نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
بازی ایتالیایی‌ها با سایر کشورها تفاوت دارد/ سرعت بازی حریف به ما لطمه زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیاگو موتا مسئولیت شکست یووه از اشتوتگارت را بر عهده گرفت و معتقد است که سرعت بازی حریف به تیمش ضربه زد.

به گزارش خبرورزشی، یوونتوس که از دقیقه ۸۴ با کارت قرمز دانیل ۱۰ نفره شده بود، با نتیجه ۱-۰ از اشتوتگارت شکست خورد و با ۶ امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاد.

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، پس از این دیدار در کنفرانس خبری گفت: «برای اینکه در برابر تیمی مانند اشتوتگارت رقابت کنیم، باید در حمله قوی‌تر باشیم. اما برای موفقیت در ادامه رقابت‌ها، نیاز داریم که در دفاع نیز خیلی بهتر از امشب عمل کنیم.»

فابیو کاپلو روز گذشته درباره این بازی عنوان کرده بود که مشکل بزرگ تیم‌های ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا، کندی بازی آنها است و به همین دلیل نمی‌توانند در رقابت‌های اروپایی موفق شوند. موتا در واکنش به این نظر گفت: «فکر نمی‌کنم این حرف کاملاً درست باشد. البته امروز از سرعت بالای بازیکنان اشتوتگارت آسیب دیدیم و بیشتر زمان بازی، آن‌ها کنترل بازی را در دست داشتند، اما ما هم تلاش کردیم با سبک بازی خودمان به دروازه حریف نزدیک شویم.»

وی افزود: «نکات زیادی در مورد تفاوت بین فوتبال ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی وجود دارد که نیاز به بررسی دارد. با این حال، برخی تیم‌ها ترجیح می‌دهند از جلو پرس کنند و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند که این فشار زیادی به تیم حریف وارد می‌کند.»

موتا همچنین تأکید کرد: «یک تیم برای بازپس‌گیری توپ باید خوب دفاع کند و سپس از آن به درستی استفاده کند. امروز ما از بابت مالکیت توپ ضربه خوردیم و بیشتر فرصت‌هایمان از روی ضدحملات بود. من مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم و باید برای بازی‌های بعدی با آمادگی و بهبود بیشتری به میدان برویم. این کار را از بازی مقابل اینتر شروع خواهیم کرد.»

او در پایان گفت: «تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم و این شکست را جبران کنیم. هنوز مسابقات زیادی در لیگ قهرمانان باقی مانده و شرایط ما بحرانی نیست.»

بیشتر بخوانید: آتش تند رئال‌مادرید به جان زنبورها افتاد/ برتری آرسنال و شکست یووه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی