نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
۰ |
۰
آیمریک لاپورت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید قصد دارد بار دیگر برای به دست آوردن آیمریک لاپورت اقدام کند.

به گزارش خبرورزشی، رئال مادرید در حال بررسی گزینه جذب آیمریک لاپورت، مدافع ۳۰ ساله النصر، برای تابستان ۲۰۲۵ است. این باشگاه اسپانیایی پیش‌تر نیز قصد داشت لاپورت را به خدمت بگیرد اما این انتقال به نتیجه نرسید. حال ممکن است سال آینده دوباره برای جذب این مدافع که اخیراً با تیم ملی اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۲۴ شده، وارد عمل شوند.

آیمریک لاپورت از زمان انتقال به النصر در آگوست ۲۰۲۳ از منچسترسیتی به یکی از بهترین بازیکنان لیگ حرفه‌ای عربستان تبدیل شده است. اگرچه این انتقال برای برخی غیرمنتظره بود، به ویژه که او همچنان در اوج دوران حرفه‌ای خود قرار داشت، اما لاپورت در ۱۵ ماه گذشته هم برای باشگاه و هم برای تیم ملی اسپانیا عملکردی چشمگیر داشته است. این بازیکن ۳۰ ساله نقش مهمی در قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ داشت و تاکنون بیش از ۵۰ بازی برای النصر انجام داده و هفت گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است.

رئال مادرید تابستان گذشته نیز علاقه‌مند به جذب لاپورت بود، اما این انتقال به دلیل عدم پیگیری نهایی باشگاه مادریدی انجام نشد. با توجه به توانایی‌ها و تجربه لاپورت، علاقه رئال مادرید کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. بر اساس گزارش‌ها، رئال مادرید ممکن است تابستان ۲۰۲۵ برای جذب او اقدام کند.

در حالی که رئال مادرید گزینه‌های دیگری مانند نیکو شلوتربک را نیز در نظر دارد، تجربه حضور لاپورت در لالیگا می‌تواند برای تیم بسیار سودمند باشد.

بیشتر بخوانید: لیورپول آماده اتفاق تلخ می‌شود؛ جانشین آرنولد مشخص شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی