نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
۰ |
۰
حمایت کلوپ از ستاره جدید لیورپول
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد داروین نونیس در دیدار برابر منچستریونایتد ابراز رضایت کرد.

لیورپول روز گذشته در دیداری دوستانه و تدارکاتی در بانکوک تایلند برابر منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه ۰-۴ شکست خورد. داروین نونیس برای اولین بار در این بازی در ترکیب تیم جدیدش به میدان رفت اما نتوانست از فرصت‌هایی که برایش ایجاد شد استفاده کند و دروازه حریف را باز کند. 

بسیاری از هواداران لیورپول پس از این بازی به انتقاد از عملکرد این مهاجم اروگوئه‌ای پرداختند و نسبت به عدم استفاده او از فرصت‌هایی که داشت اعتراض کردند. با این حال به نظر می‌رسد که کلوپ چنین نظری ندارد و از نمایشی که این بازیکن در اولین حضورش در ترکیب این تیم ارائه کرده راضی است. 

این مربی آلمانی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «او یک بازیکن شماره ۹ است و می‌تواند به عنوان وینگر هم بازی کند. باید ببینیم که او در نهایت در چه پستی به میدان خواهد رفت. اما چیزی که به وضوح می‌شد دید این بود که بازیکنان از همین حالا در زمین به دنبال او هستند.»

کلوپ با اشاره به این که نونیس به تازگی به این تیم اضافه شده اظهار داشت: «این سومین جلسه تمرین او پس از حضور در تمرینات پیش فصل بود و من فکر می‌کنم ریه‌های او پس از سه استارت آماده انفجار و استفاده از نهایت ظرفیت بودند. ما توپ‌های زیادی برای او ارسال کردیم اما او هم نفوذهای خوبی داشت و نشان داد که این یکی از نقاط قوت و قدرت او است. او بازیکنی خطرناک است.»

سرمربی لیورپول با تاکید بر ویژگی‌های این بازیکن اضافه کرد: «باید ببینیم شرایط داروین چطور خواهد شد. من فکر می‌کنم ذات او یک بازیکن شماره ۹ کامل است، بنابراین سرعت، توانایی هجومی و استفاده او از بدنش به ما کمک خواهد کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی