نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
۲ |
۰
مزایای خرید ضد آفتاب خارجی از سایت شیمن شاپ
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

کرم‌های ضد آفتاب نه ‌تنها باعث زیبایی پوست می‌شوند، بلکه از پوست در برابر عوامل محیطی نیز محافظت می‌کنند.

با خرید ضد آفتاب خارجی می‌توانید از بیماری‌های مزمن و خطرناک پوستی از قبیل انواع سرطان‌ها و ملانوما جلوگیری کنید. فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ با ارائه بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی می‌تواند به شما در خرید انواع محصولات ضد آفتاب کمک کند. تمامی محصولات این فروشگاه اینترنتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسند.

آشنایی با مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب تنها برای محافظت از پوست در برابر اشعه UV خورشید بکار نمی‌رود. این کرم می‌تواند به پوست شما طراوت ببخشد و آن را آبرسانی کند. در نتیجه، استفاده منظم و درست از کرم ضد آفتاب باعث جوانسازی پوست می‌شود.

 SPF یا سطح کیفی از مهم‌ترین شاخص‌های خرید کرم ضد آفتاب به حساب می‌آید. هر چه SPF بالاتر باشد، درصد محافظت کرم ضد آفتاب از پوست نیز بیشتر خواهد بود.

امروزه، برندهای خارجی و ایرانی بسیار زیادی در زمینه تولید کرم‌های ضد آفتاب فعالیت دارند. با این وجود، اگر به دنبال سلامت و شادابی پوست خود هستید، خرید کرم‌های ضد آفتاب خارجی را توصیه می‌کنیم.

این کرم‌ها با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند اما کیفیت آن‌ها قطعاً ارزش هزینه کردن را دارد. در ادامه، برخی از مهم‌ترین مزایای خرید کرم ضد آفتاب خارجی را بررسی می‌کنیم:

کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست

اگرچه، اکثر مردم از کرم ضد آفتاب برای زیبایی و شادابی پوست استفاده می‌کنند اما نباید نقش مهم آن در سلامتی را نادیده گرفت. با توجه به تخریب لایه اوزون، میزان اشعه مضر UV افزایش یافته است.

این اشعه به عنوان علت اصلی بسیاری از مشکلات پوستی و سرطان‌ها شناخته می‌شود. کرم ضد آفتاب با جلوگیری از نفوذ اشعه UVA و UVB به درون پوست می‌تواند از ابتلا به بسیاری از انواع سرطان‌ها جلوگیری کند.

پیشگیری از پیری زودرس پوست

استفاده از کرم ضد آفتاب خارجی به شادابی، جوانسازی و طراوت پوست کمک می‌کند. این کرم، چین و چروک، خطوط ریز و اثرات پیری روی پوست و زیر چشم‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

از سوی دیگر، مانع به وجود آمدن آن‌ها می شود. براساس مطالعات صورت‌گرفته، کرم ضد آفتاب خارجی به دلیل کیفیت بالاتری که دارد، از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

مزایای کرم ضد آفتاب خارجی

جلوگیری از آفتاب سوختگی و برنزه شدن

آفتاب سوختگی موجب ایجاد لکه‌های قهوه‌ای پوست و نازک‌تر شدن آن می‌شود. علاوه بر این، خارش، قرمزی، تورم و کهیر از دیگر علائم آفتاب سوختگی به شمار می‌روند. آفتاب سوختگی می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد.

با استفاده از یک کرم ضد آفتاب خارجی خوب می‌توانید علائم ناشی از آفتاب سوختگی روی پوست را کاهش دهید.

به این نکته توجه داشته باشید که اکثر آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه UVB است. کرم‌های ضد آفتاب خارجی معمولاً از پوست در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می‌کنند.

بنابراین، پیش از خرید حتماً به برچسب ضد آفتاب توجه داشته باشید، چراکه بسیاری از کرم‌های ضد آفتاب ایرانی تنها از پوست در برابر اشعه UVA محافظت می‌کنند. فراموش نکنید که برنزه شدن طبیعی در برابر نور خورشید می‌تواند منجر به آفتاب سوختگی شود.

پیشگیری از ایجاد لکه‌های پوستی

لکه‌های قهوه‌ای رنگ پوستی یا آشکار شدن مویرگ‌های قرمز روی صورت به دلایل مختلفی رخ می‌دهند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به عوامل محیطی و بالا رفتن سن اشاره کرد. به همین دلیل است که مراقبت از پوست می‌تواند از ایجاد لکه‌های پوستی جلوگیری کند.

استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب خارجی، یک روش مؤثر برای پیشگیری از بروز چنین لکه‌هایی است. به علاوه، این کرم‌ها از ایجاد آکنه یا آسیب‌های پوستی ناشی از نور خورشید نیز جلوگیری می‌کنند.

محافظت از پوست با کرم ضد آفتاب

نحوه صحیح استفاده از ضد آفتاب خارجی

کرم‌های ضد آفتاب به عنوان تنها محافظ پوست در برابر اشعه UV خورشید شناخته می‌شوند؛ در نتیجه، استفاده از این کرم‌ها هر بار که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرید، ضروری است.

به عبارت دیگر، پیش از بیرون رفتن از خانه حتماً از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که ماندگاری این ضد آفتاب حداکثر دو ساعت است.

بنابراین، بعد از دو ساعت حتماً باید کرم ضد آفتاب را تجدید کنید؛ در غیر اینصورت، هیچ فایده‌ای برای محافظت از پوست شما نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که کرم ضد آفتاب را باید 20 تا 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن استفاده کنید. برخلاف تصور عموم، استفاده از کرم ضد آفتاب محدود به روزهای بهار و تابستان نمی‌شود. در واقع، انعکاس نور خورشید از برف و یخ بیشتر است.

در نتیجه، آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه خورشید در روزهای برفی بیشتر خواهد بود؛ بنابراین، اگر می‌خواهید از سلامت و زیبایی پوست خود محافظت کنید، در زمستان و پاییز هم کرم ضد آفتاب بزنید.

از سوی دیگر، خشکی و حساسیت پوست با سرد شدن هوا بیشتر می‌شود. علاوه بر این، رطوبت پوست نیز با وزش باد کاهش می‌یابد. استفاده از کرم ضد آفتاب در روزهای سرد سال از ترک‌خوردگی، عفونت‌های پوستی و از دست رفتن رطوبت پوست جلوگیری می‌کند. لینک خرید کرم ضد آفتاب خارجی مخصوص پوست خشک: (https://shimenshop.com/search-products/sunscreen-dry-skin)

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب

تنوع کرم‌های ضد آفتاب موجود در بازار بسیار زیاد است. این کرم‌ها توسط برندهای مختلفی عرضه می‌شوند و دارای SPF متفاوتی هستند.

به عبارت دیگر، مواد اولیه بکار رفته در کرم‌های ضد آفتاب با یکدیگر تفاوت دارند. در نتیجه، هنگام انتخاب و خرید این کرم‌ها حتماً باید به نکات مختلفی توجه کنید. اول از همه، یک کرم ضد آفتاب مناسب باید حاوی مواد اولیه زیر باشد:

  • دی‌اکسید تیتانیوم
  • اکسید روی
  • اکتیل متوکسی سینامات (OMC)
  • پارسول یا آووبنزون

هر یک از این مواد، نقش بسیار مهمی را در محافظت از پوست در برابر اشعه UV خورشید ایفا می‌کنند. به دنبال کرم‌های ضد آفتابی باشید که روی پوست ایجاد حساسیت نمی‌کنند.

اگر به برچسب کرم‌های ضد آفتاب توجه کرده باشید، متوجه شده‌اید که برخی از آن‌ها حفاظت از پوست در برابر اشعه فرابنفش A و B را تضمین می‌کنند. این کرم‌های ضد آفتاب، ارزش خرید و هزینه کردن را دارند.

درصد SPF از دیگر نکات مهم هنگام خرید کرم ضد آفتاب به شمار می‌رود، چراکه این کرم‌ها با SPFهای مختلفی در بازار به فروش می‌رسند.

خرید ضد آفتاب خارجی

با شیمن شاپ با خیال راحت ضد آفتاب خارجی بخرید!

اطمینان از کیفیت و اورجینال بودن کرم ضد آفتاب خارجی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به دلیل نقش بسیار مهمی که کرم‌های ضد آفتاب در سلامت پوست ما ایفا می‌کنند، خرید باید از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر انجام شود.

شیمن شاپ در سال 1394 به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش و عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی شروع به کار کرد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه شیمن شاپ می‌توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب، سرعت بالا در ثبت و ارسال سفارش، نحوه برخورد و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

تمامی محصولات این فروشگاه بعد از تست توسط کارشناسان باتجربه، مجوز فروش دریافت می‌کنند. به همین دلیل است که با خرید از فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ همواره می‌توان از کیفیت محصول اطمینان داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • المیرا IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    ممنونم از مطالب خوب شما. به نظر شما بهترین کرم ضد آفتاب ترکیه ای کدام برند هست
  • المیرا IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    ممنونم که سئوال من رو تایید کردید. من از فروشگاه ارس یاب همیشه ضد آفتاب خرید میکنم که عالی هستن و قیمتشون خیلی مناسب هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی