نظرسنجی

از نظر شما، کدام بازیکن شایستگی بیشتری برای تصاحب توپ طلا دارد؟
خشم رئال مادرید از انتخاب رودری به‌ جای وینیسیوس برای توپ طلا/ قرار بود رونالدو جایزه بدهد اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید پس از شایعه پیروزی رودری در کسب توپ طلا، به شدت از معیارهای انتخاب انتقاد کرده و این اقدام را بی‌احترامی به باشگاه می‌داند.

به گزارش خبرورزشی، پس از اعلام رسانه‌ها مبنی بر پیروزی رودری، هافبک منچستر سیتی، در رقابت با وینیسیوس جونیور برای کسب توپ طلا، سران باشگاه رئال مادرید واکنش تندی نشان دادند. باشگاه معتقد است که با توجه به معیارهای اعلام‌شده، اگر وینیسیوس برنده نشد، باید این افتخار به دنی کارواخال می‌رسید.

طبق گزارش ال‌چرینگیتو، رئال مادرید تا حدی به پیروزی وینیسیوس در این رقابت‌ها اطمینان داشت که از رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، دعوت کرده بود تا در مراسم حضور داشته باشد و شخصاً توپ طلا را به وینیسیوس اهدا کند.

این باشگاه اکنون به شدت از نتیجه اعلام‌شده خشمگین است و معتقد است که فرانس فوتبال و یوفا، که امسال در فرآیند رأی‌گیری شرکت داشت، به رئال مادرید بی‌احترامی کرده‌اند. سران رئال مادرید باور دارند که معیارهای رأی‌گیری با آنچه پیش‌تر اعلام شده بود، تفاوت داشته و به ضرر بازیکنانشان عمل کرده است. این نارضایتی به موجی از اعتراض در میان هواداران و مدیران باشگاه منجر شده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ و ساعت توپ طلا ۲۰۲۴ به وقت ایران/ همه‌چیز درباره مراسم توپ طلا؛ برنده جدید چه کسی خواهد بود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    رآلی ها فشار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نظر شما، کدام بازیکن شایستگی بیشتری برای تصاحب توپ طلا دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی