیست بجتب این چرندیات سعی کنید محیط تیم خوب استقلال را آرام کنید تا هواداران شاهد بازی‌های تماشاگر پسند باشند وهوچی گری را کنار بگذارید تا بازیکنان شما با کمال آرامش این چند بازی را انجام بدهند
  • مسعود صدوقیان زاده IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    وقتی کل باشگاه با جعل ودروغ سرپا ایستاده وقتی یه عده آدم بیسواد دور بر یه تیم هستن، وقتی کادر فنی تشکیل شده از چند هوچیگر نخاله، که چن تاشون اصلا حرف زدن بلدنیستن وجمع سوادسه تاشون به دیپلم نمیرسه، این میشه مصاحبه بزرگترشون دیگه،
  • صالح IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    حرفه ای بغلش کرد اگر بغلش نمی‌کرد سید را مغرور می خواندند حتما میگفتند مذهبی خشک بی آب گیاه است
  • مجید IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    دوستان ایشون در انظار مردم بغل کرده بعضی از آقایون فوتبالیست پیشنهاد اتوبوس دادند
  • عارف IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    کاری به بغل کردن زن مردم توسط گلر کیسه ندارم ولی نظر پیشکسوت رو قبول ندارم ما پرسپولیسیا برای شکست سپاهان می‌آییم شماهم ک اقرار کردی واسه تساوی میرید تبریز
  • بی نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    وقتی پول بیت المال ومیلیارد میلیاردمفت میخورین بایدازگلوی همتون بزنه بیرون،هنوززوده صبرکنید همتون خون بالامیارین،مردم راصی نیستن که نون نخورن شماماشین صدمیلیاردی باپول مردم سواربشین.وهمیشه طلبکار ،بازیهای ملی هم ۴تا۴تابخورین بازتوقع پاداش داشته باشین،زهربشه توبدنتون پول مردم انشالله
  • احمد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    خیلی انگشت نما شدم به خاطر یک لحظه احساس یک بازیکن محرم کنید ظلمه
  • علی نورانی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    سلام و احترام متاسفانه بعضی ها متوجه بدعت وعادی سازی قبح گناه نیستند این کار قبح گناه را عادی سازی میکنه بزرگترین گناه کوچک شمردن گناهان است چون ذره ذره ...
  • ااحمدرضا IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    سلام اون که احمدی نژاد بغل کرد مادر چاوز 80سال سن داشت با دختر جوان نمیشه مقایسه کرد. در ثانی مقدار جریمه متناسب با حقوق دریافتی باید باشه
  • محمد IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    اگه حسینی منظوری نداشته باید از ماموران خواهش می‌کرد که کاری به آن دختر نداشته باشند نه اینکه به خاطر خود شیرینی دختر مردم رابغل بکنه بعدش به آن مامور که داره وظیفه را انجام میده حمله کنه وباعث ملتهب شدن فضا بشه
  • محسن IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    به نظر من اگر دانیال اسماعیلی محروم نمیشد با اون حرکت زشت پ منشوری این حکم را به حسینی نمیدادنند فوتبال مصلحتی و حمایت از یک تیم خاص تازه قضیه محرومیت اسماعیلی را سپاهان دنبال کرد وگرنه هیچ اتفاقی نمیافتاد عدالت در فوتبال آرزوی ماست دست از حمایت رنگی بر دارید خجالت آورخ
  • محمد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    آخه حسینی چکاره است که بخواهد دختر جوان و ناموس مردم را در آغوش بگیرید این وظیفه پلیس هست که متخلفین را بگیرد را
  • باقر شمس الدینی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    مشکل ما مردم خود مسئولین هستند که برای خودشان همه چیز را حلال کرده اند برای مردم حرام آن وقت ما اینجا با هم بحث میکنیم چرا اینقدر همه ساده لوح هستیم
  • #لنگ بی لیاقت IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    اینجور باشه که باید ...بازیکن لنگی که اتوبوس با دختر بود اعدام میکردن
  • سیروس IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    امان از دست افکار پوسیده خب بفرض بغلش کرده خب چی شده بزور که بغلش نکرده از این همه اختلاس و..بدتره
  • محمد IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    استقلالیهای عزیز .اگه دروازه بان پرسپولیس هم دختری بغل میکرد باز هم اینجور طرفداری میکردید؟ نه عزیزان برای خودتون شیرینی پخش نکنید حسین هوادارمردرا بادست پس زد ولی دختره را بغل کرد ....خودتون گول بزنید....جریمه هم کار خوبی بود تا ادم بشه ...غرورش کمتربشه
  • جمشید IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    آقای رشیدی فدراسیون فوتبال یک قانونی داره که از فدراسیون جهانی فیفا الگو میگیره و طبق بند و تبصره ها آرای خودش را اعلام می‌کنه و قرار نیست شما ها هر سری فدراسیون بهتون ارفاق بکنه
  • فاطمه سادات IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    حسینی بیگناه هست شما هازودقضاوت می کنید
  • محمدی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    تو که شرکت نفتی هستی چرا سیصد میلیون بنظرت زیاد میاد؟؟؟ شما که پول مفت زیاد میگیرید.
  • رضا IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    دوباره آب رو گل آلوده دید جهانگیری شروع کرد به ماهیگیری.
  • Amirali IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    متاسفانه باید بگم فقط واسه ما استقلال خوار داره الان اگه یه پرسپولیسی این کار و میکرد تازه بهش جایزه ام میدادن ولی استقلال چون یه تیم مردمی و با شرفه اینطوری جواب بازیکن هاشو میدن
  • حبیب اله عطازاده IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    کاملا تابلوست که میخوان استقلال رابه حاشیه بکشند
  • ایران IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    کشوری که فاصله فرهنگی با دنیا دارد
  • چرا برای کنعانی زادگان این قدر حساس نبود IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    احمد
  • . حسین US ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    دشمنای مردم ایرانن اینا که از حسینی شکایت کردند انسان نیستند
  • شاهین IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    به خاطر رفتار و بعد گفتار ناجورش البته به قول معروف خامی کردن در اون لحظه و بعد به جای عذر خواهی دوباره سرکشی کردن جریمه شد.
  • کریم IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    ربطی به رنگ قرمز یا آبی نداره. وقتی در عرض چند ثانیه دروازه بان استقلال تحریک شده ویا بادیدن موی زن یا دختری مردی به فساد کشیده میشه باید فاتحه اون جامعه رو خوند. متاسفانه بادیدن و خواندن نظرات جامعه کاملا دوقطبی شده است. فقط چندتا سوال در ذهن من وامثال من هستش که بی پاسخ مانده است. با قاری قرآنی که اون اعمال رو انجام داد چه کردند؟؟؟ با مدیری که در گیلان لواط انجام داد چه کردند؟؟؟ با زمین خواری؟ اختلاس؟ آقازاده؟ و.... در قانون شرع و اسلام مجازات انسانها فرق میکنه؟؟؟
    • فرشاد IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      درود بر شرفت
  • الفرد هچکاک IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    بابا ول کنید به خدا ما مردم همیشه در صحنه ول کن نیستیم یک عده پدر سوخته هم دنبال دو دسته کردن مردم هستند ببینید چه بلایی به سر ما اوردن داریم همدیگرو له میکنم فحش میدیم تا جایی رسید که به کشتن همدیگه راضی شدیم یکم واقعیت ها رو ببینیم
  • احمدبهزادی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    ببیتیدمثلا این فسیل پیش کسوت استقلال است وبرای شناخت این هوچی گران نگاهی به مقایسه کردن یکبازیکن درلین مقطع وبرهه که همه حرفها درنوردحجاب واینگونه موارداست وبلزیکن تیمش را با رییس جمهورکشورودربیرون ازکشوروبا یک پیرزن فرتوت نقایسه می کند.هوچی گری این جماعت حدی ندارد.
  • عاصی US ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    علی آقا که یکی از نظر دهند گان است مثل سخنگوی رژیم کودک کش صهیونیستی که گفته بود ۹۹ درصد موشکها وپهپادهای ایران را زده میگوید ۹۹درصد شرع واسلام را قبول ندارند ببخشید این ۹۹ درصد را از کجا آمار گرفتی خوب مگر اینکه کافران همه را به کیش خود پندارند توجه پندارند ،واقعیت نه پندارند آقا علی وهمه کسانی که احکام خدا را تفسیر به رای می کنید یکی می گوید لنگ یکی می گوید کیسه خجالت بکشید از تعصب های جاهلانه دست بردارید حکم خدا معلومه نامحرم ،نامحرم ونامحرم باید حدود خدا را رعایت کند مخصوصا سید حسینی نه اینکه بگوید جریمه فدای هوادارم پس حکم خدا چه سید حسینی این تذهبون.باتشکر واحترام
  • . IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    من پرسپولیسی بودم . ولی میگم درود به شرف آقای سید حسین حسینی . زنده باشی پهلوان .
  • نوید IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    همه نظرها بر اساس تعصب ‌و برداشت شخصی نوشته شده . افرادی که در جامعه ای به قوانین و مقررات احترام نمی‌ذارن ولو قانون غلط ، و احترامی هم به مجریان و مدافعان قانون قائل نشوند قطعا باید تنبیه شوند. پیشرفت کشور های غربی اجرا و احترام به قوانین است به شکل سختگیرانه
  • تاج کبیر IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    همه اینهایی که حرف از دین وعفت میزنن خودشون اگه یه دختر بیاد سمتشون باتمام وجود بغلش میکنن.
  • کیان IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    اگه می تونستیم دهانها رو مثل دروازه ها ببندیم، وضع مملکت بهتر می بود همی!🤣😂😇
  • آذربایجان ایگیدی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    آقای پیشکسوت یه سوال اگه مامور امنیت ورزشگاه قانون شکنی میکرد و آن خانم را بغل می‌گرفت و نگهش می داشت نظرت همین بود یا با تانک از روش رد می شدی؟ آقای حسینی ، اگه همون دختر به یکی از بازیکنها آسیب میزد آیا نظرت باز هم همین بود ؟ آن همه مامور مگر برای امنیت امثال شما ساعتها در گرما و سرما آنجا نیستند ؟ به چه حقی با آنها درگیر شدی ؟ قوانین و عرف جامعه را همه می دانند چرا عده ای همیشه خلاف جریان آب شنا می کنند ؟ چرا در حساس ترین شرایط جدول ،به تیمت و باشگاهت اینجوری ضربه زدی ؟ و .........کنی تفکر بد نیست
  • مرتضی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    فرقی نمی کنه. هم کار احمدی نژاد اشتباه بود و باید برخورد می شد، هم کار فردوسی پور و هم کار حسینی.
  • تراختور IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    ببینم اگه اون دختر از خانواده خودتون بود باز هم ازش حمایت میکردید؟مثلا حسینی .......... بغل میکرد.باز هم همینجوری ازش حمایت می‌کردید.غیرت ما آذری ها این کار را اشتباه می‌دونه حالا نظر شما چی باشه خدا می‌دونه.غیرت و شرف این کار را توجیه نمیکنه و کاملا اشتباه می‌دونه.
  • حسین IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    کار دروازه بان درست نبوده و مورد تایید انقلابیون نیست . باید وقتی دخترک به او پناه آورد چماق نیروی انتظامی را می‌گرفت و با آن بر فرق سر دخترک میزد و موهایش را می‌گرفت و دور زمین می‌چرخاند. اگر کرده بود بجای جریمه پاداش می‌گرفت و نیروی انتظامی هم ازش تشکر می‌کرد.
  • علی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    بچه خوشگلا احمدی نژاد مادر چاوز را بغل نکرد مادر چاوز احمدی نژاد را بغل کرد. پیشکسوت مخش پوکیده همه جای دنیا با این جیمی ها برخورد میشه اگه کسی می خواد بگه مردمیه بیرون بازی نشون بده وپسر بچه طرفدار رو هول نده.مسله جنسی نیست موضوع اینه که اگر این وسط دخترخانم طرفدار نبود وضربه ای وصدمه ای به حسینی میزد شما ها نیروی انتظامی و فدراسیون و حتی تیم های بالا جدولی رو جر می دادید.
  • شاهین IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    خلاصه کلام. اینا نمیخان استقلال قهرمان بشه و سلام
  • Ali IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    ازبزرگوارانی که ازکار آقای حسین حسینی مطلق دفاع کرده اند ازجمله خودآقامنصور رشیدی بایدپرسید اگه دخترخودت وخودتان ویا خواهر خودتان هم بود وآقای حسینی بغلش میکرد همین گونه واکنش نشان میدادید ؟یک موقعی احمدی نژاد مادر رئیس جمهور ونزوئلا را بغل کرد اول که آن خانم پیربود ونه نوجوان دوم آن پیرزن مسلمان نبوده ودر باورآنها بغل کردن زن وروبوسی بوسیله مرد ساری وجاری هست وازنظرآنها ایرادی ندارد،یک زمان هست برای نجات جانشان یک دختر وزن را بغل میکنی آن حسابش جداست ودر مواقع عادی تکرارشدنی نیست .
  • علی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    می که دختره ترسیده،دختری که می‌پره اینور نرده ها و از وسط چندین نفر با زبلی در میره به نظر شما ترسوه ؟دخترها توی این سن و سال رویایی،احساسی وهیجانی هستند زود هم عاشق میشن و رفتارهای اونا عقلانی نیست اما حسینی ما شا الله خارج رفتس وگل وبلبل دیده چرا باید بچه گانه عمل کند البته زیرکانه بوده در وضعیت زن زندگی آزادی خوب فالوور جمع کرد. ده برابر سیصد میلیون رو از پیجش در میاره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی