نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
حرفه‌ای و متعهد مثل اوسمار/ اقدام جذاب سرمربی برزیلی در آبادان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس همه تمرکزش را روی موفقیت تیمش گذاشته است.

اوسمار از وقتی پرسپولیس را به عنوان سرمربی در دست گرفته، این تیم را متحول کرده و نمایش‌های زیبای این تیم به همراه کسب نتایج خوب باعث شده تا این مربی محبوبیت بالایی بین هواداران پرسپولیس کسب کند. در مورد اوسمار همیشه گفته می‌شد که او چه زمانیکه دستیار یحیی گل محمدی بود و چه زمانیکه به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده، در کارش به شدت جدی است و تمام تمرکزش را روی کارش می‌گذارد و انسانی بسیار متعهد است. موضوعی که از نحوه کار کردن این مربی مشخص است و می‌توان از رفتار او این موضوع را دید.

سرمربی سرخ‌پوشان که به همراه تیمش عصر امروز راهی آبادان شد، به محض پیاده شدن از هواپیما، و در راه ورود به هتل محل اقامت پرسپولیس، با گوشی تلفن همراه خود مشغول دیدن بازی سپاهان و ذوب آهن شد که در نوع خودش اقدامی جذاب بود. سپاهان حریف بعدی پرسپولیس در لیگ است و سرخ‌پوشان بعد از تقابل با صنعت نفت و البته برگزاری بازی مقابل آلومینیوم در جام حذفی باید در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل به مصاف تیم پرمهره سپاهان بروند. از همین رو اوسمار از همین حالا سپاهان را زیرنظر گرفته و مشغول آنالیز بازی تیم مورایس است تا تیمش را در بهترین حالت به مصاف سپاهان بفرستد.  

بیشتر بخوانید: ستاره سابق پرسپولیس برنده دربی را مشخص کرد/ جای سپاهان در جدول عوض شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    خیلی از همینهایی که الان پرسپولیس رو تیم گل محمدی میدونن! همونهایی هستند که مخالف سرمربی شدن اوسمار بودن .منتظر نتیجه نگرفتن این مربی بودن تا بگن ما گفتیم این مربی بدرد نمیخوره.اما امروز نتیجه گرفتن رو بحساب دیگران میزارن !!!هرکسی دیگه بجای این مربی امده بود تیم از هم پاشیده بود .جالبه که خودشون رو پرسپولیسی میدونن .
  • زهرا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • زهرا IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • زهرا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی