نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
۹ |
۱
پدیده ایرانی تبعه قطر نخواهد شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد به اردوی فرودین ماه تیم ملی دعوت خواهد شد تا شانس بازی در روزهای ۲ و ۷ فروردین در برابر تیم ترکمنستان را پیدا کند.

مدافع تیم ملی امید انتظار داشت در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا جای بگیرد، اما این اتفاق رخ نداد و این خبر موجب ناراحتی این بازیکن شد و خبرهایی آمد که این بازیکن ایرانی می‌خواهد با تغییر ملیت برای تیم ملی قطر به میدان برود.

امیر قلعه‌نویی به بهانه جوان سازی تیم ملی و وعده‌ای که به تماشاگران تیم ملی و فدراسیون فوتبال داده می‌خواهد این بار چند بازیکن جوان را به اردوی تیم ملی فرا بخواند که خوشبختانه یکی از آنها محمدامین حزباوی است. مدافعی که در ترکیب السد هم خوش درخشیده است.

او بدون شک می تواند مدافع شایسته و جانشین خوبی برای باتجربه‌های تیم ملی باشد. از حسن‌های محمد امید حزباوی این است که روی ضربات ایستگاهی موقعیت گل‌های خوبی برای خود ایجاد می‌کند.

در اردوی جدید تیم ملی که از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود، سید مجید حسینی به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    حزباوی ، کاوه ظهیرالاسلام ، دنیس اکرت، اریا یوسفی و محمد قربانی ومیتونن بهترین بازیکنای اینده دار ایران باشن
  • حمید IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    آقای قلعه نوعی بسیار اشتباه کرد که مرتضی پورعلی گنجی مصدوم رو جزو لیست برد ، چرا حزباوی و یا یک جوان دیگه رو نبرد ?
  • ایرانی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    قلعه نوعی و جناب تاج آماده هستند تا در قبال عدم دریافت دلارهای قطری امین حزباوی را بازی دهند! اگر از سری قبل پول بیشتری نرسد این بار جتما بازی خواهد کرد و در تیم ملی قطر بازی نخواهد کرد.
  • حیدر GB ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    بله حزباوی بچه اهواز و جوان با غیرت و باتعصبی هست و هرگز به کشورش خیانت نمیکنه، ایکاش قلعه نویی شعورش میرسید و به جای امثال شجاع خلیلزاده این جوان آینده دار و دفاع این روزهای السد رو بازی میداد.
  • مهرداد صالحی IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    حزباوی حق دارد قطری شود چه احتیاجی به مدافع ۴۰ساله در ملتهای آسیا بود که حزباوی برده نشد به قطر ؟
  • سلام DE ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    تبعه قطر بشه بهتره.. و پول پارو میکنه
  • Azzurri IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    اگر دعوت زو قبول کنه و بیاد،قطعا ضرر میکنه!قهرمان ملت‌های آسیا کجا و تیم آماتور و همیشه بازنده ایران کجا!
  • ناشناس IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    اشتباه می‌کنه اگه تبعه نشه .یه سری میگن خیانت .کدوم خیانت .هرجایی که برات ارزش بیشتری قایل بشن باید بری همین جا .تو ایران تنها چیزی که اهمیت ندارد نیروی انسانیست که قدرشون را نمی‌دانند پس باید رفت
  • ناشناس IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    بهترین کار رو آقای قلعه نویی دارن انجام میدن ولی تا کریم انصاریفر و حاج صفی در این تیم هستن هیچ تغییری نمیکنه خیلی از بازیکنان ایرانی به خاطر حضور اجباری و بی دلیل این بازیکنان نادیده گرفته شدن و سوختن به نظر من بهترین کار همینه که اگه به تیم ملی دعوت نشدی شانست در کشوری دیگه امتحان کنی چون اون کشور به بودنت اهمیت داده و به آرزوت میتونی برسی و فاجعه بزرگ اینه که شجاع خلیل زاده بخواد خداحافظی کنه و یکی مثل کنعانی زادگان که تمام گلهای خورده ایران از بودن اینه بمونه شجاع تمام گندکاری کنعانی رو جمع میکنه اونوقت دیده نمیشه متاسفم که یه بازیکن درجه 3 باید داخل تیم ملی باشه مثل کنعانی و بیرانوند که تمام بدبختی پرسپولیس از این افراده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی