نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
مرگ مدافع عنوان قهرمانی در اتحاد/ رئال‌مادرید حریف بایرن‌مونیخ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نبرد منچسترسیتی و رئال‌مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پنالتی رسید و در این ضربات شاگردان کارلو آنچلوتی با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی حریف بایرن شدند.

در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، دیداری از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال‌مادرید برگزار شد که پس از تساوی ۱-۱ و در مجموع ۴-۴ به پنالتی کشید و در این ضربات رئالی‌ها ۴-۳ پیروز شدند تا به مرحله بعد برسند.

بازی در حالی به میزبانی نماینده انگلیس برگزار شد که نبرد این تیم و حریف اسپانیایی‌اش در مادرید در هفته گذشته ۳-۳ تمام شد و بنابراین هر یک از این دو تیم تنها در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای راهی مرحله بعدی می‌شدند. رئالی‌ها زودتر به گل رسیدند و در یک ضدحمله سرعتی در دقیقه ۱۲ توسط رودریگو دروازه سیتی را گشودند. من‌سیتی برای جبران گل خورده فشار زیادی به حریف آورد و در نهایت توسط کاپیتان کوین دی‌بروینه در دقیقه ۷۶ قفل دروازه حریف را شکست و گل تساوی را زد.

این گل باعث تکرار تساوی دو تیم شد و با توجه به عدم وجود قانون گل زده در خانه حریف، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد اما در ۳۰ دقیقه اضافی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

در ضربات‌پنالتی، رئال‌مادرید توسط جود بلینگام، لوکاس واسکس، ناچو فرناندس و آنتونیو رودیگر به گل رسید و لوکا مودریچ ضربه‌اش را هدر داد. برای منچسترسیتی هم خولیان آلوارس، فیل فودن و ادرسون مورائس گل زدند و ضربات برناردو سیلوا و متئو کواچیچ هم هدر رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کریم IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    رئال مادرید بالاخره شکست داد
  • رئال IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    غارساییا کجایین که منسیتی رئالو میزنه
    • ارتش سرخ IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      داداش با اینکه رئالی تیر هستم ولی خدایی حق سیتی بود بره مرحله بعد رئال شانسی رفت بالا به هر حال ولی از یه چیز ناراحتم که چرا تیم تازه به دوران رسیده سیتی تو ایران هوادار پیدا کرده
  • اشکان IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    آنچلوتی مثل نکونام اتوبوس پارک کرده بود😂😂😂
    • محمد IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      فشار بخور هم از آنجلوتی هم از نکونام
  • رضا FR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    الان لونگیا میان میگن چون رئال دفاعی بازی میکرد قبول نیست 😂😂😂
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      جلوی کی؟ آلومینیوم اراک؟!!! از فاز چهارجانبه امجدیه بیا بیرون. تصور کن لیگ قهرمانان اروپا از لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل العین هم چارتا پله سختتره. ایموجیا رو هم الکی حروم نکن🫤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی