نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مسابقه قهرمان ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشست خبری جشنواره انتخابات برترین ورزشکار سال (قهرمان ایران) برگزار شد.

مدیر شبکه ورزش در نشست خبری برنامه «قهرمان ایران» گفت: برای سومین سال است که این جشنواره برگزار می‌شود. در دو سال گذشته با کمک وزارت ورزش و کمیته المپیک و پارالمپیک این جشنواره برگزار شد و استقبال مخاطبان خوشحال‌کننده بود.

گزیده‌ای از اظهارات سینا معتضدی را می‌خوانید:

  • سال اول انتخاب برترین‌های قرن بود که بیش از ۲٫۲میلیون رای داشتیم. در سال گذشته که برترین‌های ۱۴۰۱ بود، بیش از ۴٫۴میلیون رای ثبت شد.
  • امسال مانند گذشته عناوین جوایز در گام اول مشخص شد؛ آقای ورزش ایران، بانوی ورزش ایران، قهرمان فردا، صحنه برتر ورزشی، تیم برتر سال، مربی برتر سال، گل سال و جایزه مردمی ویژه به عنوان چهره سال ورزشکاران پارالمپیک عناوین جوایز هستند.
  • در گام اول خوداظهاری از سوی فدراسیون‌ها انجام شد و ۷۸۲ انتخاب از سوی فدراسیون‌ها اعلام شد و ۵۰۷ مورد هم از سوی دبیرخانه همایش انتخاب شد. در جمع‌بندی از این تعداد کاندیدا ۷۶۹ نفر انتخاب شدند و در نهایت به ۲۳۱ رسیدیم. در این مرحله ۳ نفر به انتخاب فدراسیون‌ها و تیم داوری ۶۶ نامزد نهایی را از این جمع انتخاب کردند که از بین آن‌ها سه‌شنبه نامزدهای نهایی را در هر قسمت معرفی می‌کنیم.
  • از پایان هفته برنامه قهرمان ایران روی آنتن خواهد رفت و نامزدها وارد رای مردمی می‌شوند. این برنامه یک هفته قبل از عید نوروز آغاز می‌شود و در ایام نوروز ساعت ۴ عصر مستقیم پخش می‌شود.
  • امسال جوایز مردمی و غیرمردمی افزایش خواهد داشت. سال گذشته ۱۰۰میلیون تومان جایزه انتخاب مردمی و ۵۰میلیون تومان انتخاب هیئت داوران بود.
  • مراسم اختتامیه اواخر فروردین برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی