نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
لحظه جنجالی دیدار نساجی – الهلال؛ تصمیم ناظر بازی خبرساز شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخراج عجیب سلمان الفرج و بازیکن نساجی، سکوهای تیم میزبان را به شکلی سریع ملتهب کرد.

برخورد وحید محمدزاده با میتروویچ در اواسط نیمه اول، درگیری شدید بازیکنان نساجی و الهلال را در پی داشت که در نهایت با بازبینی صحنه، منجر به دو کارت قرمز برای بازیکنانی از هر دو تیم شد.

در حالی که امیرمحمد هوشمند بعد از اخراج زمین را ترک کرد و به رختکن رفت، سلمان الفرج ستاره عربستانی الهلال از ترک زمین امتناع می‌کرد و کارت قرمز داور را باور نداشت. اما نکته عجیب اینکه در حین ترک زمین توسط او، هواداران قسمت شرقی ورزشگاه آزادی و جایگاه ۲۲ و ۲۳ با پرتاب بطری و سایر اشیا مانع از خروج سلمان الفرج شدند.

تماشاگران که به شدت شعارهای تند و توهین‌آمیز سر می‌دادند، برای دقایقی باعث توقف بازی شدند و حتی حالا مشخص شده که ناظر اردنی بازی قصد داشته مسابقه را در همانجا متوقف کند و این تصمیم را به داور هم اطلاع دهد تا شاید حتی مسابقه لغو شود. ایمن هارون ناظر اردنی این بازی بود که از اتفاقات رخ داده متعجب بود و قصد داشت تصمیم خود را هم اجرایی کند اما با ورود مسئولان و آرام شدن سکوها از تصمیم خود صرفنظر کرد.

به نظر می‌رسد برخی از مسئولان این موضوع را با لیدرهای نساجی در میان گذاشتند و آنها نیز موضوع را حل و فصل کردند تا سلمان الفرج با وساطت رشید مظاهری زمین را ترک کند. البته در سایر دقایق هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و این هشدار ناظر نیز به نوعی باعث شد در نیمه دوم همه چیز با حالت عادی برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    اگر این بازی هم متوقف می شد میزبانی رو از ایران می گرفتن‌ بزرگترین دشمن کشور ایران رفتار و حرکات خودمون هست
  • ناشناس IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    یه جایگاههایی نباید هوادار بشینن در بازی دربی حذفی هم همین ماجرا بود بطرف ساپینتو بطری پرتاب کردن شاید اون مورد خوشایند مسئولین و .... بود باید تجربه می شد و جایگاههای نزدیک رو یا خالی بزارن یا افرادی بشینن که بی فرهنگ و بی ادب نباشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی