مری ارپس
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیراهن‌های مری ارپس، دروازه‌بان شیرزن‌های انگلیس، در عرض چند ساعت فروخته شد و اکنون با مبالغ هنگفتی در eBay به فروش می‌رسند.

نایکی سرانجام روز دوشنبه پیراهن‌های «مری ارپس» را عرضه کرد و در عرض چند ساعت همه آنها به فروش رسید. این شرکت پوشاک ورزشی نتوانست در آستانه جام جهانی زنان تابستان امسال پیراهن دروازه‌بان را به بازار عرضه کند و ارپس ۳۰ ساله به شدت از این موضوع ناامید شد. ستاره منچستریونایتد همچنین فاش کرد که پشت درهای بسته مبارزه می‌کرد و سعی می‌کرد از راه‌های درست راه حل پیدا کند.

نایکی در ابتدا تصمیم به فروش این پیراهن‌ها نداشت، اما در ماه آگوست اعلام کرد که تعداد محدودی عرضه خواهد شد. و صبح روز دوشنبه دقیقاً ۵۰ روز پس از فینال جام‌جهانی این پیراهن‌ها بالاخره به بازار عرضه شد. پیراهن‌ها با نام Earps ۱ در سه رنگ صورتی، سبز و زرد در دسترس طرفداران قرار گرفت. قیمت این پیراهن‌ها در وب‌سایت رسمی نایکی ۹۹.۹۵ پوند بود، اما برخی از آن‌ها با قیمت دو برابر در eBay قرار گرفتند.

دو پیراهن، یکی زرد و دیگری صورتی، به قیمت شگفت‌انگیز ۱۹۹.۹۹ پوند فروخته شدند. دو مورد دیگر هر دو به قیمت ۱۵۹.۹۹ پوند فروخته شدند و یکی به قیمت ۱۷۴.۹۹ پوند فروخته شد. ارپس عصر دوشنبه در اینستاگرام خود تأیید کرد که نایکی پیراهن‌های بیشتری را با قیمت خرده‌فروشی به فروش می‌رساند.

مری ارپس

او گفت: «نمی‌دانستم که اینها امروز به فروش می‌رسند و شما همه آنها را خریدید! پیش از پایان سال پیراهن‌های بیشتری به بازار می‌آیند و در اندازه‌های بیشتر (بچه و بزرگسال)، پس منتظر باشید. از همه شما برای چنین حمایتی متشکرم. شما باعث شدید که این اتفاق بیافتد!»

ستاره یونایتد نقش مهمی در راهیابی انگلیس به فینال جام جهانی زنان در اوایل سال جاری داشت. اگرچه انگلیس در آخرین مانع با نتیجه یک بر صفر مقابل اسپانیا شکست خورد، اما ارپس با دستکش طلایی از استرالیا خارج شد. او همچنین در ماه فوریه از سوی فیفا به عنوان بهترین دروازه‌بان زن جهان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • . IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    همین عکس منتشر شده هم جنجالیه!!
  • مانلی🤍😻 IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    کجاش جنجالیه چی میگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی