نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
۶ |
۳
کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار ویرا می‌گوید در بازی ایران و ازبکستان نسبت به اوستون اورونوف علاقه پیدا کرده است.

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

بیشتر بخوانید: ضربه بزرگ به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان/ ستاره پرسپولیس رسماً یک جلسه محروم شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حق US ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    یعنی اونی که اینو نوشته خدا شفات بده ،به به اسمار گفتن اورونوف با کسی زیاد حرف نمیزنه اسمار هم گفت همین که با توپ حرف می‌زنه کافیه ، بعد اینجا نوشته همین که با توپ صحبت نمیکنه کافیه !!! اصلا متوجه نشدید چی گفت و منظورش چی بود
  • حامد IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    خطیر ب درویش پیشنهادش کرد،اونم رو هوا زدش
  • گرینوف سالارمن IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    درود بررستمارونف مردشجاع آفرین فقط دروازها را بترکونه.. درودبرمردان خداشیاطین سرخ بزرگ ایران❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷🚩🇺🇲🇺🇲🇦🇴🧨🧧🎈👠🦜🌷🚩🌹🍎💓😍
    • طلایی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      شیاطین سرخ ک منچستر یونایتد هست اینالنگن لنگ😂
  • کاربر جدید IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    ارونوف غیر از پیوستن به پرسپولیس نفله میشد ولی الان در پرسپولیس امید حیات دارد. به راحتی میتوان کاپیتان تیمش در ازبکستان را با ایشان مقایسه کرد وپاسخ را یافت.
  • شبگرد IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    بهترین بازیکن پرسپولیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی