نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علیرضا جهانبخش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران در مصاحبه ای که مقابل عادل فردوسی پور قرار گرفت، پاسخ هایش قانع کننده و قابل توجه بود.

مصاحبه عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش در جایگاه کاپیتان تیم ملی ایران، بازتاب زیادی در تمام رسانه های خارجی و داخلی داشت. شبکه های اجتماعی نیز به تسخیر همین گفتگوی مفصل درآمدند و مصاحبه مذکور به همین دلیل، بحث های زیادی در پی داشت.

منهای همه آنچه به عنوان نکته های مثبت و منفی این مصاحبه دیده و شنیده شد اما حرفه ای بودن کاپیتان تیم ملی ایران، بیش از همیشه به چشم آمد.

علیرضا جهانبخش در پاسخ به سوالات نسبتا سختی که از او پرسیده شد، پاسخ های قانع کننده داشت و در هیچ کجا، دست و پایش را گم نکرد. هر چه هست اینکه او به عنوان کاپیتان تیم ملی باید به بخشی از ابهامات موجود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نحوه آماده سازی تیم ملی و ماجراهای فدراسیون سابق، پاسخ می داد و به نقاط تاریک نور می تاباند.

علی جهان اما هرگز به ورطه فرار از پاسخگویی نلغزید و کوشش کرد تا آنجا که به صلاح است، پاسخگوی پرسش ها باشد و به لحاظ وقار و جایگاه یک کاپیتان، همه چیز را محاسبه شده و بر مبنای تعقل و آگاهی در نظر بگیرد.

بیخود نیست که جهانبخش با تسلط به چند زبان خارجی، یکی از لژیونرهای ایرانی موفق ماست و در تیم ملی هم همه بازیکنان روی او حساب ویژه ای باز می کنند.

در همین زمینه بخوانید: افشاگری باورنکردنی علیرضا جهانبخش از ماجرای جادوگری در تیم ملی/ از گم شدن ساق‌بند مهدی طارمی تا برعکس گذاشتن کفش‌ها/ به ما گفتند شما نظر کرده خدا هستید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • مممم IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    جواب های از پیش تعیین شده و توجیه های اضافی
  • رضااا IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    آی کیو در اینگونه مصاحبه ها چند روز قبل پرسش ها را به مهمان برنامه ارائه می دهند و مهمان هم با مشورت مشاورانش و بررسی اوصاع و تمرین ، آماده پاسخگویی در هنگام ضبط مصاحبه می گردد که جهان بخش با این مصاحبه آبروی هر کاپیتانی را برد چون مصاحبه اش طبق بازخوردهای صورت گرفته افتضاح اندر افتضاح بود .
  • ناشناس IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    صداقتش جهانبخش قابل تقدیر بود اما این بخش از حرف ایشون که نمی دونستیم به خواسته مردم توجه کنیم یا مسوولان قابل دفاع نیست چون هر تیم متعلق به هوادار ست نه مسوول این برای بازیکنی که سه جام جهانی عضو تیم ملی بوده و بیش از ده سال لژیونر اصلأ قابل توجیه نیست مسوول هر کسی باشه بالاخره رفتنیه اما هوادار موندنی
  • حسین IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    کاش ی چراغ بالا سر جهانبخش میذاشت فردوسی پور
  • hamid7306 IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    قسمت جالب بود که فشار رو خانواده فوتبالیست ها بود
  • علی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    توده مردم ایران عزادار نبودند و خوشحال بودن توده مردم ایران مسلمانن توده مردم مخالف فردوسی پورن
    • مرتضی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      یه نگاه به مخاطبان برنامه نود و طرفداران فردوسی پور بنداز و با میثاقی مقایسه کن بعد متوجه میشی توده مردم خوشحال بودن یا ناراحت! یه نگاه هم به خوشحالی مردم بعد از بازی انگلیس و آمریکا تو خیابون ها بندازی بد نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی