نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
استقلال با روش ترکیبی با خیبر مسابقه می‌دهد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صحبتهای انگیزشی سرمربی تازه وارد استقلالی‌ها آنها را در آستانه سه مسابقه فشرده تا حد زیادی به حساسیت بازیهای پیش روی این تیم آگاه کرد.

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان تیم استقلال پس از چندین باخت در هفته‌های ابتدایی فصل فوتبالی جاری حالا در شرایطی قرار گرفته‌اند که این فرصت را دارند تا بتوانند دوباره روی پا بایستند و با قدرت به استقبال دو مسابقه سنگین و حساس پیش رو مقابل تراکتور و الهلال عربستان بروند.

خیبر خرم آباد تیمی است که به تازگی سرمربی‌اش را تغییر داده و حالا با سعید دقیقی که یکی از تهاجمی‌ترین مربیان حال حاضر فوتبال کشورمان است - که این را سال گذشته در تیم شمس آذر قزوین ثابت کرد - به شدت منتظر دیدار مقابل استقلال است.

سعید دقیقی که فصل گذشته با شمس آذر قزوین شرایط سختی را پیش روی استقلال و پرسپولیس قرار داد حالا با یک تیم تازه لیگ برتری شده دیگر قطعاً به دنبال کسب اعتبار برای خودش و البته تیم تحت هدایتش است.

با این وجود استقلال در شرایطی به مصاف خیبر خرم آباد می‌رود که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و با شکست سنگین مقابل ذوب آهن و دومین باخت متوالی در لیگ نخبگان آسیا مقابل النصر عربستان به هیچ عنوان فرصتی برای از دست دادن موقعیت‌ها ندارد.

شاگردان پیتسو موسیمانه که در روزهای اخیر بیشتر از هر چیز به مسائل روحی روانی پرداخته‌اند قطعاً در شرایط فعلی و با توجه به دور ماندن از صدر جدول این نکته را می‌دانند که باید از فرصت به وجود آمده برای رویارویی مقابل تیمی که هم تجربه لیگ برتر را ندارد و هم تازه سرمربی‌اش را تغییر داده نهایت استفاده را ببرند تا هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کنند.

با توجه به احتمال پیروزی تیم‌هایی مثل پرسپولیس، تراکتور و سپاهان در مسابقات امروز و فردای لیگ برتری، استقلال باید به این نکته مهم توجه کند که با از دست دادن حتی دو امتیاز و کسب مساوی باز هم از تیم‌های صدر جدولی دورتر خواهد شد بنابراین شاگردان سرمربی آفریقایی باید در این مسابقه بیش از هر چیز ابتدا مراقب دروازه خود باشند و در نهایت با بهره‌گیری از حداقل فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را برده و حداکثر تلاش خود را به کار بگیرند تا پیروز شوند.

با توجه به بازی های سنگین بعدی استقلال در تاریخ دهم و چهاردهم آبان مقابل تراکتور و الهلال عربستان تیم استقلال باید در شرایط فعلی به این دیدار خارج از خانه به چشم پله‌ای برای پرش به سوی شرایط خوب فصل قبل و قبل‌تر از آن نگاه کند.

با توجه به فرصت کم موسیمانه ظرف روزهای اخیر قطعاً در این بازی هم باید منتظر تحت تاثیر قرار گرفتن استقلالی‌ها از سوی سهراب بختیاری‌زاده باشیم چون این سرمربی آفریقایی هنوز فرصت چندانی برای شناسایی بازیکنان استقلال و چینش آنها در ترکیب این تیم نداشته و قطعاً با همفکری کامل سهراب بختیاری‌زاده و «تاکتیک ترکیبی»، این شرایط برای استقلال ایجاد می‌شود که پوشان تهرانی با بهترین ترکیب و اما تفکرات تاکتیکی سرمربی آفریقایی‌شان در زمین خرم آباد به میدان بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی