نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
آمار رویایی ستاره جوان تراکتور؛ این بازیکن را دست‌کم نگیرید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش امیرحسین حسین زاده در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه دار بوده است.

به گزارش خبرورزشی، تراکتور در دومین دیدار آسیایی خود برابر روشن به میدان رفت که در پایان نیمه نخست، با دو گل از حریف تاجیکستانی اش پیش افتاد.

نکته جالب اینجاست که هر دو گل تبریزی‌ها را امیرحسین حسین زاده به ثمر رساند؛ بازیکنی که این روزها بی نهایت آماده نشان می‌دهد و شاید به اندازه درخشش‌اش مورد تقدیر قرار نمی‌گیرد.

حسین زاده که سال گذشته به تراکتور پیوست، امسال زیر نظر دراگان اسکوچیچ در حال سپری کردن بهترین دوران بازی‌اش است؛ همان سرمربی‌ای که برای اولین بار به او اعتماد کرد و به اردوی تیم ملی فرا خواند. این وینگر ۲۳ ساله با دبلی که امروز کرده، سومین گل خود در دومین بازی‌اش در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند و این شانس را هم داشت که در همان نیمه نخست هت‌تریکش را کامل کند.

جالب است بدانید حسین زاده در ۶ بازی لیگ برتری امسال هم ۴ گل وارد دروازه رقبا کرده و یک پاس گل هم به ثبت رسانده است. با این آمار فوق العاده، امیر قلعه نویی باید نگاه ویژه ای به او داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    استقلال بجای اونهمه لقمه دور سر چرخیدن و...بایستی حسین زاده رو جذب می کردمقابل النصر چنانچه بازیکنی بمانند ایشون داشتیم تیم برنده بود خوب بازی کردن اما تمام کننده نداشتن
  • پورشورها💪 US ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    آفرین واقعا آماده ترین مهاجم این روزای ایران بدون شک موفق باشی پسر❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی