نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شمارش معکوس برای خلق یک حماسه؛ امباپه سرانجام رئالی می‌شود؟
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پاری‌سن‌ژرمن تنها چند هفته فرصت دارد تا برای آینده خود تصمیم بگیرد و اگر این بار هم به رئال مادرید نرود احتمالا شانس پیوستن به این باشگاه را برای همیشه از دست خواهد داد.

کیلیان امباپه وارد دوران حساسی شده است. این بازیکن ۲۴ ساله هنوز با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد جدیدی امضا نکرده و اگر تا پایان ماه این کار را نکند، می‌تواند با هر باشگاه علاقه‌مند به توافق برسد.

رئال مادرید بیشتر از سایر باشگاه‌ها در تلاش برای جذب امباپه است و چند سال است که او را زیر نظر دارد. با این حال این باشگاه با توجه به ناکامی در جذب او در سال ۲۰۲۲، انتظار دارد که امباپه شخصا قدم‌های محکمی در جهت امضای قرارداد با غول اسپانیایی بردارد. با وجود این، رئال مادرید با قدرت هرچه تمام‌تر برای جذب امباپه اقدام خواهد کرد، به خصوص با توجه به اینکه انتقالش رایگان است و می‌تواند یک بازیکن فوق‌العاده برای تیم کارلو آنچلوتی باشد.

حماسه امباپه به زودی به پایان می‌رسد. او طی چند ماه آینده یا با پیوستن به رئال مادرید موافقت خواهد کرد یا شانس او برای انتقال به قهرمان ۱۴ دوره اروپا برای همیشه از بین خواهد رفت. باید صبر کرد و دید که سرانجام کدام گزینه به واقعیت تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • VAHID REDSTAR IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    منظور از حماسه یک درامای بی پایان افسانه ای هست به نام ساگا saga که مترجم واژه ای براش پیدا نکرده ..
  • یک استقلالی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    آرزویِ قلبیِ امباپه ، پیوستن به تیمِ بزرگ و قدرتمندِ استقلال است .
  • رضا باوی استقلالی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    والا اینقدر که ما ایرانیا مشتاقیم امپاپه بره رئال، خود رئالیا هم نمیخان. در ثانی با وجود این همه ستاره های خوب تو رئال دیگه هیچ احتیاجی به بوگندو نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی