نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
امباپه تصمیم نهایی‌اش را گرفت؛ ستاره فرانسوی تابستان به رئال‌مادرید می‌رود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه فرانسوی لوپاریزین مدعی شده که امباپه به پاری‌سن‌ژرمن از تصمیم خود برای تمدید نکردن قرارداد و همچنین تمایل برای انتقال به رئال مادرید در فصل آینده اطلاع داده است.

کیلیان امباپه سرانجام تصمیم گرفته به طولانی‌ترین حماسه‌ نقل و انتقالات فوتبال پایان دهد و فصل آینده به رئال مادرید منتقل شود. روزنامه لاپاریزین که بر اتفاقات پاری‌سن‌ژرمن تمرکز دارد این خبر را اعلام کرد و از تصمیم فوق‌ستاره فرانسوی به پوشیدن پیراهن سفید رئال مادرید خبر داد، اگرچه این قرارداد هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

نشریه لوپاریزین روز شنبه نوشت: «بزرگترین ستاره فرانسه فصل آینده به بزرگترین باشگاه جهان خواهد پیوست»، و با این خبر شور و هیجانی وصف‌نشدنی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. اتفاقات تابستان‌های اخیر باعث شده که همه به احتمال ورود شماره ۷ پاری‌سن‌ژرمن به سانتیاگو برنابئو شک کنند. اما این بار به نظر می‌رسد داستان طور دیگری روایت شده است. لاپاریزین اینطور نتیجه‌گیری کرد که: «نبرد شکست خورد»، که اشاره به کاهش شانس ماندن امباپه در پاری‌سن‌ژرمن دارد.

لوپاریزین در X (توئیتر سابق) نوشت: «برای پاری‌سن‌ژرمن و بازیکنان بزرگ فوتبال فرانسه، دیگر جای هیچ تردیدی وجود ندارد: کیلیان امباپه تصمیم گرفته است در پایان فصل لیگ ۱ را ترک کند و به بزرگترین باشگاه جهان بپیوندد که همیشه منتظر او بوده است.»

حماسه آینده کیلیان امباپه همچنان دنیای فوتبال را مجذوب خود می‌کند و انتظار برای انتقال بعدی او همچنان موضوع مورد بحث در کل جهان است و دوران جدیدی را هم برای این بازیکن و هم برای رئال مادرید رقم زده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی