نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نقش برجسته مربی برزیلی در پیروزی بزرگ پرسپولیس/ ویرا پرسپولیسی‌ها را به بازی با استقلال امیدوار کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار ویرا نیمه مربیان را طوری از پاکو خمس برد که مربی تراکتور اعتراف کرد حریف مستحق پیروزی بود.

در پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور نقش اوسمار ویرا و البته عیسی آل‌کثیر خیلی برجسته بود. آل‌کثیر نشان داد یک گل‌زن چقدر برای تیمی به بزرگی پرسپولیس لازم است و ویرا هم در نیمه مربیان، مربی خوبی مثل پاکو خمس را مات کرد تا پرسپولیس را دوباره زنده کند.

بیشترین انتقادی که به ویرا می‌شد روی مکانیزم انتخابش بود وگرنه یحیی گل‌محمدی هم این مربی برزیلی را خیلی قبول داشت که او را دستیار اول خودش کرده بود. خیلی‌ها می‌گفتند اوسمار به عنوان «سرمربی» کارنامه خوبی ندارد و پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست که حرف غلطی هم نبود اما این مربی باید از یک جایی ثابت می‌کرد که کارش را بلد است و برای شروع تراکتور را شکست داد تا هواداران پرسپولیس باخت پرگل ۵ - صفر به الاهلی امارات، شکست مقابل آریوی اسلامشهر و حتی باخت در دیدار رسمی مقابل آلومینیوم اراک را تا حدی فراموش کنند.

حالا ویرا امیدوار است استقلال به تیم‌هایی چون ملوان و سپاهان امتیاز بدهد و البته خودش بدون بیرانوند در اصفهان، ذوب‌آهن را مغلوب کند و اتفاقات بهتری برای پرسپولیس بیفتد.

در فوتبال ایران نتیجه بسیار مهم است. اوسمار ویرا امروز نتیجه گرفت تا منتقدانش ساکت شوند و چشم‌انتظار بازی‌های بعدی بمانند. قطعا نتیجه دربی ۲۳ اسفند هم برای مربی برزیلی پرسپولیس خیلی اهمیت دارد و می‌تواند آینده‌اش را تضمین کند. او فعلا یکی از مدعیان را در یک دیدار ۶ امتیازی برده و توانایی‌های خود در مربی‌گری را تا حدودی نشان داده است. بعد از باخت بد در اراک این پیروزی از نان شب هم برای ویرا و پرسپولیسی‌ها واجب‌تر بود و اگر اوسمار بتواند استقلال را هم در دربی تهران شکست بدهد، شاید دیگر کسی یاد گل‌محمدی نیافتد!

در همین ارتباط: ویدیو| خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - تراکتور ۰/ اولین برد اوسمار با گل عیسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی GB ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    خداییش تاکتیک خیلی خوبی به کار برد امروز. حداقل از یحیی بهتر کوچ کرد امروز. خط حمله جوندار بود و هافبک ها هم خوب ساپورتشون میکردن. شهاب باید بره و آخر فصل احتمالا باید با التماس ویرا رو نگه داریم.
  • آقا معلم US ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    نتیجه میگیریم هر کی تو پرسپولیس و تیم ملی سرمربی باشه با بازیکنان ستاره که داره نتیجه خواهد گرفت و بی جهت اسطوره سازی و بزرگنمایی نکنیم چه اسکوچیچ باشه و چه یحیی ، حتی مربی که فقط تو لیگ دسته یک سرمربی بوده هم میتونه با پرسپولیس و تیم ملی که این هم ستاره داره نتیجه بگیره
    • ع ق QA ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      نه اگه با نوجوانان هم پرسپولیسی‌ها بازی کنند تراکتور حریفشون نیست
  • پرسپولیس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    عکس تمام قد را زوم کنید 😂😂😂
  • فرامرز IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    از نظر تاکتیکی پرسپولیس اوسمار تغییر کرده یعنی پاس های عرضی در دوره یحیی بیشتر بود فوتبال با حوصله تری تیمش ارائه می کرد اما در فوتبال اوسمار سرعت انتقال به حمله بیشتر شده با پاس های طولی و خط شکن تقریباً مانند فوتبالی که سپاهان با ژوزه مورایس مربی پرتغالی اش به نمایش می‌گذارد
  • Sam IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    بااین همه بازیکن یه بچه هم میتونه ببره
  • حسين IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    با حضور ستاره ای مثل عیسی پرسپولیس تنها باید به قهرمانی فکر نکنه
  • محمدرضابراهویی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    به نظرم یک مهاجم برزیلی هم میگرفتن خیلی خوب بود و یک کسی مثل رامین رضاییان بجا اسماعیل فر می‌داشتند
  • حسن US ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    کاش یک کم فنی تر منوشتین. از تاکتیک‌ها و تعویض های استادانه و غیر معمول در فوتبال ما برای ایجاد انرژی و حفظ برتری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی