نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش گل‌محمدی به ادعای جنجالی علیه پرسپولیس؛ شوکه شدم!/ دوست داشتم این اتفاق می‌افتاد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص نخستین پیروزی سرخ‌ها در بازی افتتاحیه لیگ بیست و سوم مقابل آلومینیوم صحبت کرد.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: دوست داشتم که این سه امتیاز کنار هواداران رقم می‌خورد. جای‌ آنها واقعا خالی است. نتوانستیم شرایطی فراهم کنیم که پرهوادارترین تیم آسیا تماشاگران را کنار خودش داشته باشند. فوتبال بدون آنها معنایی ندارد.

وی ادامه داد: سه امتیازی مهمی بود. دیر شروع کردیم و همین موضوع کارمان را سخت کرد ولی به هر حال بچه‌های ما در شرایط سخت خودشان را نشان دادند و امروز هم این اتفاق رخ داد. همیشه اولین سه امتیاز سخت است، آن هم جلوی تیمی که دوندگی زیادی داشت. تیمی‌های مجتبی حسینی همیشه نظم زیادی دارند. اراکی‌ها تیم با کیفیتی هستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و بازی جلوی آنها واقعاً سخت است. نظم دفاعی خوبی دارند و باید با سرعت مقابل آنها بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: چمن بلند ورزشگاه آزادی کیفیت بازی را پایین می‌آورد. این چمن برای ۱۴ سال پیش است، ولی حداقل آن را کوتاه کنند. مقابل تیمی که خوب دفاع می‌کند باید به بازی سرعت دهید. وقتی به زمین آمدیم و کیفیت چمن را دیدیم شوکه شدیم. قبل از بازی جلسه می‌گذارند و می‌گویند خوب است ولی دو ساعت قبل از بازی می‌بینیم کیفیت اینطور است. به هر حال این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. توانستیم بازی خوبی انجام دهیم ولی باید یکسری مشکلات حل شود. وقتی در تیمی پرهوادار هستیم باید امکانات خوبی در اختیارشان بگذاریم. یکسری شرایط برای بچه‌ها سخت است. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم ولی باید این مشکلات حل شود.

گل‌محمدی در مورد اعتراض آلومینیوم به گل پرسپولیس و اینکه معتقدند بازیکن این تیم در موقعیت آفساید گلزنی کرده است، گفت: ما دیدیم و آفساید نبود. از دوربین بالا هم دیدیم. خودم نگاه نکردم و یکی ازبچه‌های کادر این را به من گفت. صحنه خیلی میلی‌متری بود و در اینطور مواقع دست کمک داوران باز است. شرایط داوران هم واقعاً سخت است. نبود VAR خیلی می‌تواند تأثیرگذار باشد. همه دنیا از این سیستم استفاده می‌کنند ولی ما محرومیم.

وی افزود: با وجود وعده‌هایی که می‌دهند ما این سیستم را نداریم و فکر نمی‌کنم به نیم فصل هم برسد. خواهشم این است که قول ندهند و بگویند نمی‌توانیم بیاوریم و امکاناتش نیست. این را ما بدانیم خیلی بهتر است. سال گذشته گفتند نیم فصل می‌آید، بعد گفتند اول فصل ولی هنوز نیامده است. این هم شرایط استادیوم است. اگر واقعا در یک سال می‌توانیم زیر ساخت را فراهم کنیم، حاضریم یک سال بازی نکنیم. من به‌عنوان مربی این را می‌گویم. می‌دانم نمی‌توانیم تعطیل کنیم چون فوتبال باعث نشاط مردم است. این حرف من یک گوشزد برای مسئولان است که تا وقتی در مسئولیت هستند باید به سمت حرفه‌ای شدن برویم. امیدوارم دنبال زیرساخت و برنامه‌ریزی باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    فدای سر هواداران❤ بالاخره باید یه کاری کنن که فیفا جریمه نکنه فدراسیون رو!! اما مهم ۳ امتیاز بود که شکر خدا گرفتیم❤❤❤🏆🏆🏆
    • لونگ چرک IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      شکر خدا بابت فساد و تبانی و مهندسی و حق کشی خخخخ
    • سعدون IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      سه امتیاز گرفتیددددددد؟؟؟؟یا بهتون اهدا کردند.؟
    • Gaber IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      با پاس زیبای رفیعی و دوندگی بالای نعمتی به ما اهدا کردند بسوزه چشم حسود که همیشه نیاسود
    • مافیای زرد و آبی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      دشمنی با پرسپولیس از قرعه‌کشی لیگ شروع شد طوری مهندسی کردن که پرسپولیس سه بازی قبل از مافیا بازی میکنه بعد اردوی پرسپولیس رو حذف کردن بعد بازیکنان مدنظر یحیی رو جذب نکردن بعد مدیران نالایق دولتی بازیکنان پرسپولیس رو راحت به رقیبان پرسپولیس واگذار کردن مثل سیامک نعمتی و آل کثیر...بعد اومدن تماشاگران پرسپولیس رو محروم کردن و آخرین ضربه بازی اول داوری وحشتناک که اخراج و پنالتی پرسپولیس رو نگرفتن خدا به داد پرسپولیس برسه تا بازی دوم
  • رضا زاپاتا پرسپولیسی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    نمیفهمم کی این لفظ پرهوادارترین تیم اسیا رو زبون هوادارای استقلال و پرسپولیس و تراکتور انداخته هیچ کدوم از تیمای ایران پرطرفدارترین تیم اسیا نیستن و الهلال و تیم های هندی طرفدارای بیشتری دارن و تو ایران هم استقلال پرطرفدارترین تیم ایران و پرسپولیس دومین تیم پرطرفدار ایرانه
    • Ali IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      یک سرچ کوچک اگرکنی البته اگه وقت داشته باشی ودروغ های خودساخته ات ودیگردروغ ها اسیرت نکرده باشد حتی بچه دبستانی ها هم سایت های مرجع که یکی ازآنها سایت برنامه 90 است را میشناسند اگرسختت نیست که بفهمی وبهت فشارنمیاد برو توسایت تا متوجه شوی وببینی پرسپولیس با51% واستقلال با 30%حائز رتبه های اول ودوم در ایران هستند ،حالا تو دوست داری اینطوری وانمودکنی !!وتازه میای ازبقیه هم ایراد میگیری وبقیه ی تیم ها را هم میتوانی ببینی،تو اول خودتو درست کن تا بعداگه وقتت زیادی اومد آنوقت به دیگران برس ،تازه آنهم از خانواده خودت وبرادر وخواهر وکس وکارت وبقیه فامیل ،درآن صورت دیگروقت نمی کنی حتی به همسایه هایت بپردازی واز آنها ایرادبگیری !!
    • رضا زاپاتا پرسپولیسی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      باید واقعیت رو گفت . استقلالیا بیشترن
  • میلاد IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    تا اونجایی که همه و اکثر هواداری پیروزی هم میدونن استقلال پرطرفدارترین تیم ایران و اسیاست
  • منوچهر IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    نمی خواهند ما قهرمان بشیم ،هههه
  • ابوالفضل جدیدی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    سلام به بینندگان عزیز ورزشگاه آزادی به درد پرسپولیس نمی‌خوره چون زیاد مشکل داره الان من یکیشو بگم تا ۴ تا چیز خرابی داره یک چمنش خیلی داغونه و خرابه دو یحیی و شاگردانش راضی نیستند ۳ که صندلی و تماشاگر نداره
  • حسین درگاهی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    من هم شوکه شدم باز هم تکرار سناریو های فصل های قبل.یک گل جنجالی شدیدا مشکوک به آفساید اشتباه بسیار عجیب دروازبان سابق پرسپولیس در آلومینیوم و نبود var و شاید هم تکرار قهرمانی پرسپولیس در این فصل و با این شرایط.شوکه کننده نیست؟
  • بهرام IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    انصافامن که دو سه بار آهسته ش رو دیدم نتونستم تشخیص بدم آفسایده یا نه. و نظرات کارشنایای داوری هم متفاوت بود.حالا تو اون لحظه و شرایط بازی حتی اگه اشتباه هم کرده باشه چون آفساید خیلی سختیه نمیشه به کمک داور خرده گرفت
  • علی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    شمادیگه از نبودن سیستم var گله نکن که خیلی وقته به نفع پرسپولیسه شاید هم دل وزبانت با هم هماهنگ نیستند!
  • کیان IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    گل نعمتی سالم بودند هواداران کیسه هم به جای هوچیگری برای پرسپولیس به فکر تیم خودشان باشند که بعد از ده سال با ۱۹ پنالتی معیشتی داوران به یک کاپ ماجدی رسیدند !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی