نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
قلعه‌نویی با بیرون آوردن آزمون دست‌هایش را بالا برد/ با یک تعویض ازبکستان نفس راحت کشید/ دعواهای لب خط به ضرر خودمان شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق تیم ملی گفت: ما تیم خوبی داریم و خوشحالم که سرمربی تیم ملی مان هم یک ایرانی است. قطعاً شانس ما پابرجاست و هیچ اتفاقی نیفتاده.

مهدی مناجاتی، بازیکن و مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره تساوی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان اظهار داشت: متاسفانه ما در نیمه دوم نتوانستیم روند خوب بازی در نیمه اول را ادامه بدهیم و همین موضوع باعث شد تا تیم ملی در بهترین حالت نتیجه لازم را نگیرد.

وی افزود: ما مسابقه را بسیار خوب با دقت و دقیق استارت زدیم. فوتبال بچه‌های تیم ملی ما در نیمه نخست به قدری روان بود که بازیکنان ازبکستان هم محو تماشای هنر فوتبالیست‌های کشورمان بودند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: گلی که رامین رضاییان به ثمر رساند شرایط روحی روانی تیم ازبکستان را به شدت به هم ریخت. آنها(ازبکها) که تصمیم داشتند در نیمه اول کار را یکسره کنند وقتی دیدند یک گل عقب افتادند به قصد تلافی جلو کشیدند و گل دوم را هم به زیبایی هرچه تمام‌تر روی کار تهاجمی بچه‌ها زدیم.

مناجاتی درباره اتفاقات پیش بینی نشده دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان خاطرنشان کرد: متاسفانه درست از وقتی که سامان قدوس دچار مصدومیت شد و بازی را ترک کرد کمربند میانی تیم ملی تا حدی رها شد. البته سایر بچه‌های تیم تلاش می‌کردند اما فشاری که سامان روی هافبک‌های حریف پشت سر مهاجمان می‌آورد وقتی با خروجش از زمین کاهش پیدا کرد تیم ازبکستان یک نفس راحت کشید.

وی اضافه کرد: ما در نیمه دوم نباید تا این اندازه عقب می‌کشیدیم. ای کاش همان فوتبال تهاجمی نیمه نخست را در نیمه دوم هم ادامه می‌دادیم تا بتوانیم به گل‌های بیشتر برسیم یا لااقل بار فشار تیم ازبکستان را کم کنیم.

قلعه‌نویی با بیرون آوردن آزمون دست‌هایش را بالا برد/ با یک تعویض ازبکستان نفس راحت کشید/ دعواهای لب خط به ضرر خودمان شد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: دلیل تعویض آزمون را نمی‌دانم. شاید مصدوم شد یا خسته بود ولی وقتی آزمون را از زمین بیرون کشیدیم عملاً دست‌های تیم ملی بالا رفت و به آنها گفتیم ما فقط می‌خواهیم دفاع کنیم و به فکر گل زدن نیستیم. در چنین شرایطی اگر ما هم به جای ازبکستان بودیم حمله می‌کردیم و دروازه حریف را به توپ می‌بستیم تا گل بزنیم. کاری که آنها انجام دادند و به نتیجه هم رسیدند.

مناجاتی درباره حواشی به وجود آمده در کنار خط به خاطر خطای بازیکن ازبکستانی توضیح داد: گاهی اوقات این قبیل درگیری‌ها باعث برهم ریختن تمرکز تیم حریف می‌شود. گاهی هم مثل این بازی به تیم عقب افتاده انگیزه می‌دهد تا بیشتر تلاش کنند که از بخت بد امیر قلعه نویی آنها بعد از جر و بحث‌های لب خط انگیزه گرفتند تا بیشتر تلاش کنند و گل بزنند.

مناجاتی همچنین درباره گل دومی که ازبکستان به ثمر رساند گفت: متاسفانه جناح چپ خط دفاعی تیم ملی شرایط خوبی را در این دو بازی اخیر از خود نشان نداد. ما هنگ کنگ را بردیم آن هم با چهار گل ولی چند بار در جناح چپ خط دفاعی تیم ملی فضاهایی به این تیم دادیم که نزدیک بود خطرساز شوند. گل دوم ازبکستان هم درست از همان منطقه پایه ریزی شد نباید دفاع چپ تیم ملی را به پاشنه آشیل تبدیل کنیم.

مناجاتی در ارتباط با از دست رفتن بخت پیروزی در دیدار مقابل ازبکستان یادآور شد: ما تیم خوبی داریم و خوشحالم که سرمربی تیم ملی مان هم یک ایرانی است. قطعاً شانس ما پابرجاست و هیچ اتفاقی نیفتاده. امیدوارم در بازی‌های بعدی مهره‌های با تجربه تیم ملی بعد از جلو افتادن از حریفشان تیم مقابل را دست کم نگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مهدی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    خب دلیل برا بخشیدن نورافکن جور شد
  • مهدی گلچین IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    با این بازیکنا به هیچ جایی نمیرسیم تیم ملی یه مربی انقلابی میخواد بره تیم ملی امید را بگیره و بیخیال جام جهانی وبیخیال جام ملت ها بشه اما یه ۱۰سال هم این تیم ملی میدرخشه
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1فوتبال ابرورزشی است که چشمها را خیره نموده و تیم بزرگ مربی بزرگ میخواهدهروقت مربی بزرگی داشتیم آثار و نتایج مثبت آن را دیدیم.قلعه نویی چه بزرگی داشت؟تیم پایه به جام جهانی برد؟تیم باشگاهی به فینال باشگاههای آسیا برد؟تیم ملی را به جمع چهار تیم جام ملتهای آسیا برد؟دو جام با تیمهای ضعیف و متوسط(مثل مس تراکتور ذوب گل گهر) در لیگ یا حذفی ایران آورد؟بدیهی است پاسخ همه اینها خیر می باشد.اما او دوستان قوی و قدرتمندی در بین مدیران و مطبوعات و مربیان داخلی دارد که راحت حقایق را ندیده میگیرند و از یک مربی معمولی مربی بزرگ و جهانی میسازند2به زودی در جام ملتها عواقب چنین رابطه بازیها و زد و بندها و حمایتهای بیجایی مشخص خواهد شدفقط امید دوستان به خواب خوش آوردن قرعه مناسب و نرفتن به جدول سمت ژاپن استرالیا و عربستان و شکست دادن کره در یک چهارم است.اما کره تیم قدرتمندی می باشد3چطور سپاهان و تراکتور پول دارند مربی خوب خارجی بیاورند ولی فدراسیون نمی تواند؟4برخی مربیان داخلی سالها کینه مربیان خارجی را در دل کرده اند و الان زمان انتقام گیریشان است
  • ناشناس DE ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    عامل ناکامی پرسپولیس و تیم ملی بیرانونده با گلهای مفتی که میخوره، نیازمند خیلی بهتره.
    • پوریا US ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      سوتی وحشتناک نیازمند جلوی افغانستان رو یادتون بیارید. جلوی افغانستان گل بخورید اونم همراه با پیام نیازمند.
    • فرامرز IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      در پاسخ ناشناس کدوم گلی که بیرانوند در بازیهای اخیر خوردگل مفت بود ؟ وقتی بهترین بازیکن انتخاب می سه یعنی عملکردش خوب بوده
    • Ali IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      بهتره نام کاربری ات را به فنِ نیازمند تغییر بدی ،اگراین کار راهم نکردی بهتر است با ناشناس بودنت که برعکس است ،ازین ویژگی خودت استفاده کنی همانطور که خطیبی از پیکان کنارکشید توهم برنامه ای بریز تا قلعه نویی از تیم ملی کناربکشد وآنگاه توکه ناشناس هستی بعنوان سورپرایز جانشین قلعه نوعی ویا قلعه نویی هرکدام که دوست داری گردی وازآن به بعد جناب پیام نیازمند را درتمام مسابقات گلر تیم بگذاری ،حتی اگر او هردودستش هم صدمه دیده بود بگو فوتبال که بادست بازی نمی کنند با پا بازی میکنند،اگر در دروازه هم ایستاد اشکال ندارد پاهایش که سالم است با پا بازی میکند،مهم اینست که نیازمند در درون دروازه باشد بقیه چیزها مهم نیست .
    • علی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      خخخ عجب بلدی تو برو اول تاکتیک رو ببین این مربی در لیگ آزادگان هم مربی نکنه خاک بر تاج و فدراسیون فوتبال که این قلعه مرغی رو بجای وسی اورد که تیمش در ادوار مختلف خوف بجان حتی تیم های اروپایی مینداخت ایران در دور اول جام ملت ها حذف خواهد شد عین والیبال با اون عطایی شک نکنید
  • پوریا US ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    بیخود نبود مدرس مربیگری وطنی فیفا در جواب احوالپرسی گروهبان قندلی اعلام کردن علم روز مربیگری تغییر کرده پس بهتره حتما در کلاسهای توجیهی شرکت کنید. اینم نتیجش.
  • عدالت خواه IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    با تحلیل استاد مناجاتی موافقم ، تعویض آزمون اشتباه بود، ضمن اینکه نه بیرو و نه کنعانی اصلا خوب کار نکردن، شجاع و رضائیان هم در حد محلات بازی میکردن، ولی بنده هم به این تیم امیدوارم، لطفا به پیام نیازمند توجه شود
  • حمید IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    دفاع چپ جام جهانی و مورد اعتماد کیروش ابوالفضل جلالی خیلی بهتر از حاج صفی و محمدی هست
  • مهدی بیرانوند IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    فوتبال روز دنیادمیگه بهترین دفاع حمله است و فوتبال سیاه روز ایران میگه بهترین حمله دفاع است!!!!
  • مرتضی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    این مساوی که با ازبک ها گرفتیم با شکست هیچ فرقی نداره ، تیم ملی فوتبال ما بهترین مهره ها رو داره ولی چیدمان این همه ستاره ، ی جاش مشکل داره ازبکستان تیمی در قد و قواره ایران نیست که بیاد مساوی کنه با این سیستم تیم ملی ، قطعا در جام ملت ها به مشکل خواهیم خورد ، خدا کنه از این بازی دری بزرگی مربی و کادر فنی تیم ملی گرفته باشه
  • صادق CA ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    گروهبان نیمه مربیان را همیشه باخته چون تفکری نداره برنامه ای نداره فکر میکنه می تونه این ایراد را با بازی دادن بازیکنان مسن جبران کنه تا جور ضعف او را بکشند اما این خیال باطل است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی