نظرسنجی

از نظر شما، کدام بازیکن شایستگی بیشتری برای تصاحب توپ طلا دارد؟
دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
۱ |
۱
هشدار اسکوچیچ؛ از این استقلال ضعیف بیشتر بترسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم تراکتور در تمرین ریکاوری امروز بازیکنان تیمش نسبت به بازی با تیم استقلال هشدار جدی داد.

به گزارش خبرورزشی، اعضای تیم تراکتور که شب گذشته در مصاف با آلومینیوم اراک موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در خانه شدند - تا اولین پیروزی خانگی خود در فصل جدید را جشن گرفته باشند - امروز در یک جلسه ریکاوری با توجه به فاصله کم بازی تا استقلال به صحبت‌های سرمربی تیم‌شان گوش کردند.

دراگان اسکوچیچ که در کنفرانس خبری پس از پایان بازی مقابل آلومینیوم درباره استقلال گفته بود: «فعلاً می‌خواهیم از برد آلومینیوم لذت ببریم اما فردا (یعنی امروز) آنالیز حریف را استارت می‌زنیم» پیش از شروع تمرین ریکاوری امروز تراکتور به بازیکنانش درباره استقلال هشدار جدی داد و گفت که باید از این تیم ترسید.

اسکوچیچ که مربی بی تجربه‌ای در فوتبال نیست و سابقه هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان و کسب جواز ورود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را نیز در کارنامه دارد درباره بازی با تیم استقلال و دست کم نگرفتن این تیم به شدت به بازیکنانش تأکید کرده که مبادا خودشان را از پیش برنده این دیدار بدانند.

از تبریز خبر می‌رسد اسکوچیچ درباره تک تک بازیکنان استقلال و سوابق فوتبالی‌شان به آنها هشدار داده که مبادا نتایج ضعیف این تیم مقابل ذوب آهن (۳ بر صفر)، النصر عربستان (۱ بر صفر) و خیبر خرم آباد (۳ بر یک) باعث شود تا بازیکنان تیمش استقلال و سرمربی تازه وارد این تیم را دست کم بگیرند.

شنیده‌ها از اردوی تراکتور خاکی از آن است که اسکوچیچ به هیچ عنوان بازی با استقلال را دست کم نگرفته و از شواهد و قرائن پیداست که نسبت به این دیدار به چشم یکی از فینال‌های این فصل رقابت‌های لیگ برتر برای تراکتور و بازیکنانش نگاه می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    بازیکنای استقلال یکم غیرت بزارن تراکتور رو ببرن انشاالله که این بحران تمام بشه وبت جذب یک مهاجم درجه یک تیم روحیشو بدست بیاره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نظر شما، کدام بازیکن شایستگی بیشتری برای تصاحب توپ طلا دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی