نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
بمب فوتبال زنان خنثی شد/ پیشنهاد بزرگ برای نایب‌قهرمان جهان رد شد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد قصد ندارد دروازه‌بان خود که برنده دستکش طلایی جام‌جهانی ۲۰۲۳ زنان شد را بفروشد، با اینکه پیشنهادی رکوردشکن دریافت کرده است.

منچستریونایتد مبلغ انتقال رکوردشکن «مری ارپس»، دروازه‌بان انگلیس، را رد کرد.

ستاره ۳۰ ساله تیم ملی انگلیس در جام جهانی زنان در تابستان امسال برنده دستکش طلایی بهترین دروازه‌بان این مسابقات شد. و اکنون مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار گرفته است. اسکای اسپورت نیوز، که پیشنهاد رکورد جهانی را گزارش کرده، تایید نکرده که کدام باشگاه این پیشنهاد را ارائه کرده است. اما منچستریونایتد در تلاش برای حفظ دروازه‌بان خودش است و این پیشنهاد را رد کرد.

ارپس چهار سال پیش از ولفسبورگ به شیاطین سرخ پیوست. او ۹۶ بازی برای تیم سوپر لیگ زنان انجام داده و فصل گذشته به فینال جام حذفی رسید و با نتیجه ۱-۰ از چلسی شکست خورد. او همچنین از اولین بازی ملی خود در سال ۲۰۱۷ تاکنون ۴۱ بازی ملی برای انگلیس انجام داده است. او کلید اصلی رسیدن انگلیس به فینال جام‌جهانی امسال بود. و در حالی که تیم سارینا ویگمن در فینال ۱-۰ شکست خورد، ارپس با مهار یک پنالتی دیرهنگام موفق شد انگلیس را در بازی نگه دارد.

این مطلب را هم بخوانید: عجیب‌ترین اتفاق‌های جام جهانی زنان ۲۰۲۳/ از فحاشی و سوال عجیب در کنفرانس تا حجاب و چالش با سرمربی قهرمان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی