نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
۰ |
۰
بیشترین درخواست بلیط کیش تهران در چه ماهی است؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سفر به کیش یکی از سفرهای دلچسبی است که هر فردی دوست دارد در اولین فرصت و اولین تعطیلاتی که پیدا می‌کند، آن را تجربه کند.

اگر همین حالا به شما بگویند که باید بلیط هواپیما تهیه کرده و عازم کیش شوید چه احساسی پیدا می‌کنید؟!

البته همان‌طور که می‌دانید جزیره کیش در جنوب ایران قرار گرفته است و بر همین اساس سفر کردن به این منطقه و این جزیره در تمام فصل‌های سال امکان‌پذیر نخواهد بود. علت آن هم این است که مناطق جنوبی کشور تابستان‌هایی گرم، مرطوب و شرجی دارند و چون تحمل گرما برای تمام افراد امکان‌پذیر نیست، تابستان‌های این جزیره هم معمولا خلوت است.

سفر به کیش و تجربه تحقق رویاها

سفر به جزیره کیش می‌تواند خستگی کارهای هفتگی، ماهانه یا سالانه شما را از تن به در کرده و یک تجربه فوق‌العاده و فراموش‌نشدنی باشد. همه چیز از تهیه بلیط هواپیمای تهران کیش شروع می‌شود و با خرید بلیط کیش تهران به اتمام می‌رسد. البته سفر به این جزیره در هر فصلی از سال که باشد یک تجربه بی‌نظیر است. ولی واقعیت این است که اگر فصل سفر برای شما مهم است، بهتر است که در آب‌وهوای گرم به کیش سفر نکنید. شاید طاقت گرما و شرجی هوا را نداشته باشید! هر چند این موضوع انکارناپذیر است که به محض قرار گرفتن در جوار خلیج‌فارس، آب‌های نیلگون و ساحل نقره‌ای آن همه چیز را فراموش خواهید کرد، حتی گرمی و شرجی هوا را!

در هر حال ما در ادامه به شما خواهیم گفت که در چه ماه‌هایی بیشترین پرواز کیش تهران و تهران کیش انجام خواهد شد.

شلوغ‌ترین ماه برای پرواز کیش تهران و تهران کیش

پرواز کیش تهران

همان‌طور که تا به حال متوجه شده‌اید گرم‌ترین فصول سال یعنی شش ماهه اول سال در جنوب ایران خصوصاً جزیره کیش، طرفداران چندانی ندارند. البته کم نیستند افرادی که از فرصت تعطیلی فرزندان در مدرسه و دانشگاه استفاده کرده و با خانواده و دوستان در تابستان عازم جزیره کیش می‌شوند. اما در حالت کلی چون هوا به شدت گرم و شرجی است، تقریبا از اردیبهشت ماه تا نیمه شهریور ماه، سفر به کیش به ندرت انجام می‌شود.

ولی در فروردین ماه و بهمن ماه بیشترین پروازها از تهران به کیش و کیش تهران انجام می‌شود. به عبارتی آب‌وهوای معتدل و ملایم فصل بهار در کنار باران‌های موسمی این جزیره از جمله جاذبه‌هایی هستند که اگر عاشق باران‌های گرمسیری هستید، شما را بدون شک به سمت خود می‌کشانند. وقتی بیشترین پروازها از سمت تهران به جزیره کیش در ماه‌های فروردین و بهمن ماه انجام می‌شوند، طبیعتاً بیشترین بازگشت از کیش به تهران نیز در همین اوقات از سال است.

البته ما در ادامه سفر به جزیره زیبای کیش را در تمام فصول سال برای شما بررسی خواهیم کرد.

  • سفر به جزیره کیش در فصل بهار

جزیره زیبای کیش

فصل بهار یکی از زیباترین فصل‌های سال در تمام ایران است. قطعاً افراد زیادی هستند که دوست دارند اوقات خود را در فصل بهار در جزیره کیش بگذرانند. بهار در کیش رطوبت کمی دارد و جو حاکم بر جزیره در این فصل بی‌نظیر است. ضمن اینکه افراد زیادی از سراسر نقاط ایران خصوصاً شهرهای سردسیر مانند تبریز، ارومیه، کرمانشاه و غیره برای گذراندن یک بهار کاملا بهاری و دلنشین خود را به جزیره کیش می‌رسانند. در فصل بهار جزیره کیش آب و هوای خنک، مطبوع و ملایمی دارد و رطوبت به کمترین میزان خود می‌رسد. ضمن اینکه تعطیلات عید نوروز سبب می‌شوند که موج عظیمی از مسافران عازم این جزیره شوند.

  • سفر به جزیره کیش در فصل تابستان

با اینکه در فصل تابستان به دلیل گرم بودن هوا و رطوبت بالا، سفرهای زیادی از سمت نقاط مختلف ایران به جزیره کیش انجام نمی‌شود، اما با این حساب جزیره کیش در فصل تابستان هم زیباست. اگر عاشق انجام تفریحات آبی مختلف، متنوع و جذاب هستید، تابستان جزیره کیش برای شما بهترین زمان سفر است. البته اگر رطوبت هوا و شرجی آن شما را اذیت نکند. ولی واقعا گرما به اندازه‌ای نیست که شما را آزار دهد. اما در هر حال ممکن است کمی شما را کلافه کند. تابستان کیش مملو از قرعه‌کشی‌ها، تفریحات و جشنواره‌های هیجان‌انگیز و جذاب است که البته سفری مقرون‌به‌صرفه را هم برای شما رقم خواهد زد.

  • سفر به جزیره کیش در فصل پاییز

پاییز در کیش خنک و دل انگیز است. رطوبت هوا ممکن است گاهی اوقات در پاییز کیش به ۶۰ درجه هم برسد. ولی اگر عاشق هوایی نامتعادل و ناآرام هستید و دوست دارید در منطقه‌ای زندگی کنید که با جو ناپایدار خود شما را غافلگیر کند، پاییز کیش برای شما بهترین موقعیت سفر است. در این فصل هم تخفیف‌های ویژه ۵۰ درصدی خصوصاً در روز کیش یعنی ۲۰ آبان وحود دارد و هم ارزان شدن شدید قیمت‌ها در سفر به جزیره انتظار شما را می‌کشند.

ضمن اینکه در فصل پاییز نیز شما با قیمت‌هایی اقتصادی برای سفر به کیش روبه‌رو هستید. مهر ماه هنوز تابستانه است و آبان ماه آب‌وهوایی بین تابستان و زمستان دارد. ضمن اینکه آذر ماه با بیشترین باران‌های موسمی شما را غافلگیر می‌کند.

  • سفر به جزیره کیش در فصل زمستان

در نهایت آخرین فصل سال برای سفر به جزیره کیش فصل زمستان است. زمستان کیش آب‌وهوایی معتدل و موسمی دارد و بهتر است که حتما در زمستان چترهایتان را با خود ببرید. البته زمستان کیش فصل مناسبی برای آفتاب گرفتن نیست چون دمای هوا در جزیره بین ۹ درجه تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد است. اما اگر از گرما کلافه شده‌اید و دوست دارید از یک زمستان معتدل و جذاب لذت ببرید، توصیه ما سفر به جزیره کیش در فصل زمستان است. هرچند از اسفند ماه فصل بهار به ملاقات جزیره کیش آمده و آب‌وهوا را ملایم‌تر می‌کند.

سفر به کیش یا سفر از کیش ؟!

در این مطلب تلاش کریم شما را با فصول مختلف سال برای سفر به جزیره کیش آشنا کنیم. ضمن اینکه گفتیم بیشترین فصل‌ها از سمت تهران به کیش و کیش به تهران در کدام ماه‌های سال انجام می‌شود. در هر حال اگر تصمیم گرفتید هر زمانی به جزیره کیش سفر کنید، توصیه ما این است که حتماً با مجموعه‌های گردشگری مانند اسنپ تریپ همکاری کرده و سفری فوق‌العاده را برای خود ترتیب بدهید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی