فاصله فوق نجومی دو دروازه‌بان ذخیره در پرسپولیس/ گلری که خون قرمزها را مکید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی امیررضا رفیعی این روزها درون دروازه پرسپولیس خوش می‌درخشد که قرار داد این بازیکن بسیار ناچیز است.

وقتی علیرضا بیرانوند از اردوی تیم ملی برگشت و خبرگزاری ها از مصدومیت او می گفتند، هواداران پرسپولیس نگران بازی های این تیم بدون شماره یک بودند. پرسپولیس در ابتدای فصل با اینکه چالش بزرگی با بیرانوند داشت و حتی این بازیکن در آستانه پیوستن به استقلال بود اما خیلی سریع مشکلات حل شدند و گلر شماره یک تیم ملی در پرسپولیس ماندنی شد.

بیرو در پرسپولیس ماند اما احمد گوهری راهی آلومینیوم شد تا پرسپولیس با معضل گلر دوم مواجه شود. سرخپوشان بارها برای جذب دروازه بان دوم اقدام کردند اما با گزینه های مدنظرشان به توافق نرسیدند.

در این بین گل محمدی امیررضا رفیعی را از آکادمی پرسپولیس به تیم بزرگسالان فراخواند و این بازیکن روی نیمکت نشست تا اینکه محرومیت و مصدومیت بیرانوند باعث شد تا او درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد.

رفیعی تاکنون ۴ بار برای پرسپولیس بازی کرده و توانسته در هر ۴ بازی کلین شیت کند و رکوردی خاص از خود به جای بگذارد. از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که قرارداد رفیعی با این تیم ۵۰۰ میلیون تومان است و او یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران خواهد بود.

این در حالی است که در سالهای گذشته بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات که به عنوان گلر ذخیره در پرسپولیس حضور داشت، با قراردادی عجیب در زمان مدیریت انصاری فرد در پرسپولیس ماند و حدودا ۷۰ میلیارد تومان از این باشگاه پول دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: ضربه بزرگ به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان/ ستاره پرسپولیس رسماً یک جلسه محروم شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • یوسف IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    زیر فشار نبوده هنوز توپ چندانی نرفته سمت دروازه جز بازی با گل گهر چند دقیقه آخر
  • هرمزان US ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    اول از همه مشخص کنم منظورم با تمام باشگاه‌هاست که بازیکن بی‌کیفیت یا کیفیت متوسط خارجی میارن و قرارداد بالا میبندن ولی به جوانان خودمون با رقم خیلی خیلی کمتر اعتماد نمی‌کنند بازیکنی اگه از خارج میاد یعنی بازیکن‌ ایرانی با اون کیفیت فنی نداریم یا کمتر از تعداد انگشتان یک دست در اون حد بازیکن ایرانی داریم بنابراین بازیکن خارجی می‌اریم و از اون بدتر کی که ندونه تو قراداد سرمربی‌های خارجی با باشگاه‌ها ی بند نانوشته‌ای هست که بازیکنان خارجی بی‌کیفیت مد نظرشون به تیم میارن مثل همین رادو و اون مهاجم کروات که الان اسمش بخاطر ندارم و یا مدافع کروات که بازی نکرد ولی از پرسپولیس پول قرارداد گرفت و همه این بازیکنا کوچکترین تاثیری در قهرمانی‌های پرسپولیس نداشتن اما طبق اون بند نانوشته با سرمربی شدن بازیکن پرسپولیس و جای چندتا جوون ایرانی گرفتن تو استقلال هم همینه تو سپاهان هم همینه همین دو سال که مورایس اومده رو فقط ببینید چندتا بازیکن خارجی با سپاهان قرارداد بستن که به نیم فصل هم نرسیدن ، تراکتور که دیگه معرکه بوده ‌فولاد که بازیکنان مصدوم خارجی قراردادبسته بود
  • غضنفر IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    یه سوال حالا بگیم هوادار جون زود یادش میره ،شما چرا ؟؟ اگه بموقع نه چون ایشون خیلی به پرسپولیس فرصت داد.اما مدیریت نمی خواست پول قرداد ایشون رو بده !( اگه همین اواخر مهلت ایشون هم میداد ،هم از تخفیفی که بازیکن به تیم داده بود استفاده می کردند و هم دیگه جریمه دیر کرد و پول باقی مونده قراردادش رو پرداخت نمی کردند. تقصیر شما نیست "ما ایرانی‌ها خوب استقبال می کنیم و بد بدرقه"
  • کیسه هوچی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    آخه اگه بازیکنای خارجی بی کیفیت فرقی نمیکنه کدوم تیم وارد ایران نشن پس این واسط ودلالها از کجا پول دربیارند
  • امین IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    فقط دست دروازه‌بان رو نگاه ، چقدر چشمی و بازیکنان دیگر استقلال رو بخاطر یه تتوی کوچک محروم کردن ولی اینا ظاهراً تو یه حصار امنیتی خاص هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی