نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ: استقلال استعغای نکونام را ارائه کرد، کارت سرمربیگری موسیمانه صادر شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول نقل و انتفالات سازمان لیگ در مورد چگونگی ثبت قرارداد سرمربی استقلال در گفتگو با خبرورزشی روشنگری کرد.

به گزارش خبرورزشی، امروز کارت سرمربیگری موسیمانه صادر شد تا این سوال به وجود بیاید وقتی نکونام قراردادش را فسخ نکرده، چطور برای سرمربی جدید کارت بازی صادر شده است.

فرشید طاهری در این باره به خبرورزشی گفت:

"استقلال استعفای نکونام را ارائه کرد و بعد از آن توانست قرارداد موسیمانه را ثبت کند. "

با این شرایط کارت مربیگری موسیمانه هم به عنوان سرمربی صادر شده است و او به عنوان نفر اول روی نیمکت استقلال خواهد نشست. کارت موسیمانه در حالی صادر شده که برخی نزدیکان جواد نکونام مدعی بودند استقلال هنوز موفق به جلب رضایت او نشده بود اما گویا جواد نکونام و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از دربی تفاهم نامه ای را در قالب استعفای نکونام به شرط توافق مالی امضا کرده بودند. بعد از این دیدار جواد نکونام مقابل السد هم روی نیمکت استقلال نشست اما به نظر می رسد باشگاه استقلال با ارائه همان برگه موفق به ثبت قرارداد سرمربی جدیدش شده است.

وقتی از فرشید طاهری پرسیدیم استقلال می توانست همزمان دو سرمربی در لیست خود داشته باشد، رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به خبرورزشی گفت:

"چنین کاری خلاف قانون است اما استقلال در لیست خود دو سرمربی ندارد. آنها امروز برگه استعفای نکونام را به سازمان لیگ ارائه کردند و با این حساب دیگر هیچ مانعی برای صدور کارت سرمربیگری موسیمانه وجود نداشت. "

موسیمانه امروز روی نیمکت استقلال خواهد نشت و این شانس را دارد تا در بازی با خیبر، اولین پیروزی اش با آبی ها را تجربه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی