نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
ال‌کلاسیکوی غیرقابل پیش‌بینی؛ بارسلونا همچنان رئال‌مادرید را به دنبال خودش می‌کشد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امشب دیداری حساس بین رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و هر دو تیم امیدوارند که با پیروزی در این میدان قدرت خود را ثابت کنند.

به گزارش خبرورزشی، چشم تمام هواداران فوتبال امشب به استادیوم سانتیاگو برنابئو خواهد بود. ال‌کلاسیکو همیشه یکی از مهم‌ترین دیدارها در فوتبال جهان است، اما این رویارویی نمادین بین رئال مادرید و بارسلونا این بار جذابیت بیشتری دارد.

قبل از شروع فصل پیش‌بینی می‌شد که رئال مادرید مدعی اصلی برای حفظ قهرمانی لالیگا باشد. آنها در طول فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از بارسلونا بهتر عمل کرده و با اضافه شدن کیلیان امباپه، انتظار می‌رفت که برای دومین سال متوالی با فاصله صدرنشین لالیگا باشند، اما در حال حاضر، داستان به این شکل پیش نمی‌رود.

بارسلونا در ۱۰ هفته اول فصل عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته است. تیم هانسی فلیک در ۹ بازی از این ۱۰ بازی پیروز شده و تنها شکست آنها برابر اوساسونا (۴-۱) بوده است. کاتالان‌ها از نظر دفاعی چندان قانع‌کننده نبوده‌اند، اما در حمله حریفان را به شدت تحت فشار قرار داده‌اند؛ تیم‌هایی مانند رئال وایادولید (۷-۰)، ویارئال (۵-۱) و سویا (۵-۱) از جمله قربانیان این تیم بوده‌اند.

فلیک امیدوار است که تیمش بتواند رئالی‌ها را در خانه خودشان به چالش بکشد. تیم کارلو آنچلوتی در این فصل به ویژه در خط دفاعی چندان قانع‌کننده نبوده. افزون بر این، لوس بلانکوس دروازه‌بان اول خود، تیبو کورتوا که در چند هفته اخیر چندین بار آنها را نجات داده، را امشب در اختیار نخواهند داشت.

شکی نیست که بارسلونا می‌تواند با قدرت حمله خود مشکلات زیادی برای رئال مادرید ایجاد کند، اما مشکل ممکن است در انتهای دیگر میدان باشد. آنها در دفاع چندان قانع‌کننده نبوده‌اند و با توجه به اینکه فلیک تمایل دارد خط دفاعی بالایی داشته باشد، این موضوع می‌تواند مورد سوءاستفاده بازیکنانی مانند امباپه و وینیسیوس جونیور قرار گیرد.

فلیک از این مشکل بالقوه آگاه است و به همین دلیل در تلاش است تا بارسلونا بتواند به طور مؤثری با امباپه و وینیسیوس مقابله کند. اما متوقف کردن آنها، به ویژه وینی، بسیار دشوار خواهد بود. به همین دلیل انتظار می‌رود که یک بازی پرگل در برنابئو برگزار شود. هر دو تیم دارای قدرت حمله بالایی هستند، در حالی که خط دفاعی آنها عملکرد چندان قابل قبولی نداشته است.

بدون شک ال‌کلاسیکو به یکی از دیدارهای تماشایی این هفته تبدیل خواهد شد. آیا بارسلونا می‌تواند فرم درخشان خود را ادامه دهد یا اینکه رئال مادرید برتری خود را به رخ کاتالانی‌ها خواهد کشید؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی