نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| سردار آزمون انتخاب شد/ ستاره ایران در بین بهترین‌های آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال با مشخص شدن هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ پوستر جدیدی منتشر کرده است.

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت مشخص شده‌اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پوستری از بازیکنان ۸ تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی منتشر کرده که تصویر سردار آزمون به عنوان نماینده ایران برای این پوستر انتخاب شده است. 

تیم‌های ملی فوتبال استرالیا - قطر - کره جنوبی - ازبکستان - تاجیکستان - اردن - ژاپن و ایران به مرحله یک چهارم رسیدند و ایران در این مرحله باید به مصاف ژاپن برود. 

بیشتر بخوانید: بهترین گلزنان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تا مرحله یک هشتم +عکس

عکس| سردار آزمون انتخاب شد/ ستاره ایران در بین بهترین‌های آسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • Mohammad Reza IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    سردار بازیکن فوق العاده ای هستش ( حداقل چند سطح بالاتر از سطح آسیا ) اما متاسفانه رسانه های بومی ایشون رو میکوبند و حالت روحی روانیش رو به هم میزنند تا تمرکز لازم رو نداشته باشه و نتونه مثل همیشه ظاهر بشه ؛ این تبلیغات سوء رسانه ای ؛ به امیرخان قلعه نوئی هم سرایت میکنه تا رابطشون بدتر از همیشه بشه و متاسفانه به راحتی به سردار کم لطفی کنه ... حالا وقتشه رسانه ها به نوعی امیرخان و سردار رو به هم نزدیک و همدل کنند تا سردار با روحیه خیلی مضاعف ، بتونه سردار همیشگی باشه و با اوون فرارهای زیباش و دریبل های خاصش در وضعیت حمله و قدرت تموم کنندگی کم نظیرش مثل همیشه گل زنی کنه و دل میلیونها ایرانی عاشق فوتبال رو در مقابل ژاپن ؛ با برد ایران شاد کنه ( بازی کردن قدوس پشت سردار و بازی کردن عزت اللهی پشت قدوس و بازی امید ابراهیمی با سعید عزت اللهی در وسط و سیستم سه دفاعی شجاع ، چشمی و کنعانی زادگان و با دو هافبک نفوذی احسان و رامین و البته با احتیاط بازی کردن بیراموند) بدون شک ایران رو با گل های زیاد؛سردار مقابل ژاپن پیروز خواهد کرد ( به هر حال در مقابل ژاپن سردار بیش از همیشه باید تغذیه بشه ... )
  • Mohammad Reza IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    سردار ؛ مقابل ژاپن ۳ گل میخوائیم ازت( توو حمله باید خیلی بیشتر از اینا خوش بین باشی ) ***تو بازیکن خوش قلب و فوق العاده ای هستی ... پس حتما میتونی✔✔✔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی