جانشین سابق بیرانوند: داستان پرسپولیس برایم تمام شد/ پارسال اذیت شدم اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد گوهری گلر سابق پرسپولیس که این فصل در استقلال خوزستان بازی می‌کند از انگیزه‌هایش برای دیدار مقابل تیم سابقش می‌گوید.

احمد گوهری گلر استقلال خوزستان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد درباره بازی هفته آینده مقابل این تیم صحبت‌هایی با تسنیم انجام داده که در ادامه می خوانید:

  • معمولاً تیم‌هایی که برابر پرسپولیس یا استقلال قرار می‌گیرند انگیزه مضاعفی برای نتیجه گرفتن دارند. پرسپولیس تیم خوب و باکیفیتی است که امسال هم برای قهرمانی تلاش می‌کند، ولی ما هم انگیزه‌های خودمان را برای گرفتن امتیاز داریم.
  • هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. روی کاغذ تیم ما هم شانس برد دارد و فکر می‌کنم توانایی شکست دادن پرسپولیس را نیز داریم. با این حال می‌دانیم آنها چه کیفیتی دارند و با تیم پرقدرتی روبه‌رو می‌شویم.
  • داستان پرسپولیس برای من تمام شده است و الان بازیکن استقلال خوزستان هستم. تقابل با پرسپولیس و استقلال برای همه بازیکنان یک بازی خاص است و هر بازیکنی انگیزه‌های خاص خودش را دارد، ولی من برابر پرسپولیس دنبال ثابت کردن موضوع خاصی نیستم.
  • پارسال خیلی اذیت شدم، ولی وضعیت امسالم را بیشتر دوست دارم. از اینکه در استقلال خوزستان هستم احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم در ادامه وضعیتم بهتر خواهد شد. همیشه یک موقعیت خوب ساختن سختی‌های خودش را دارد، ولی تلاش می‌کنم تا فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی