واکنش به درگیری سرمربی و ستاره تیم ملی/ حدادی استرالیا نمی‌رود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت که فعلاً حامد حدادی تیم ملی را همراهی نخواهد کرد، ولی مشکل بین او و بازیکن ملی‌پوش آنچنان هم جدی نیست.

پریسا غفاری؛ تیم ملی بسکتبال ایران روز پنج شنبه سوم شهریور ماه در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی میزبان ژاپن است.  مسابقه برابر ژاپن در شرایطی برگزار می‌شود که ملی پوشان ایران یک ماه پیش در جریان کاپ آسیا و در دیداری مقتدرانه مقابل ژاپن موفق به شکست این تیم شدند اما آنها نتیجه دو دیدار تدارکاتی هفته گذشته در ژاپن را واگذار کردند.

هر چندا این روزها خبرهای خوشی از اردوی تیم ملی به گوش نمی‌رسد و درگیری لفظی حامد حدادی،کاپیتان تیم ملی کشورمان با سعید ارمغانی سرمربی جامعه بسکتبال را نگران کرده است و حدادی حتی در دیدار دوستانه مقابل ایران نوین و تمرینات صبح شنبه تیم ملی شرکت نکرد. اما صحبتهای درگوشی نشان می‌دهد که حدادی در تمرین عصر با لباس شخصی سرتمرین آمد.حالا باید دید واسطه‌ها کار خود را کرده‌اند و توانستند این دو را با هم آشتی بدهند سعید ارمغانی، سرمربی تیم هم از حضور کاپیتان تیم ملی در ترکیب برابر ژاپن خبر می‌دهد: «مشکل کوچکی ایجاد شد که برطرف شد. حامد مانند همیشه به عنوان کاپیتان و اسطوره در ترکیب تیم است و تمریناتش را دنبال می‌کند تا بهترین عملکرد ممکن را در تیم ملی داشته باشد.»

درخصوص حاشیه ی تمرین توضیح می‌دهید؟

نمی‌خواهم در این خصوص توضیحی دهم. در هر خانواده ای هم ممکن است میان اعضای آن، پدر با پسر، مادر با دختر، خواهر با برادر و ... اختلاف نظر و مشکلی ایجاد شود. اینها مسائل طبیعی است اما مهم این است که برطرف شود نه اینکه از همان مسئله برای تخریب استفاده کنیم.

اما حدادی سرتمرین نیامد؟

برای دیدار با ایران نوین، حامد کنار گذاشته نشد فقط به خاطر دلایلی شرکت نکرد. اصلا صحبت کنار گذاشتن این بازیکن نیست. برای دیدار با ژاپن هم ترکیب کامل بازیکنان را خواهیم داشت.

پس مسئله حل شده است؟

مشکل کوچکی ایجاد شد که برطرف شد.

از شرایط تیم ملی برای بازی مقابل ژاپن صحبت کنید؟

ترکیب ژاپن نسبت به کاپ آسیا قویتر شده اما مهترین فاکتور برای رقابت با ان تیم و کسب نتیجه از آن داشتن اعتماد به نفس است. درمجموع برای دیدار روز پنجشنبه نه نتیجه کاپ آسیا را ملاک قرار می‌دهیم و نه دیدارهای دوستانه برگزار شده؛ باید به کارمان اعتماد داشته باشیم.

در دیدارهای دوستانه برابر ژاپن نتایج را واگذار کردید.چرا با ترکیب کامل نرفتید؟

ارزیابی بازیکنان جواب تیم ایران نوین و بررسی وضعیت آنها هدف اصلی مان بود که خوشبختانه نتایج خوبی هم به همراه داشت. در ضمن این دو دیدار  در شرایط خاصی برگزار شد. اول اینکه ژاپنی‌ها علاوه بر تغییری که در ترکیب شان ایجاد کرده بودند، در خانه خودشان بازی می‌کردند. مهمتر اینکه ما ترکیب کامل ملی پوشان را در اختیار نداشتیم.

گویا سینا واحدی و متین آقاجانپور  بعد از بازگشت از ترکیه در تمرینات حاضر شده‌اند؟

بله،از اول هم قرار بود اضاقه شوند.

دیدار با ژاپن برای تیم ملی بسیار مهم است.پیش بینی تان چیست؟

ژاپنی‌ها نقاط قوت و ضعفی دارند که بر اساس آن برنامه‌های تمرینی را دنبال می‌کنیم. در کاپ آسیا انها را به زیبایی بردیم ولی تکرار آن برد کار ساده ای نیست. امیدوار هستیم که آن عملکرد با همه ویژگی‌هایش در تهران تکرار شود اما یقین داریم که کار راحتی نیست به خصوص با تغییراتی که در ترکیب ژاپن ایجاد شده است.۳-۲ بازیکن در ترکیب ژاپن قرار گرفته‌اند که عملکرد ژاپنی‌ها را خیلی بهتر کرده بود. یقین دارم که کارمان در انتخابی جام جهانی نسبت به کاپ آسیا سخت تر است.

لیست تیم ملی کی اعلام می‌شود؟

امروز ترکیب اصلی را اعلام می‌کنم. البته سایر بازیکنان کماکان در اردو خواهند بود چون بعد از دیدار با ژاپن باید برای رقابت با استرالیا آماده شویم و احتمالا ترکیب تیم را برای آن بازی تغییر دهیم. چرا که ممکن است دو بازیکن اصلی تیم  بهنام یخچالی و حامد حدادی بدلیل قرارداد با باشگاهایشان باید به آلمان و چین برگردند و ما را همراهی نمی‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    واقعا باعث تاسف است خانم غفاری که در تیم ملی کسی وظیفه سرپرستی را بر عهده دارد که در حد و اندازه یک تیم نونهالان محلی هم نیست.وقتی با وجود این همه مردان با سواد و پر افتخار در بسکتبال کشور ،وظیفه خطیر سرپرستی به شخصی که صلاحیت لازم را ندارد،می سپارند باید هم بازیکن تیم ملی ،حرمت مربی را نگه ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی