نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
۱ |
۰
ورزشکارانی که عاشق جواهرات هستند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

طرز لباس پوشیدن ورزشکاران بوسیله هواداران آن‌ها تقلید شده و جواهرات آن‌ها جزو استایل آن‌ها است که مورد پیگیری توسط هوادارانشان قرار می‌گیرند. در اینجا در مورد ورزشکارانی که عاشق جواهرات هستند صحبت می‌کنیم.

دنیای ورزشکاران دنیای هیجان انگیزی است که مسلما خبرهای جذاب و پر شور را در مورد آن‌ها در اخبار می‌شنوید. آن‌ها جدای از درخششی که در دنیای ورزش از خود بروز می‌دهند، علاقه مندی‌های عجیبی دارند که نقل محافل شده‌اند.

طرز لباس پوشیدن این ورزشکاران بوسیله هواداران آن‌ها تقلید شده و جواهرات آن‌ها جزو استایل آن‌ها است که مورد پیگیری توسط هوادارانشان قرار می‌گیرند. در اینجا در مورد ورزشکارانی که عاشق جواهرات هستند صحبت می‌کنیم. 

کلکسیون جواهرات کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو از فوتبالیست‌های ثروتمند بوده که عاشق جواهرات است و شاید در عکس‌ها یا فیلم‌های او ساعت یا انگشتر طلا او را دیده باشید. یکی از جواهراتی که در ابتدا از او مشاهده کردیم، گوشواره میخی است که ارزش ۱۵ هزار یورو داشت.

در سال ۲۰۱۸ که در برنامه خبری تیم‌های منچستر یونایتد و تیم یوونتوس حضور داشت، در دستش ساعتی با پوشش الماس بود که ارزشی ۲/۱ پوندی داشت. قابل توجه است که اخیر بسیار علاقه‌مند به ساعت شده است. لذا گفته شده که هر سه عدد ساعت او ارزشی ۵/۱ میلیون پوندی دارند.

رونالدو در تشریفات گلوب ساکر دبی که جوایزی اهدا می‌شد، انگشتری را در دست داشت که ساختار آن از الماس زرد بود و در آن هاله‌ای از الماس سفید وجود داشت. این انگشتر را با ساعت رولکس خود در دست داشت که انگشتر حلقه او به اندازه ۵۰ هزار پوند ارزش داشت. روکش ساعت او از الماس و ساختار آن از طلا بود که تا امروز با ارزش‌ترین ساعت رولکس به شمار می‌رود. 

کلکسیون جواهرات جورجینا رودریگز

جورجینا نامزد رونالدو بوده که عاشق الماس است و از رونالدو انگشتری هدیه گرفت که ارزش ۶۱۵ هزار پوندی دارد. این انگشتر با الماس روکش شده و یک یاقوت کبود در آن وجود دارد. او سرویس جواهراتی دارد که گوشواره، انگشتر و دستبند آن از الماس ساخته شده است. 

در زندگی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس اولین چیزی که به چشم می‌خورد جواهرات آن‌ها است. یکی از متخصصین جواهرات به نام استیون استون با ارزیابی جواهرات این زوجین، اعلام کرده که ساعت او ۲/۱ میلیون پوند و حلقه نامزدی اش ۶۰۰ هزار پوند ارزش دارد. همچنین عقیده دارد که این دو به طور کل ۵/۵ میلیون پوند ارزش دارند.

جورجینای همسر رونالدو در شبکه‌های اجتماعی دستبندها، گوشواره ها، ساعت‌ها و انگشترهای خود را به نمایش می‌گذارد. او سرویس الماس 2,700,000 پوندی و انگشتر یاقوت کبودی ۷۵۰.۰۰۰ یک میلیون پوندی خود را به همه نشان می‌دهد. در سال ۲۰۲۱ رونالدو به جورجینا انگشتر نامزدی هدیه داد که ۶۰۰ هزار پوند ارزش دارد. 

کلکسیون جواهرات لیونل مسی 

مسی مانند رونالدو چنان به جواهرات و طلا علاقه‌مند نیست، ولی یک ساعت با ارزش در کلکسیون جواهرات او می‌بینید که اسپانسر آن خودش است. جاکوب‌اند کو یکی از این برندها است و این ساعت ارزش ۲۸ هزار دلاری دارد.

یکی از ساعت‌های مسی که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده قیمت گزافی داشته و ۱۸۰ هزار دلار قیمت آن است. مسی این ساعت را در تشریفات مخصوص استفاده می‌کند. یکی از ساعت‌های او از برند Royal Oak بوده که طراحی جذابی داشته و نام مسی بر روی آن درج شده است. این ساعت به دلیل داشتن صفحه‌ای آبی نور آبی را در حین برخورد با نور انعکاس می‌دهد. با چرخش مچ دست، رنگ آن خاکستری خواهد شد. 

ورزشکارانی که عاشق جواهرات هستند

با شناسایی کلکسیون جواهرات رونالدو و مسی می‌بینیم که در ساعت‌ها و جواهرات رونالدو، یاقوت و الماس بکار رفته است، به همین دلیل قیمت‌های فوق العاده بالایی دارند. در اصل رونالدو نسبت به مسی در حوزه جواهرات فعالیت بیشتری دارد. ولی ساعت‌هایی را که مسی استفاده می‌کند، از برندهای گران هستند و اسپانسرهای آن خودش است. 

کلکسیون الماس در اکسسوری نیمار

نیمار جونیور بازیکنی بوده که عاشق جواهرات است. یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌های او، گوشواره طرح صلیب الماسش است. گوشواره‌های میخی شکل او به شکل دوتایی و چندتایی هستند که ارزش بالایی دارند. نیمار به گوشواره‌های طلا سفید و حلقه‌ای علاقه زیادی دارد. 

جواهرات متنوع در اکسسوری شخصی سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز از تنیسورهای معروف آمریکا به شمار رفته که عاشق جواهرات است و گردنبند ظریف با زنجیرهای کوتاه از جمله جواهرات او هستند. او به جواهرات ظریف و سبک کاریزماتیک علاقه‌مند بوده و انواع آن‌ها در کلکسیون او مشاهده می‌شوند. 

گردنبند تنیسی لبران جیمز

یکی از بازیکن‌های معروف آمریکا محسوب می‌شود که علاقه زیادی به گردنبند تنیسی الماس دارد و به شکل دو و سه ردیفی از آن استفاده می‌کند. گردنبند او به غیر از تراش‌هایی از الماس سفید، تراش‌های طلایی و زردی داشته که میان ردیف‌های گردنبند هارمونی جذابی بوجود آورده است.

لبران جیمز به مدهای هیپ هاپی بسیار علاقه‌مند بوده و جواهرات مخصوص این افراد را بالاخص پیرسینگ و گردنبند آن‌ها را دوست دارد. ولی منحصر به فردترین اکسسوری شخصی او ساعت و دستبندش هستند که دستبند او در مدل لاو کارتیه با تراش‌های درخشان الماس و ظرافت بالا توجه همگان را به خود جلب می‌کند. 

جواهرات فلوید می ودر

فلوید می‌یکی از کسانی است که عاشق جواهرات بوده و به دستبند، انگشتر، زنجیر، آویز و ساعت طلا علاقه زیادی دارد و در جواهرات او تراش‌های ریز و درشت الماس به چشم می‌خورند. او عاشق جواهرات بوده و گردنبند الماس او۷۲ الماس تراش خورده متنوع گرد، طلایی و مربعی به اندازه یک بند انگشت دارد. 

فلوید می ‌علاقه زیادی به ساعت الماس داشته و آن را با دستبند جواهر نشان و گردنبند الماس تنیسی ست می‌کند. یکی از ساعت‌های معروف او از طلای سفید و تراش‌های زیاد و با تراکم بالا ساخته شده که این طلای ۱۸ عیار باگت فرم بصری قوی با ارزش یک میلیون دلاری دارد. 

ورزشکارانی که عاشق جواهرات هستند.

حلقه الماس با تراش گلابی شکل فلوید می ‌ارزش ۲ و نیم ملیون دلاری داشته که در اکسسوری شخصی او می‌درخشد. زنجیرهای کوبایی و زنجیرهای طلای او از الماس و تراش‌های ضخیم ایجاد شده که چشم همه را به خود خیره می‌کنند. این زنجیر و آویزها از الماس به شکل تنیسی پوشیده شده‌اند که بخش کوچکی از اکسسوری جواهرات او هستند و ارزش بالایی دارند.

او در یک روز در یک جواهر فروشی فقط ۵ میلیون دلار جواهر خریداری کرد و در اکسسوری او جواهرات متنوع، زیاد و ارزشمندی به چشم می‌خورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    پول باشه همه چی هست.اگه خرجش نکنی وراث اینکار رو واسه تو انجامش میدهند.کلکسیون ماشین وجواهر یقینا همه اینکار رو انجام میدهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی