نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
آقای کلین شیت لیگ برتر؛ نه بیرو، نه کاپیتان آبی‌ها/ قارتال تبریز در کویر عقاب شد! / اخباری ۵۷۸ دقیقه بدون گل خورده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این که تیم مهدی تارتار کمترین گل خورده را داشته باشد اصلا عجیب نیست اما این که تیم او در هفت بازی، شش کلین شیت ثبت کرده، یعنی دروازه بان عجیبی دارد!

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا اخباری دروازه بان گل گهر سیرجان که در تبریز و تراکتور لقب قارتال را به خود اختصاص داده بود، حالا در کویر هم عقاب شده است.

بی شک یکی از ویژگی‌های مهدی تارتار و تیم‌هایش دفاعی بازی کردن و کم گل خورده است اما این که گل گهر سیرجان در هفت بازی تنها و تنها یک گل خورده، فقط به خصایص فنی تارتار برنمی‌گردد و قطعا علاوه بر تلاش نیروهای تدافعی تیم، باید دروازه بان گل گهر را نقش اول خلق این رکورد تاریخی دانست.

یک گل خورده، فقط از روی نقطه پنالتی

هفت بازی و تنها یک گل خورده، آن هم از روی نقطه پنالتی، یعنی باید محمدرضا اخباری را طلا گرفت. گل گهر تا به این جای کار هفت بار در لیگ بیست و چهارم به میدان رفته، آنها تنها در هفته اول دروازه شان به روی ملوان، تیم سابق تارتار باز شد. ملوان در آن دیدار حوالی دقیقه ۵۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد که امید نورافکن دقیقه ۵۲ دروازه گل گهر را گشود و بعد از این گل، دیگر دروازه اخباری باز نشده است.

گل گهر در هفته دوم ۲ بر صفر استقلال خوزستان را برد، هفته سوم با یک گل نساجی را شکست داد، هفته چهارم دیدارش با پرسپولیس به تعویق افتاد، هفته پنجم در رفسنجان مقابل مس به مساوی بدون گل رسید، هفته ششم مساوی بدون گل را این بار مقابل هوادار تکرار کرد، هفته هفتم سومین مساوی بدون گل متوالی را این بار مقابل خیبر رقم زد، هفته هشتم بازی این تیم با تراکتور عقب افتاد و هفته نهم نیز با ۲ گل ذوب آهن را در اصفهان برد. با این حساب، محمدرضا اخباری ۶ کلین شیت به نام خود ثبت کرده و در فصلی که سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال هنوز موفق به کلین شیت نشده و بیرو در تراکتور همان بیروی همیشگی نیست و گندوز هم در پرسپولیس تازه به ۴ کلین شیت رسیده، سلطان کلین شیت لیگ برتر است.  

محمدرضا اخباری از دقیقه ۵۲ بازی با ملوان در هفته اول که از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شد، تا این لحظه ۵۷۸ دقیقه گل نخورده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی