چالش بزرگ مرد آفریقایی استقلال با تراکتور و الهلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با پشت سر گذاشتن دیدار خیبر خرم آباد و شکست سنگین به این تیم حالا سرمربی تازه وارد استقلال خودش را باید برای دو مسابقه سنگین و حساس ظرف ۴ روز آماده کند.

به گزارش خبرورزشی، سرمربی آفریقایی که هنوز به تهران نرسیده با چالش‌های زیادی در پایتخت کشورمان مواجه شده حالا با باخت به تیم تازه لیگ برتری شده در شرایط سخت‌تری هم قرار خواهد گرفت.  او که عصبانیت شدیدی پس از مشاهده بی تفاوتی شاگردانش داشت آیا با وجود چنین وضعیتی فرار را برقرار ترجیح می دهد یا می ماند و می جنگد!

با توجه به دیدار سنگین پیش روی استقلال مقابل تراکتور به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر حالا پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی که تازه هدایت استقلال را در دست گرفته و کم کم دارد بازیکنان این تیم را می‌شناسد باید با یکی از رقبای سرسخت تیم خود دیدار کند.

تیم تراکتور با حضور دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی سابق تیم ملی قطعاً علاوه بر اینکه شناخت خوبی از شرایط استقلال در این فصل و تک تک بازیکنان این تیم داشته می داند برای رسیدن به صدر جدول به کسب امتیازات کامل این مسابقه نیاز دارد تا در چنین شرایطی با تیم برهم ریخته و آشفته استقلال دیدار کند. اسکوچیچ که حتی تعدادی از بازیکنان استقلال را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از نزدیک می‌شناسد علاوه بر این به واسطه حضور چندین و چند ساله در فوتبال کشورمان به خوبی با مختصات تیم استقلال و بازیکنان این تیم که خیلی از آنها قبلا شاگرد خودش هم بوده‌اند آشناست و این می‌تواند کار را برای سرمربی آفریقایی تازه وارد تیم استقلال سخت‌تر هم بکند.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور که همواره جزو مسابقات زیبا و تماشایی لیگ برتر به شمار می‌رفته گرچه این بار در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شود اما به هر حال همین که دو تیم مطرح و پرطرفدار کشورمان در تهران به مصاف هم می‌روند می‌تواند جذابیت‌های زیادی را برای علاقمندان به این رشته ایجاد کند.

اما استقلال که فاصله قابل توجهی با صدر جدول دارد پس از شکست سنگین به لرهای خرم آبادی تیم خیبر در شرایط فعلی و با توجه به بازی بعد از تراکتور یعنی الهلال عربستان در چهارچوب هفته چهارم لیگ نخبگان آسیا قطعاً به این مسابقه نمی‌تواند به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه کند بلکه باید با تمام قوا در مصاف با تیم تبریزی به میدان برود و هر سه امتیاز را در خانه نگه دارد. چون در غیر این صورت ممکن است از دست دادن دو امتیاز مسابقه با تراکتور با کسب نتیجه تساوی و یا شکست مجدد و خروج دست خالی از زمین مسابقه وضعیت روحی روانی بازیکنان استقلال برای دیدار مقابل الهلال عربستان را از این هم بدتر کند و در نهایت یک نتیجه فاجعه بار در مصاف با نماینده عربستان رقم بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی