نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تبریک کنایه‌آمیز سرمربی پرسپولیسی پس از تاریخ‌سازی مقابل برزیل در جام جهانی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران با بیان اینکه تیم ملی مقابل تیم‌ملی برزیل تاریخ‌سازی کرد گفت: برگرداندن نتیجه مقابل این تیم کار بسیار سختی بود.

حسین عبدی پس از پیروزی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران مقابل تیم‌ملی برزیل با نتیجه ۳ بر ۲ در جام‌جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار کرد: به تمام کسانی که به ما کمک کردند و آنهایی که به ما کمک نکردند بابت این پیروزی بزرگ تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه «مقابل تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال برزیل تاریخ‌سازی کردیم»، عنوان کرد: این یک تاریخ‌سازی بزرگ بود هرچند که هنوز کار و مسیر ما به پایان نرسیده و باید به بازی‌های بعدی خود توجه کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران با اشاره به اینکه تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال برزیل، تیم بسیار قدرتمندی است، گفت: چندین شیوه را برای بازی مقابل برزیل انتخاب کرده بودیم تا آنها جلو بیایند و بتوانیم به نتیجه برسیم.

عبدی ادامه داد: بازی را با نتیجه ۲ بر صفر عقب افتادیم و تغییر نتیجه بازی بسیار سخت بود که خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم و به پیروزی برسیم.

در ادامه همین مطلب بخوانید: شاهکار تاریخی ایران مقابل برزیل در جام جهانی/ کامبک رویایی مقابل قهرمان جهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    عبدی مثل عنایتی مربی بارسا نبود ولی هم خوب بازی کرد و هم خوب نتیجه گرفت
    • ع ق QA ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      هه هه خدا نکنه مثل عنایتی باشه عبدی که جزو باند نیست و سالها مربی لایقی بوده حالا هم مظلومی و خطیر و ماجدی ( همون باندشما) سعی دارند موفق نشه
  • بهادریان IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    علت اصلی برد حساسیت روی پیدا کردن بازیکن از تمام نقاط کشور هست که قبلا با این شدت و جدیت صورت نمیگرفت ولی تو این دوره بیشترین تلاش برای این کار صورت گرفت
  • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    تبریک به همه عزیزان و طرفداران تیم ملی زیر ۱۷ سال، مخصوصاً بازیکنان، کلیه اعضاء تیم و آقای حسین عبدی پرسپولیسی، واقعاً که گُل کاشتید. هرچی رضا عنایتی خراب کرد و آبروی تیم جوانان زیر ۲۳سال رو به باد فنا داد، آقای عبدی و اعضاء تیمش جبران و آبروداری کردند و پرچم ایران و پرسپولیس را بالا بُردند، 🚩 تبریک ویژه به همه پرسپولیسی های عزیزم، از قدیم گفتند که: کار را باید به کاردان سپرد، میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است. بازم مثل همیشه، عشق بی پایان فقط پرسپولیس همیشه قهرمان ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • ایرانیم و همیشه برای ایران IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    یک بازی بسیار عالی و یک نتیجه فوق العاده و تاریخی برای یوزهای جوان ایرانی مقابل تیم برزیل . خسته نباشید به همه دست اندرکاران تیم ملی نوجوانان و تبریک به همه ایرانیان عزیز . بچه ها متشکریم./.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی