یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
۳ |
۱
زهرا گونش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقات زندگی ورزشی و خصوصی زهرا گونش، ستاره ملی‌پوش والیبال ترکیه، همواره مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

زهرا گونش، بازیکن موفق تیم ملی والیبال بانوان  ترکیه همچنان هم در حرفه و هم در زندگی خصوصی در کانون توجهات قرار دارد. این والیبالیست با استعداد ۲۴ ساله، با شخصیت کاریزماتیک خود و همچنین عملکرد فوق العاده‌اش در زمین، همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. گونش با رابطه‌اش با ارن دیشلی و برنامه های ازدواجش مدتی در مرکز توجه دنیای مجلات بود، اما این رابطه که ابتدا بسیار جدی به نظر می‌رسید در نهایت به دلایلی نا معلوم پایان یافت. ارن دیشلی، پسر یک تاجر ثروتمند ترکیه‌ای بود.

زهرا گونش و پسر یک تاجر ثروتمند

پس از پایان رابطه زهرا گونش و ارن دیشلی، ستاره جوان ملی‌پوش والیبال ترکیه در کنار برکه اوزر، دروازه‌بان تیم فوتبال ایوپ اسپور دیده شد. اما مشاغل پرمشغله ورزشی این دو باعث شد که زمان کافی را به روابط خود اختصاص ندهند. به خصوص برنامه فشرده بین تمرین و مسابقات باعث شد ورزشکاران جوان نتوانند با یکدیگر وقت بگذرانند و سرانجام این رابطه نیز به خوشی به پایان نرسید.

دروازه بان دوست پسر زهرا گونش

زهرا گونش تابستان امسال به همراه تیم ملی والیبال بانوان در المپیک پاریس شرکت خواهد کرد و روند آماده سازی شدیدی را پیش رو دارد. این زوج که در این مدت ترجیح می‌دادند روی حرفه خود تمرکز کنند و به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتند.

زهرا گونش که در سن ۲۴ سالگی به عنوان یک والیبالیست محبوب شناخته می‌شود، و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. اتفاقات زندگی خصوصی و ورزشی گونش همواره یکی از سوژه‌های دنیای ورزش و مجلات است.

بیشتر بخوانید: زهرا گونش در لیست پردرآمدترین‌های جهان/ دختر مشهور والیبال ترکیه چقدر پول درمی‌آورد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تاج کبیر IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    عشق کنه😋😋😋😘

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی