نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
این استقلالی با جذب ستاره جدید وارد لیست خروج می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که باشگاه استقلال کاپیتان تیم ملی ازبکستان را به خدمت بگیرد، بازگشت یک بازیکن به اردوی آبی منتفی خواهد شد.

امید حامدی فر بازیکنی است که در صورت جذب ماشاریپوف از سوی باشگاه استقلال باید اردوی تیم را ترک کند. او در حال حاضر به عنوان بازیکن استقلال در اردوی تیم امید حاضر است و تیم امید را در بازی‌های آسیایی هانگژو همراهی می‌کند.

او بااستقلال قرارداد دارد و قرارداد خود را فسخ نکرده است. در صورتی که استقلال ماشاریپوف را بخدمت بگیرد، امید حامدی فر باید صبر کند تا نیم فصل زمستانی با فسخ قرارداد خود با تیم استقلال راهی تیم دیگری شود.

کاپیتان تیم ملی ازبکستان یکی از خواست‌های جواد نکونام برای حضور در اردوی آبی است و بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سعادت آباد باشگاه استقلال تلاش برای جذب این بازیکن را آغاز کرده است.

استقلال پیش از این با گوستاوو بلانکو مهاجم ۳۱ ساله آرژانتینی به توافق رسیده بود. البته ثبت قراردادهای جدید منوط به این خواهد بود که بازیکنان استقلال قراردادها خود را کاهش دهند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کلنگلیس IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    خطیر وخرید 🤔بعیدمیدونم خطیربرای استقلال خریدی انجام بده بلانکو هنوز روی هواست چه برسه بازیکن ازبک
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    مظلوم کیسه...
  • سعیدمیربختیاری IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    مگردیواند بازیکنها قراردادکم کنندیاببخشند. اگراینجوربودباقراردادبهترمیرفتندتیمی که پوب بگیرند
  • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    عشق است اس اس..💙💙💙💙
  • شاهین IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    آخ آخ لنگ با نساجی بازی دوستانه داره!! ببینید رحمتی چکارتون بِه کنه!! همچین برین تو قوطی شما لنگیا بیکلاس که دیگه در نیاین، این خودش یه دربیه، رحمتی بزنه لنگو کلنگش کنه وای چه شود؟؟
  • MM IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    با عرض سلام خدمت تمام هواداران پرشور استقلال؛ آقایان سرمربی محترم و مدیریت محترم و هیئت مدیره (بی خاصیته) محترم استقلال خواهشا و لطفا جمع کنین این بساط بچه بازی و قهرو ناراحتی از یکدیگر و این بچه بازیها را، استدعا دارم عزیزان... باشگاه استقلال بزرگتر از اینهاست که با اینکارها دل هوادارن فهیم آنرا با حرکات و رفتاهایتان با یکدیگر را بدرد آورید!! مگه چند روز دیگر استقلال بازی ندارد؟مگر نتیجه نمیخواهیم؟ آقایان محترم خواهشا هر مشکلی دارید از لحاظ شخصی بیرون از زمین فوتبال و باشگاه بزرگ استقلال حلش کنید وقتی بقول خودتان بخاطر استقلال سرباز آن هستید دیگر این رفتارها و دعواهای داخلی باشگاه معنا ندارد و باید و باید و حتما بخاطر تیم بزرگ باشگاه استقلال هم و غمتان فقط پیشرفت تیم باشد!! جالتر اینکه بعد از هواداران تقاضا دارید حامی تیم و اتحاد داشته باشیم، این اتحاد باید در تمام ارکان باشگاه و هواداران باشد!! جمع کنید این بساط بچه بازی را خواهشا... از وزیر ورزش تمنا دارم ورود کنند و مشکل تیم ما را و اختلافات فی مابین را حل کنند چون این وسط فقط تیم استقلال صدمه و هوادارانش متضرر میشوند...
  • ح ب IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    ماشاریبوف وبلانکو بازیکنای کارآمد وبدرد بخوری هستند ولی معلوم نیست کی به تیم اضافه میشن همش وعده‌اي توخالی
  • MM IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    ای کلکها جا به جا شدین، آره؟ مچتونو گرفتم آقایان آدمین لنگی 😃😃😃 یکم حرص بخورین.........‌‌‌.......... عشق است استقلال بهترین تیم جهان
  • ساها IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    آقایون مدیریت حتما خودتونم می دونین حتی رئال مادرید هم نمی تونه بدون ستاره بدرخشه نمونشهست ریال یه مااجم مثل بنزما نداره و مشکل داره ماهم وینگر چپ تخصصی نداریم ماشاریپوف یا هر کی دیگه باید جذب بشه اگه نمی تونید (که ازقرار عمین طور هست ) بایک استعفای دست جمعی در میلیون ها هوادار بزرگ تاج رو شاد کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی