نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
۶ |
۱
معضل بزرگ برای گل‌محمدی و جانشینش در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند و به نظر می‌رسد این تیم نتواند در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن تراز جذب کند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس اگرچه در روزهای اخیر زیاد به این مساله اشاره کرده که قوانین سقف قرارداد اجازه نداد او در نیم‌فصل مهاجم مدنظر یحیی را بگیرد اما واقعیت امر این است که در تابستان همین موضوع بهانه خوبی شد تا این مدیر قید جذب مهاجم مدنظر یحیی را بزند، از این جهت که این باشگاه شدیدا با مشکلات مالی مواجه بوده و هست و هزینه‌هایش با درآمدهایش اصلا همخوانی ندارد.

کل درآمد پرسپولیس از اسپانسرهایش تا پایان فصل به ۲۰۰ میلیارد نمی‌رسد درحالی‌که هزینه‌های این باشگاه تا پایان فصل بالای ۴۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس نزدیک به سه میلیون دلار هم بدهی بانکی دارد. با توجه به موارد اشاره‌شده این باشگاه در نقل‌وانتقالات زمستانی پولی برای خرید بازیکن ندارد و هوادار متمول هم چند ماهی است که با درویش به اختلاف خورده و کمکی به پرسپولیس نمی‌کند. در چنین شرایطی پرسپولیس در نیم‌فصل بعید است بتواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد. موردی که یحیی هم به‌خوبی متوجه آن است.

بیشتر بخوانید: پایان کار یحیی در پرسپولیس؛ جدایی گل‌محمدی قطعی است! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • یحیی خداحافظ IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    من که دیگه رفتم البته فعلا
    • سنگ پا IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      این کلمه هوادار متمول رو سپاهانیها و تیمای صنعتی درست کردن که استقلال و پرسپولیس روبه چالش بکشونن ، چون هواداران این دو تیم به منبع پولای سپاهان و تیمای صنعتی ایراد وارد میکردن . اما سوال مهم اینه چرا یک آدم پولدار باید سالی ۴- ۵ میلیون دلار یا ۲۰۰- ۳۰۰ میلیارد تومن به این دو تیم پول بده و پس نگیره، چه سودی میبره ؟ یا مهمتر از اون اصلا فرض کنید چنین فردی وجود داره چرا کمک یک فرد پولدار مایه خجالت یا غیرقانونیه؟ هواداران دو تیم ، اینقدر ساده نباشید کلمه هوادار متمول فقط برای حاشیه سازی و بحران سازیه
  • کاربر جدید IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    آیا وابسته به پرسپولیس ایقدر آیه یأس میخواندکه در این نوشته ذکر شد؟ پس این منیع یا بیکار است یا میخواهد مردم را سر کار بگذاد!!!خیر هم نمیبیند، آخر فصل سه تا جام را که پرسپولیس گرفت میگوید دولت این سه جام را داد!!! برو پی یک کار جذاب نه یک جار کذاب!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی