نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
قلعه‌نویی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم/ از این بازی نمی‌توانیم ایراد فنی بگیریم/ ژاپن،‌ کره و عربستان هم با آن همه سرمایه‌گذاری حذف شدند
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیم‌ملی در مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از مردم ایران عذرخواهی کرد.

امیر قلعه‌نویی پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مقابل تیم ملی فوتبال قطر اظهار داشت: ابتدا از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. ما باید آنها را خوشحال می‌کردیم و به فینال می‌رسیدیم، اما شانس با ما یار نبود.

از فرصت‌ها استفاده نکردیم و تنبیه شدیم

وی با بیان اینکه ایران یکی از بازی‌های خوب خود را در نیمه دوم ارائه کرد، گفت: فرصت‌ها و کرنرهای زیادی داشتیم که از آن استفاده نکردیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه کردند. اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنید، تنبیه می‌شوید و امشب تنبیه شدیم. پس از اینکه بازی ۲-۲ شد، بازی به جز پنج دقیقه در اختیار ما بود که از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

هم بدشانس بودیم و هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به گل سوم قطر خاطر نشان کرد: شوت قطر تبدیل به پاس گل شد و بازیکن ما، آفساید را به‌صورت میلیمتری پُر کرد که توپ تبدیل به گل شد. به قطر تبریک می‌گویم و به نظرم این اتفاق، بخشی از فوتبال است.

نمی‌توانم از بازیکنان تیمم ایراد فنی بگیرم. تنها ایرادمان این بود که هم بدشانس بودیم و هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

اگر کسی مقصر باشد، من مقصر هستم نه فدراسیون

قلعه‌نویی در مورد ناکامی‌های متوالی تیم ملی ایران در راه قهرمانی آسیا تصریح کرد: نمی‌توانم از این بازی ایراد فنی بگیریم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که توپ‌ها تبدیل به گل نشد. فوتبال همین است و دیدیم تیم‌هایی چون ژاپن، کره جنوبی و عربستان در مراحل قبلی حذف شدند. اگر کسی مقصر باشد، من مقصر هستم؛ نه فدراسیون. آنها در این یک ماه وظایف خود را انجام دادند. از لحاظ فنی باید با اختلاف چهار یا پنج گل پیروز می‌شدیم. اینکه شوت آنها به پاس گل تبدیل شده، بدشانسی ماست. درباره ضعف ساختارها بعداً صحبت می‌کنیم. امشب یکی از شب‌های بد زندگی من است، اما بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم.

از نیمه دوم نمی‌توانم ایراد فنی بگیرم

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مهدی طارمی را در این مسابقه زودتر از زمین خارج نکرد، بیان کرد: تعویض زمانی انجام می‌شود که تیم روند خوبی ندارد یا بازیکن بد بازی می‌کند. قبل از گل باید سه یا چهار گل پیش می‌افتادیم. طارمی بد بازی نمی‌کرد و به همراه آزمون، موقعیت‌هایی به وجود می‌آورد. اگر بازیکن بزرگ شما خوب نباشد، باید او را تعویض کنید. با این حال تیم ملی آهنگ خوبی داشت و اگر پس از تعویض گل می‌خوردیم، می‌گفتند کادر فنی روند تیم را به هم زد. از نیمه دوم نمی‌توانم ایراد فنی بگیرم. بعد از اینکه به پنالتی رسیدیم، چندین موقعیت در شش قدم و سه قدم داشتیم. دروازه‌بان قطر روز خیلی خوبی داشت و باید بهترین بازیکن زمین می‌شد. زمانی باید تعویض کنید که روند تیم شما خوب نباشد؛ مانند نیمه اول که با شروع نیمه دوم، روند بازی تغییر کرد. طارمی وظیفه خود را به نحو احسان انجام می‌داد.

گلی استثنایی خوردیم، از خط دفاعی و ساختار دفاعی تیم ملی راضی هستم

قلعه‌نویی در مورد عملکرد خط دفاعی ایران و ضعف مدافعان تیم کشورمان عنوان کرد: شما مقابل ژاپن از همه چیز تعریف کردید؛ در مسابقه‌ای که کوچک‌ترین فرصتی به حریف ندادیم. گل اول کمانه کرد و وارد دروازه شد. در گل سوم هم رامین رضائیان به اندازه یک سانتیمتر، آفساید را پُر کرد که ارتباطی به خط دفاعی ندارد. تغییرات نیازمند گذشت زمان است. اگر با ترکیب جوان شکست می‌خوردیم، تیم از لحاظ روانی به‌هم می‌ریخت. جوانگرایی باید در زمان مناسب انجام شود. از خط دفاعی و ساختار دفاعی تیم ملی راضی هستم و به نظرم در این بازی گل‌هایی استثنایی دریافت کردیم.

بیشتر گل‌هایی که خوردیم، از روی بدشانسی بود

وی درباره اینکه کارش برای ساختن تیم ملی از امروز آغاز شده، اظهار داشت: باید از این بازیکنان تشکر کنم که تورنمنت بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند، اما شانس با ما یار نبود. بیشتر گل‌هایی که خوردیم، از روی بدشانسی بود. از الان باید به فکر تغییرات باشیم و نیروهای جوان‌تری را وارد چرخه تیم ملی کنیم تا برای جام جهانی، تغییرات بالای ۵۰ یا ۶۰ درصد داشته باشیم که تیم جوان‌تر شود و از لحاظ نتیجه عقب نیفتد. بازیکنان ما زحمت خودشان را کشیدند.

تمام فکر و ذکر ملی‌پوشان یک ماه معطوف به مردم بود

سرمربی تیم ملی ایران با تمجید از لژیونرهای این تیم تصریح کرد: بیشتر لژیونرها می‌توانستند دو بازی در تیم‌های باشگاهی انجام بدهند و دیدارهای مهمی در باشگاه‌های خود داشتند، اما از روز اول به اردو اضافه شدند و نشان دادند مردم ایران را دوست دارند. یک ماه است تمام فکر و ذکر آنها معطوف مردم بود.

اگر قرار است کسی معذرت‌خواهی کند، آن فرد من هستم

قلعه‌نویی در ادامه خاطر نشان کرد: بازیکنان می‌خواستند یادگاری خوبی بر جای بگذارند و اگر ایراد فنی وجود داشته باشد، بر عهده من است. اگر توپ‌ها وارد دروازه می‌شد، مدل سوالات فرق می‌کرد. از شما خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم ناراحت هستید. شما تعصب کشور را می‌کشید و دوست داشتید ایران قهرمان شود. اگر قرار است کسی معذرت‌خواهی کند، آن فرد من هستم. همکارانم تمام تلاش خود را کردند.

آنالیز بسیار خوبی از قطر داشتیم!

وی درباره تغییراتی که در ترکیب تیم ملی ایران نسبت به دیدار با ژاپن به وجود آورد، بیان کرد: نسبت به بازی قبلی فقط حاج‌صفی و طارمی را در ترکیب داشتیم. اتفاقاً آنالیز بسیار خوبی از قطر داشتیم و بین دفاع راست و یارگیر سمت راست حریف، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. طارمی می‌توانست با دروازه‌بان حریف تک به تک شود. با همین شیوه طارمی روی ارسال جهانبخش فرصت گلزنی داشت که به توپ نرسید.

اگر گل دوم را می‌زدیم، شاید شرایط متفاوت می‌شد

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه تیمش همانند دیدار با ژاپن بازی کرد، گفت: میلاد محمدی و محمد محبی در میان بهترین‌های دیدار با ژاپن بودند، اما به‌خاطر فاصله کم میان دیدارها تغییراتی ایجاد کردیم. آنالیز خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم. اگر گل دوم را می‌زدیم، شاید شرایط متفاوت می‌شد. هنگامی که در نیمه دوم عقب افتادیم، ترکیب را هجومی‌تر و طارمی را به سردار نزدیک کردیم. فکر نمی‌کنم در همه این بازی‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به اندازه این مسابقه فرصت داشته باشیم.

قلعه‌نویی در پایان اظهاراتش عنوان کرد: از همکارانم و نیز تیم پشتیبانی و پزشکی که در این ۱۱ ماه تلاش زیادی کردند، تشکر می‌کنم. مسئولان، رسانه‌ها و رسانه ملی به‌ویژه پس از دیدار با ژاپن، خیلی نسبت به تیم ملی محبت داشتند و از تیم حمایت کردند. من شرمنده همه آنها شدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • گروهبان قندلی مافیا IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    ساکت باش گروهبان.ساکت.فقط برو.تو درحد تیم ملی نیستی
    • رمضانی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      وقتی بیرانوند به هیچ ضربه ای نه نمی گه امیرخان مقصره ؟ کاش حسینی یا نیازمند بود
    • مهران IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      اگر بیرانوند داخل دروازه نبود بیشتر گل می‌خوردیم رامین رضائیان چقدر افتضاح بود کلا جناب قلعه نویی نیمه مربیان شما باختید
    • محمد صادق🚩 IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      آقای رمضانی تا وقتی مثل امثال شما با نگاه رنگی به تیم ملی تعصب نشان بدهیم ، هیچی درست نمیشه، در حالی که خود من با این که پرسپولیسی هستم ولی معتقد ام باید تو این بازی به قائدی میدان داده می شد
    • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      امیر خان قلعه نویی شما متاسفانه مربی بادانش ، تحصیل کرده و به روزی نیستی و تنها تاکتیکی که ((منسوخ شده )) فوتبال بکش زیرش رو بلد هستی - هر کسی که کمی تو زمین چمن فوتبال بازی کرده باشه متوجه میشه که مقابل تیمهای قد بند نمیشه فوتبال بلند بازی کرد و باید با بازی سازی روی زمین به حریف گل زد اما نتونستی با این همه تجربه و ادعا کاری از پیش ببری - در این ترنمنت تیم ملی یه بازی خوب یه بازی بد بود این یعنی ضعف کادر فنی نداشتن انسجام دفاعی نداشتن قدرت مالکیت و بی برنامگی - اگر استعفا بدی و بذاری مربیان بزرگ و تاثیر گذار بیان خیلی لطف کردی به فوتبال ایران.
  • عباس IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    عذرخواهی بدرد ما نمیخور تو کل بازی‌ها وسط زمین خالی تو هم به عنوان مربی هرگز اینو درک نکردی
    • حنیف IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      از تیم نمیشه ایراد فنی گرفت!!!!
    • سجاد IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      غرور غرور غرور... میگه از تیم نمیشه ایراد فنی گرفت!!! من اصلا تاکتیکی ندیدم که بخوام ایراد فنی بگیرم!
  • امیر IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    تیم میتونست بهتر بازی کنه دست به تغیر کادر و ترکیب نزنید فقط سیستم باید عوض بشه واسه تورنمت های بعدی
  • علی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    اولین فرصت اولین روز کاری آینده دادستان کل کشور باید علیه همه کسانی که باعث اون ظلم بزرگ به اسکوچیچ و اخراجش شدند اعلام جرم کنه . همه بازیکنهای توطئه گر و اونایی که طرف بازیکنها رو گرفتند از جمله فردوسی پور و دایی و خداداد عزیزی و ....همه
    • یاسین IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      اگر اسکوچیچ خوب چرا تا الان از هیچ تیمی پیشنهاد نداشته فقط مربی با کیفیت خارجی میخواد الان تیم ملی
    • ایرانی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      آقا یاسین مجبور نیستی وقتی اطلاعات نداری اظهار فضل کنی، اسکوچیچ الان سرمربی جوانان کرواسی هست
  • فقط بد شانسی آوردیم. IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    فقط بد شانسی آوردیم. وگرنه ژاپن رو چجوری بردیم
    • یه هموطن ES ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      با خوش شانسی
    • MMD IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      بدشانسی نیست. ما ترکیب از پیش باخته رو بزور میخوایم بفرستیم توی زمین.
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1-لطفا خودتان استعفا بدهید و بروید.اگرچه این را بعید میدانم و امیرخان برای مربیگری ده سال دیگر تیم ملی هم رویاهای دور و دراز دارد2-از مسوولین ورزش و فدراسیون تقاضا داریم همین الان قلعه نویی را برکنار و مربی طراز اول جهانی بیاورند.چطور سوریه جنگزده کوپر را میاورد ما نمی توانیم.دیدید که کوپر با همان بازیکنان درجه سه نزدیک بود ما را شکست دهد.اما فقط با لطف خداوند تیم به دور بعد رفت.البته شماها هرگز قلعه نویی را عوض نخواهید کرد.زیرا دیدیم که با وجود حذف فاجعه بار تیم امید در پیش مقدماتی المپیک و بازیهای آسیایی به باعث و بانیانش جایزه دادید و عنایتی را مربی تیم خوب پیکان و قلعه نویی را مدیر تیمهای ملی پایه کردید.ایرادی ندارد بازهم در زمانی نزدیک با فاجعه ای دیگر به هم میرسیم3-آقای قلعه نویی قطر هم میتوانست پنج گل دیگر به بزند.قطر برد چون بهتر بازی کرد و مربیشان بهتر بود.قبول کن.فاجعه این است که چند ماه قبل با چهار گل این تیم را برده بودیم4-کیروش و اسکوچیچ اگرچه مربی درجه یک جهانی نیستند؛ اما از قلعه نویی بهترند
  • کرام الکاتبین QA ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    ماست مالی کن قندلی واقعا برای تو و باند آبی فدراسیون فوتبال که تو را تحمیل کردند متاسفم
    • مافیای سرخ IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      باند آبی ولی لونگ رو همیشه قهرمان کنی التماس تفکز
    • علیرضا IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      حرف مفت نزن فکر کن بعدش حرف بزن. قلعه نوعی اشتباه داشت ولی بهتره بماند و بازیکنان جوان شوند و دو سه تا مربی خارجی هم بزارن کنارش .تیم ایران تو این بازی غیر از سردار ستاره ای نداشت فقط سردار و جهانبخش خوب بودن
  • Wien AT ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    این میخواد در جام جهانی هم سرمربی تیم ملی باشه؟؟؟!! حتی شوخیش هم خطرناکه، این گروهبان قندلی از پس تیمهای آسیایی برنیومد،آنوقت چطور میخواد تیم را جلو،آرژانتین و انگلیس و آلمان و....کوج کنه؟؟
    • ... IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      وااای چرا جلو ژاپن این حرف ها رو نمیزنی ؟ قطرو باختیمااا . دهن ادمو وا میکنن الکی . کلینزمن و موریاسو و مانچونی با تموم ابهتاشون اوت شدن . باز چی میگی ؟؟
  • بی نام IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    بازم داستان تکراری حذف ، خیلی جالبه نزدیک به 50 ساله قهرمان آسیا نشدیم واقعن کجای فوتبالیم که انقدر داریم واسش حرص میخوریم قطری که مارو برد مدیریت درست و کار پایه ای پشت تیمش بود ماچی کجای کارمون درست بوده که توقع قهرمانی داریم
  • مسعود BE ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    من نه بودم دستم بود تقصیر استیونم بود ،فکر نمیکنم دلچسبتراز این مثل ایرانی داشته باشیم نسبت به این همه بی لیاقتی .چون پرده
  • مسعود BE ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    خواهش میکنم اقای مربی رو یه بار دیگه دعوت کنید اما به برنامه ۳۶۰،جرات دارید ،تو مو میبینی و من.....
  • عدالت خواه IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    امشب ما فقط به طارمی باختیم
    • خرسند IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      به امید ابراهیمی چطور؟ دوست گرامی ما نیمه مربیان به امیر قلعه باختیم بقیه اش هم داستان بازیکن خوب بازی نمیکنه هر کی میخواد باشه مربی رو نیمکت گذاشتن بلافاصله تعویضش کنه
  • بهرام FR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    قلعه نویی جان در همان بازی اول با فلسطین دیدی که بهترین ترکیب ثابت همان ترکیب نیمه اول همان بازی بود با قایدی و انصاریفرد و فقط یک تغییر کوچک میخواست از اول آزمون را جای طارمی میگذاشتی و تمام، دیگه هی این ترکیب عوض کردنهای بی دلیات چی بود آخه؟؟ رضاییان و چشمی و ابراهیمی و اینها نبودند کار تیم داشت خیلی خوب &پیش میرفت ترکیب را هی عوض کردن و کار را خراب کردی..... حالا گذشت اما برای جام جهانی خیلی سعی کن این رفتارهایت را عوض کنی. آخه قایدی بهترین بازیکن تیم را کنار گذاشتن چه علتی داشت!!! قایدی اگر امروز بازی میکرد مطمین باش یک گل را حداقل به قطر میزد....هی گول اسم الکی اینها را هم نخور و از خودت دید درست داشته باش،،، بیرانوند و طارمی را اصلا ولشان کن آقا جان ول کن اینها را. ما یک عمر هست که میگیم و این ملت هی باز هم هی میگن طارمی، طارمی اون طارمی به درد هیچی نمیخوره، قایدی خیلی کارسازتر از طارمی هست...
  • es... IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    حیف قائدی ک داخل باند بازی تو هستش
  • ع ق QA ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    مگه ما که می گفتیم تیم برنامه ندارد همان تیم کیروشه با همون نفرات که سه چهارتا بازیکن استقلالی که در پستهای خودشون بهترین نیستند تزریق شده اند بجای مارکار استقلالی الهوئی پرفسور را آورده همان بی برنامه گی تیم کی‌روش هم داریم ما که مرض نداریم دلمون از روز روی کار اومدن باند زرد و آبی فدراسیون غمناک و پر دلهره است
  • هرمز GB ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    قلعه نوعی همان آدم همیشگی...همان بهانه و حرفهای همیشگی... همان نتایج همیشگی. الان هم صدا و سیما فقط در فکر تعریف بی خود از قلعه نوعی هست. مربی که توان هدایت تیم ملی رو نداره... نه فنی و نه مدیریتی
  • باران IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    دوستان توجه کنید.بازی بسیار زیبایی از ایران ارائه شد در حد فینال جام. هیچ کس از مربی و بازیکنان مقصر نیستند.بضاعت ما همین بود.بچه ها حتی بیش از بضاعت مایه گذاشتند.ایراد ونقص در تیم و مربی نبود بلکه از جای دیگری بود.خدا را شکر همه یکی و با هم بودیم.همین.
  • گروهبان گارسیا و شرکا IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    هیچکس از فوتبال علی اصغری نمیتونه ایراد بگیره 😂😂
  • ایلیاکلهری IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    مسابقه همین است برد و باخت دارد.ما می‌توانستیم از بازیکنان جوان مانند قائدی ترابی و قلی زاده که هرسه دریبل زن هستن استفاده کنیم و آنها را به کمک طارمی و سردا آزمون بیاوریم . مهم ترین عامل شکست ایران این بود که تیم ملی ایران تمام کننده نداشت و متاسفانه بچه ها شوت نمی‌زنند لحظات آخر بچه ها شوت زدن که خطرهای بزرگی رو روی دروازه قطر ایجاد شد. در خط دفاع بازیکنان خیلی ضعیف عمل کردند و دفع های ناقص بسیار زیادی داشتند نمونه امید ابراهیمی یا دفع ناقص که موجب شد گل دوم را بخوریم. و در نهایت از تمام بچه ها و کادر فنی ممنونم بابت حضور خوب تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا. کیروش ۹ سال مربی تیم ملی ایران بود قوطی کنسرو برای ایران نیاورد. ایران با آقای قلعه نویی تیم سوم رقابت های جام ملت های آسیا شد.
  • محمد IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    کیم مین جائه دفاع کره در مرحله گروهی مقابل بحرین و در یک چهارم مقابل استرالیا کارت زرد گرفت و 2 اخطاره شده بود و در نیمه نهایی مقابل اردن محروم بود حتی روی نیمکت کره هم نبود، حالا چطور پدرو میگل دفاع قطر که در مرحله گروهی مقابل لبنان و در یک چهارم مقابل ازبکستان دو اخطاره شده بود امشب بازی کرد؟ ایران باید اعتراض کنه
  • حامد IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    جالبه! برای اولین بار میبینم یه مربی منت میذاره بازیکن لژیونر باشگاهشو ول کرده اومده برای تیم ملی بازی کرده.
  • امپراتور US ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    درود بر مردم همیشه در منتظر آقای قلعه نوعی به خاطر افکار کثیف و پلیدش باعث باخت تیم ملی شد حیف حیف که نام سرمربی رو به این لقب دادن . مردک می گوید شانس با ما یار نبود خیلی مسخره هست یعنی بازی های قبلی رو هم شانسی بردیم فوتبال امروز از شانس و یار و بخت جداست . حیف از این همه سرمایه که خرج فوتبال می شه . قلعه نوعی برای مربی در سطح مدارس ابتدایی خوبه . خدایی برای همیشه از صفحه فوتبال باید محو بشه . نیمه دوم معروف به نیمه مربیان هست چه تعویض های گندی کرد که تیم رو به فنا داد . من نمیدونم بازیکنی ریز نقش مثل قایدی باید نیمکت نشین باشه . قلعه نوعی مافیایی هست هرکه بیشتر بهش پول داد همون نورچشمی میشه.
    • U IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      عفت کلام داشته باش بی شخصیت!مردک تویی که نمیتونی مثل ادم انتقاد کنی!من نه طرفدار امیر خانم نه چیزی ولی خوبه ادم شعور داشته باشه
    • سوشامکانی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      اقای u متوجه شدی نظرت ده لایک منفی خورد ولی اقای امپراتور که به قول شما عفت کلام نداشت کلی لایک مثبت خورد!! پس از اینجا بفهم حرف تو اصلا ارزش نداشت
  • 4444 IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    اقای قلعه نوعی عزیز تو سرمربی در سطح تیم ملی نبودی بخاطر اینکه گل گهر رو ضعیف کنند اون زمان تا تیم محبوب وزارت و جمهوری اسلامی رو قهرمان کنند تو رو بردند تیم ملی و گل گهر هم مثل همیشه جلوی لنگ وا داد رفت تو برای اینکه ثابت کنم در سطح ملی نیستی اول از همه بله قربان گوی آقایانی به دور برت نگاه کن سرلک رو همونجوری به تیم ملی آوردی برای اینکه سربازی طرف ماسمالی بشه بره کادر فنی تو نگاه کنی هیچکدامشون در سطح تیم ملی نبودند خدا وکیلی برای یه بار هم که شده بیا و اعتراف کن که سرمربی بله قربان گویی هستی
  • حميد کلاش IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    تيمهاي عربستان کره استراليا همديگرو حذف کردن نه هنگ کنک شما وقتي جرات تعويض اوايل نيمه دوم نداري وقتي ميبيني جهانبخش داره توپ لو ميده پاس اشتباه يک توپ ساده نميتونست اسنپ کنه چرا قلي زاده رو نياوردي شما که مغانلو واسدي رو مياري سر بزنن بايد از دوجناح دوتا توپ ارسال بشه چرا رضايان کشيدي بيرون جاش جهانبخش که سانتش از نيم متر ارتفاع نميگرفت گذاشتي اين نشونه نداشتن دانش حتي يه هوادار ساده هست که هوادار فهميد ولي ايشون نفهميد
  • M56 IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    الفاتحه
  • ایرانم IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    به به به به . اینه ایرانی و پشت تیم ملی موندنش .بعد بازی چی کار کنه حز عذر خواهی ؟ خط دفاعی . بیرو . حاج صفی . همشون بد بودن . تهاجمی خیلی خوب بودیم . قطر فقط مقدم بود روی ضربه های ضد حمله .واقعا تاسف داره که اینجوری پشت تیم ملی موندیم
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    مشکل تیم ملی تو نیستی.مشکل تاج سارق هست.که فقط داره پول بیت المال را چپاول می‌کنه و با جیب پر از پول جولان میده.
  • شیذر IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    فقط برو استعفا یا اخراج فرقی ندارد فقط برو گروهبان به والله این نسل با یک مربی خوب خارجی قهرمان میشد
  • ع ق QA ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    معذرت خواهی تو را چکارش کنیم در حالی که کل باند و حتی میثاقی می خوان تو را تثبیت کنند معذرت خواهی برای کسی است که اشتباه می کنه نه کسی که دانش فوتبالیست قد نامیده برو لطفا برو دنبال کارت
  • یانوش IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    مافقط به طارمی باختیم
  • حمید کلباسی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    از کوزه همان برون تراود که در اوست . قلعه نوعی که مثل استادش( علی پروین ) دگم و بیسواد و کم جنبه است ، باید بفهمد دوران بزن زیرش و فوتبال علی اصغری سالهاست تمام شده
  • نادر IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    آقای قلعه نوئی عذرخواهی لازم نیست ،مردباش و برو ،ادامه دادن غیر از بی اعتبار شدن و منفور شدن نتیجه دیگه ای برات نخواهد داشت ،آخرین افتخاری که با کمک دوستان (اردشیرخان لارودی)کسب کردی کی بوده ،با قیافه حق به جانب گرفتن و تریپ ناراضی گرفتن و حرفهای گنده گنده زدن برای آدم بیسوادی چون شما در محافل بین المللی جز سرافکندگی برای هموطنانت فایده ای نخواهد داشت ،فقط مرد باش و برو
  • خلیل مهاجر IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    فرصت بسیار خوبی برای تیم ملی فراهم شده بود تا کسب قهرمانی را در اذهان و انتظارات کارشناسان و هواداران ایجاد کند و البته همانطور که شاهد بودیم عملکرد مدعیان قهرمانی خط بطلانی زود تر از حد تصور بر این انتظارات کشید. تفاوت عملکرد ایران با ژاپن, کره جنوبی, عربستان و استرالیا در مجموع این بود که آنها خیلی بد ظاهر شدند و در دور حذفی نشان دادند که به طرز باور نکردنی با افت کیفیت روبرو شده و ضعیف شده اند ولی ایران علیرغم عملکرد سینوسی هر چقدر که میگذشت بیشتر به شانس مسلم قهرمانی تبدیل میشد, پس خوب بودند. به همین خاطر من از تمام بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تشکر میکنم و به آنها تبریک میگم و برایشان آرزوی موفقیت های بیشتری را دارم. اما باز من در مجموع این افت کیفیت و ناپایداری را در کانون های قدرت فوتبال غرب و شرق آسیا را از بسیاری جهات به نفع توسعه فوتبال منطقه نمیبینم. از سوی دیگر ما شاهد تولد و ظهور استعدادهای درخشان کشورهای کوچک دیگری بودیم که شور و هیجان و امید فراوانی را ایجاد کرد. به نظر من اردن با درخشش بی نظیر و عملکردی چشمگیر حداقل شایسته دریافت بهترین سر مربی آسیاست.
  • سید رضا میرصادقی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    سلام بچه‌ها دمتونگرم هم خیلی زحمت کشیدین و هم خیلی باغیرت بازی کردین از همتون با تمام وجود وبا تمام احساس تشکر میکنم و همیشه ایران و ایرانی بوجودتون افتخار میکنه
  • ماجد زبیدی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    باید علیه این باند تیمی کودتا بشه تمام
  • 6 IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    دایم در حال فرافکنی
  • محمدرضا IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    ‌همانطور که اکثراً گفتند حضور قائدی بسیار مثبت‌تر از طارمی بی‌انگیزه بود دفاع سرمربی از بازيکنان به خاطر دفاع متقابل بازيکنان از او و ادامه کارش است مربی خارجی خوب و بادانش باعث پیشرفت تمام فوتبالمان در سطح ملی و باشگاهی میشه اگر مسئولان بخواهند زیرا قدم اول خواستن است
  • میلاد IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    سلام ،به عنوان هوادار فوتبال،تیم ملی بیشتر از ضعف کادر فنی ضربه خورد تا بازیکنان،البته عملکرد ضعیف بعضی از بازیکنان را نباید نادیده گرفت ولی ایراداتی که وحود داشت این بود که طارمی رو بازیکنان قطر گرفته بودند،باید اول نیمه دوم با قائدی تعویض میشد،کشیدن رضائیان هم یکی از اشتباهاتی بود که قلعه نویی انجام داد،قائدی و ترابی می توانستند بازی رو در بیارن ولی حیف شد،عملکرد ضعیف دفاع در نگرفتن اکرم عفیف مزید به علت شد،بازیکنا توپ زیاد لو میدادن،در آخر پاس‌های ریسکی دفاع به دروازبان دیگه خیلی لوث شده بود،حیف شد،دیگه بیست سال هم نمی تونیم جام رو ببینیم،متاسفانه بهترین فرصت بود که از دست رفت😔
  • سمیرا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    امیر خان خدا حفظت کنه دستت درد نکنه خدا قوت اصولا یه سری از مردم ما کلا بی انصافن کیروش تیم و به فنا داد تیم بدون سلاح فرستاد به مسلخ بازی با انگلیس یه مساوی با آمریکا کافی بود تا بریم مرحله بعد که انقدر تیم و به عقب نشستن تشویق کرد تا به آرزوش رسید دریغ از یه معذرت خواهی مردم ما یکی و میخوان مثل مانچینی وای نسته تا آخر پنالتی تیمشو نگاه کنه مردم ما فقط دلشون میخواد ناکامیای ۴۸ ساله رو گردن امیر خان بندازن ولی نمیان تو وجدان خودشون فکر کنن بگن خوب اگر امیر قلعه نوعی اینجا اشتباه کرد در عوض خیلی جاها هم موثر بود اشتباه هم بخشی از زندگیه همه طیب و طاهر نیستن که
  • تابان IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    با تشکر از همه. اما سرمربی باید چند نکته را روشن کند ۱.نقشه های ایشان و تیم انالیروز ایشان جهت خنثی کردن اکرم عفیف و معز علی چه بود . ۲. میانه میدان در اختیار قطردادن راپیش بینی کرده بود . ۳. از لحاظ روانی بچه ها کم اوردند . درگیری طارمی .باز ایشان چه نقشه ای داشتند . ۴. دقایق بازی را ایشان آیا ترسم کرده بودن
  • سیدمهدی ابراهیمی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    آنهایکه فوتبال بازی کرداندوالفبای فوتبال رامی دانندمی گویندعامل اصلی باخت تیم ملی فقط وفقط کادرفنی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی