نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
۵ |
۰
الگوی قلعه‌نویی عوض شد؛ از پپ به آنچلوتی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی دوست دارد در تیم  ملی هم چنان از متدهای اروپایی الگوبرداری کند. هر چند او در گام نخست و در جام ملت‌ها نتوانست با تیم ملی طلسم‌شکنی کند و قهرمان شود.

امیر قلعه‌نویی پیش از جام ملت‌ها گفته بود فلسفه بازی او در تیم ملی الگوبرداری از سبک بازی منچسترسیتی با هدایت پپ است. حالا او در مورد جوانگرایی گفته است از آنچلوتی و و ژاوی الگو گرفته است.

امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی با ترکمنستان به صراحت در مورد جوانگرایی در تیم ملی این گونه حرف زده است: بازی رئال مادرید را می‌دیدم که تیمش با ۴ گل جلو بود. آنچلوتی دو بازیکن جوان وارد زمین کرد و بازی با نتیجه ۴ بر ۲ تمام شد. این قانون است که هم نتیجه بگیرید و هم از جوانان استفاده کنید. فلسفه‌هایی مثل ژاوی داریم که بارسلونا را جوان کرد که فراز و نشیب داشت. رئال مادرید علاوه بر نتیجه به جوانانش هم اعتماد می‌کند. ما نیز علاوه بر کسب نتیجه دنبال استفاده از جوانان هستیم. جوانان خوبی هم مثل ابوالفضل جلالی داریم که در جام جهانی بازی کرده و خیلی امیدوارمان کرد. برخی بازیکنان مثل جواد آقایی‌پور، محمدرضا آزادی  و مهدی لیموچی با اینکه بار اول است به تیم ملی دعوت می‌شوند، امیدوارمان کرده‌اند.

البته که برای تماشاگران تیم ملی مهم تر از الگوبرداری از متدهای مربیان اروپایی نتیجه گیری است و اگر تلاش‌های امیر قلعه‌نویی در تیم  ملی منجر به نتیجه گیری نشود، این حضور حتی با الگوبرداری از متدهای اروپایی قابل تحمل نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: واکنش قلعه‌نویی به جوان‌گرایی در تیم ملی/ اگر خودشان را اثبات نکنند جایگاهشان را از دست می‌دهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • یه پرسپولیسی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    من خودم پرسپولیسیم ولی اولین نفری که کامنت گذاشت تو سایتتون که قلعه نویی بشه سرمربی تیم ملی برد کردیم من بودم اما نه این قلعه نویی ، قلعه نویی گل گهر که به جوانان اطمینان داشت و تیم گل گهر بدون بازیکن خوب رهبری میکرد ، الانم نیاز به الگو برداری نیست ، خودت باش خود گل گهریت باش
  • امیر IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    از گروهبان قندلی به گروهبان گارسیا!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی