نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
۰ |
۰
یک یونانی بی‌سروصدا به سوی جام قهرمانی در ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در چهار بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قاطع‌ترین پیروزی و صعود را گل گهر رقم زد.

آخر این هفته فوتبال ایران غرق در هیجان جام حذفی بود. جامی که به مرحله یک چهارم نهایی رسیده و ۷ تیم لیگ برتری به همراه یک نماینده از لیگ آزادگان در غیاب استقلال و پرسپولیس برای سومین سهمیه حضور در آسیا می‌جنگیدند.

شاید اگر از هر کارشناس یا علاقه‌مند به فوتبالی سوال می‌کردی که در این چهار بازی کدام تیم بهترین نتیجه را رقم خواهد زد؟ کمتر کسی رای به گل گهر سیرجان می‌داد. تیم مربی یونانی رقیبی سرسخت مثل هوادار را پیش رو داشت که با مسعود شجاعی در دور برگشت هم فوتبال خوبی بازی می‌کند و هم نتایج قابل قبولی گرفته است.

هوادار و گل گهر در مرحله قبل هر دو با نتیجه قاطع و با سه گل در همان ۹۰ دقیقه تکلیف حریف را یکسره و صعود خود به مرحله بعد را مسجل کرده بودند. اما کمتر کسی فکر می‌کرد این بازی نیز در ۹۰ دقیقه و آن هم به این شکل یک طرفه تمام شود.

گل گهر با پنج گل هوادار را در هم کوبید و حالا در مرحله نیمه نهایی حریف سپاهان است. برای مربی یونانی تیم سیرجانی هیچ چیز نمی‌تواند بهتر از کسب یک جام در فوتبال ایران باشد و حالا گل گهر در عین شگفتی تنها دو مسابقه با این رویا فاصله دارد.

گل گهر از بدو حضور در سطح اول فوتبال ایران با مربیانی نامدار همچون مجید جلالی و امیر قلعه‌نویی با امکانات بسیار خوب و با جذب ستاره‌های بزرگ همواره در کسب سهمیه حضور در آسیا ناکام بود و حالا این فصل با مرد گمنام یونانی فقط دو قدم با این رویا فاصله دارد.

اتفاقی که اگر بیفتد، مربی یونانی گل گهر را هم همچون کشتی یونانی در جزیره کیش به یک سمبل و نماد در خاطره ایرانی‌ها تبدیل خواهد کرد. این شکست آنقدر برای مسعود شجاعی غیر منتظره بود که او از فرط عصبانیت قید مصاحبه بعد بازی را هم زد، او هم مثل سایر اهالی فوتبال تصور نمی‌کرد این چنین با پنج گل زمین‌گیر شود!

بیشتر بخوانید: این تیم مهمان ناخوانده را راهی خانه کرد/ در رؤیای تکرار فینال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی