جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
۲ |
۱
اعتراض هواداران استقلال به ابقای غلامپور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران استقلال پس از اعلام ابقای بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه بانان در تیم استقلال، به حضور این مربی اعتراض کردند.

به گزارش خبرورزشی، پیتسو موسیمانه سرمربی جدید تیم استقلال، امروز در مراسمی در جمع خبرنگاران و مدیران باشگاه استقلال معارفه شد و مشخص شد بهزاد غلامپور در کادر موسیمانه حضور خواهد داشت.

این در حالی است که پس از اعلام ابقای غلامپور در تیم استقلال، هواداران این تیم اعتراض خود را به اشکال مختلف در فضای مجازی، نسبت به این اتفاق نشان دادند. هواداران استقلال معتقدند، بهزاد غلامپور نقش زیادی در افت سیدحسینی در تیم استقلال داشته و باعث شده تا این دروازه بان در این فصل، عملکرد ضعیفی از خود به نمایش بگذارد.

سیدحسین حسینی در این فصل لیگ برتر، ۶ بازی برای استقلال انجام داده که در هیچکدام از دیدارها موفق به کلین شیت نشده است.

استقلالی ها امیدوار بودند پس از حضور موسیمانه در استقلال، مربی دروازه بانان این تیم نیز تغییر کند تا عملکرد گلرهای استقلال بهتر شود اما پس از ابقای غلامپور، در فضای مجازی به حضور این مربی در استقلال اعتراض کردند و خواستار حضور مربی دیگری برای دروازه بانان خود شدند.

گفتنی است غلامپور تاکنون با ۷ سرمربی در استقلال همکاری داشته و در مدت حضورش در این تیم، یک قهرمانی لیگ برتر با فرهاد مجیدی و یک سوپرجام با ریکاردو ساپینتو کسب کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی