نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اوسمار لوس ویرا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نزدیکان به باشگاه پرسپولیس می‌گویند اوسمار هفته قبل به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شده بود.

با وجود مخالفت هواداران پرسپولیس، اوسار ویرا به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد و کارش را رسما به عنوان نفر اول کادرفنی استارت زد. باشگاه پرسپولیس در این مدت با گزینه‌های مختلفی صحبت کرد ولی به نتیجه نرسید. اولویت اصلی باشگاه پرسپولیس برانکو بود که در ۳ مرحله مذاکراتی با این مربی انجام شد ولی هر بار پاسخ برانکو منفی بود. پرسپولیس با چند گزینه دیگر هم به صورت جدی مذاکره کرد ولی حضور اکثر آن‌ها به دلیل نداشتن پول کافی منتفی شد.

مدیران پرسپولیس وقتی بعد از حذف تیم ملی عمان برای بار سوم به سراغ برانکو رفتند، به صورت واضح می‌دانستند که پاسخ برانکو تغییری نمی‌کند و او به ایران نمی‌آید. با این حال باز هم با او صحبت کردند ولی همانطور که مشخص بود، برانکو حاضر به بازگشت نشد. ماجرا وقتی عجیب می‌شود که درست چند ساعت بعد از اینکه برانکو برای بار سوم به پرسپولیس پاسخ منفی داد، باشگاه پرسپولیس از سرمربی جدید خود رونمایی کرد.

این درحالی بود که اوسمار به همراه کاروان پرسپولیس راهی دبی شده بود و در تهران حضور نداشت تا پای برگه قرارداد را امضا کند. همین موضوع این شائبه را به وجود آورد که باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها قبل با اوسمار تمام کرده بود و او به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده بود. با این حال درویش و رفقا که می‌دانستند با انتقادات شدید هواداران و کارشناسان روبه‌رو خواهند شد، از اعلام سرمربیگری اوسمار منصرف شدند.

آن‌ها با برنامه ریزی قصد داشتند ابتدا جو را کمی آرام کنند و سپس خبر سرمربیگری اوسار را اعلام کنند. مدیران پرسپولیس در واقع می‌خواستند به طور قطع ثابت کنند که برانکو به ایران نخواهد آمد و بعد گزینه خودشان را معرفی کنند. حتی در این خصوص نزدیکان باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که قرارداد سرمربیگری اوسمار با پرسپولیس هفته قبل و پیش از رفتن کاروان پرسپولیس به دبی بسته و امضا شده بود. در واقع همه در این چند روز سر کار بودند و مدیران پرسپولیس از هفته گذشته سرمربی خود را انتخاب کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اشکان IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    فقط اخراج درویش مطمئن باشید سکوها رو واسش جهنم میکنیم خدا پدر مم حسن انصاری فرد بیامرزه این که دیگه فقط به قصد نابود کردن باشگاه اومده روی صحبتم با پیشکسوتان باشگاه است هر کی از این عزیزان از درویش حمایت کنه توقع احترام از هوادار رو در استادیوم نداشته باشه
  • ن IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    کسی حرف این بنده خدا(اوسمار)را گوش نمیکنه چون زورش به این بازیکنان که هرکدام برای خودشون یه فرمانده پر قدرتند نمیرسه بیخودی سرتان را درد نیارید
  • حسن IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    به اوسمار فرصت بدیم مربی خوبیه
    • شمسعلی US ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      شاید هم باشه ولی مگه پرسپولیس باشگاهی هست که باید افراد رو امتحان کنن و با شاید و اما، اگر، مربی انتخاب کنن؟! این آدم در اولین باشگاهی هست که داره بعنوان سرمربی کارشو شروع می‌کنه ، خنده دار نیس ؟ حتی رزومه خیلی پر و پیمونی هم نداره که حداقل بگیم به خاطر رزومش بوده. از اون اسمهای فضایی رسیدن به اوسمار ؟! درویش بجای فیلم بازی کردن در انتهای فصل باید دنبال چند تا پتو باشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی