نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بدرفتاری هواداران با شریک زندگی مهاجم معروف/ فوتبال «نئاندرتال» و «زن‌ستیز» است!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلوارو موراتا و شریک زندگی‌اش فشار زیادی را تحمل کردند و هرگاه موراتا موقعیتی را خراب می‌کرد همسرش مورد آزار هواداران قرار می‌گرفت.

آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید در این فصل فرم فوق‌العاده‌ای دارد و عملکردهای خیلی خوبی از خود نشان داده است. او با ممفیس دیپای برای جایگاه مهاجم نوک رقابت کرد، اما آن را مال خود کرد و در ۱۵ بازی ۱۲ بار گلزنی کرد و سه پاس گل داد.

با این حال او دوران سختی را پشت سر گذاشته است. اخیراً موراتا در مورد مبارزات ذهنی خود صحبت کرد و حتی اعتراف کرد که به دلیل فشار زیاد به ترک بازی فکر می‌کرد. حالا آلیس کامپلو، شریک زندگی ایتالیایی او، فاش کرده که فقط خود موراتا نیست که در دوران سخت رنج می‌برد. «من یاد گرفتم که خیلی خبرها را نخوانم. برای من پیش می‌آمد که به استادیوم می رفتم و موراتا گل یا موقعیتی را از دست می‌داد و مردم نگاه کثیفی به من می‌انداختند. آنها حتی سر من فریاد می‌زدند.»

وایولتا مانگرینان، مجری برنامه، حرف‌های او را تایید کرد و گفت که با او بدرفتاری می‌کردند انگار تقصیر اوست. مانگرینان آن را با رفتاری که ویکتوریا بکام در دوران بازی دیوید بکام تجربه کرد مقایسه کرد و از این نظر فوتبال را «نئاندرتال» و «زن ستیز» خواند.

بیشتر بخوانید: ۹ ستاره‌ای که رالف رانگنیک برای منچستریونایتد می‌خواست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی