نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟
روبرتو کارلوس
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روبرتو کارلوس در حاشیه مراسم تاسیس یک مرکز فوتبال به سوال‌های جالبی پاسخ داده و درباره بسیاری از هم‌تیمی‌های سابقش صحبت کرده است.

روبرتو کارلوس ستاره برزیلی پیشین رئال‌مادرید می‌گوید بین هم‌بازیان سابقش بدترین مدل موها و لباس‌ها متعلق به دیوید بکام بوده است!

دیوید بکام بدترین بود!

اسطوره ۵۱ ساله برزیلی در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه «سان» هم‌تیمی سابقش در رئال‌مادرید را هدف قرار داد. کارلوس می‌گوید بکام به خاطر لباس‌های افتضاح و مدل‌های مو در طول دوران حرفه‌ای‌اش مشهور بود. او ظالمانه‌ترین نظرات را درباره مدل موی بکام در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ داده است. 

در مورد اشتباهات لباس پوشیدن بکام، به راحتی می‌توان تصور کرد که تیپی که به نام «سارونگ» شناخته می‌شود، آشفتگی این ستاره فوتبال را در انتخاب لباس نشان می‌دهد.

اگرچه ملاقات با شاهزاده چارلز با پیراهن دورنگ و بدون آستین هم دور از دسترس نیست. همچنین زمانی که او با لباس چرم ورساچه به سبک ماتریک لباس پوشیده بود، مورد توجه قرار گرفت.

کارلوس بدون این که لحظه‌ای به این سؤال فکر کند وقتی از او پرسیده شد کدام هم‌تیمی‌اش بدلباس‌ترین بوده، با نام بکام به آن پاسخ داد. وقتی هم از او پرسیده شد که چه کسی بدترین مدل مو را داشته دوباره به سراغ کاپیتان سابق انگلیس رفت، قبل از این که به جوابش اضافه کند «شوخی می‌کنم»!

اما پل اینس هم‌تیمی سابق چپ‌پای برزیلی که در اینتر هم‌بازی‌اش بود به‌عنوان خوش‌پوش‌ترین بازیکن از سوی کارلوس انتخاب شد. کارلوس البته به سراغ خیلی‌های دیگر هم رفت و به دیوید بکام بسنده نکرد!

در همین رابطه: تصاویر مدل موهای دیوید بکام/ هر مدل مویی که تصور کنید را اینجا می‌بینید!

دیوید بکام

دیوید بکام

ریوالدو و رونالدینیو

کارلوس که در مراسم افتتاحیه مرکز فوتبال «بالرز» حضور پیدا کرده بود، فاش کرد که ریوالدو ملی‌پوش برزیلی و اسطوره بارسلونا ترسناک‌ترین بازیکنی است که تابه‌حال مقابلش بازی کرده.

همچنین رونالدینیوی شعبده‌باز هم را به‌عنوان کسی که بیشترین لذت را خارج از زمین کنارش داشته و با جلسات بانگوی آخر شب و ادامه‌دار تا ساعت ۲ بامداد همراه بوده، معرفی کرد. البته رونالدینیو کسی هم بوده که خسیس‌تر از همه است. کارلوس خودش را هم سخاوتمندترین دانست!

کارلوس یک اعتراف تحقیرآمیز هم داشت و در ادامه گفت بازیکنی بوده که اغلب برای تمرین دیروقت بیدار می‌شده است. خودش را هم صاحب بدترین ماشین (فیات ۵۰۰) دانست.

روبرتو کارلوس و رونالدینیو

ماشین رونالدو و بخشندگی رونالدو نازاریو

جایزه بهترین خودرو به کریستیانو رونالدو تعلق گرفت؛ کسی که تا سال گذشته کلکسیون خودروهایش شامل یک بوگاتی ۹ میلیون پوندی، رنجرروور ۶۰ هزار پوندی و ۲ خودرو رولزرویس بود.

سرانجام کارلوس فاش کرد که هموطن برزیلی‌اش رونالدو بزرگ‌ترین قلب را دارد. او که جوان‌ترین برنده صاحب توپ‌طلا با ۲۱ سال سن است، از زمان بازنشستگی‌اش سوابق خیریه فراوان دارد و حتی بنیاد خیریه‌اش را با هدف کمک به جوامع مختلفی در آمریکای جنوبی تأسیس کرده است.

بیشتر بخوانید: تصاویر کلکسیون ۱۷ میلیون پوندی ماشین‌های رونالدو/ CR7 عشق سرعت و ماشین لوکس

روبرتو کارلوس و رونالدو نازاریو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مکتب ناصر حجازی حجازی🖤 IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    کارلوس این راست میگه دیوید بکهام الکی معروف بود تو انگلیس بچه بود که گرسنه بود بکام برای اینکه بچش 30 ملیون دولار داد کارتون میگ میگ گورگ بگیرتش دیود بکام معروف است این کالوس چپ پا بود معروف پای قدرتمندی داشت کالوس هنوزم پا چپش قدرتمندی داره بهترین چپ پای از بکام کم یاد خاهد شد ازتو زیاد چپ پا
  • عشق cr7 IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    چه تهمتی به کارلوس زد
  • ارش IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    رونالدوی برزیلی عشق بچگیم خدش قلب مهربون😍
  • Ahmad IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    الان بکهام عوض شده خوشتیپ خوش هیکل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی