جدول لیگ نخبگان آسیا و پیش شرط صعود نمایندگان ایران؛ فرار از رده‌های هفتم و هشتم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایندگان کشورمان برای موفقیت در رقابتهای لیگ نخبگان آسیا تلاش می‌کنند میان ۸ تیم بالانشین جدول قرار بگیرند تا به مرحله حذفی این رقابت‌ها صعود کنند.

به گزارش خبرورزشی، لیگ نخبگان آسیا شب گذشته با چهار دیدار برگزار شد و حساسیت این رقابت‌ها برای صعود به مرحله بعد، میان تیم‌ها بیشتر از پیش شد.

در پایان دیدارهای برگزار شده شب گذشته لیگ نخبگان آسیا، الهلال عربستان با ۹ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار گرفت و الاهلی عربستان با همین تعداد امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و به دنیال این دو تیم عربستانی که تنها تیم‌های ۱۰۰ درصدص لیگ نخبگان هستند (تیم‌هایی که ۱۰۰ درصد امتیازات سه بازی نخست خود را گرفته اند) السد قطر، النصر عربستان، الغرافه قطر، الوصل امارات و پاختاکور ازبکستان تیم‌هایی هستند که از رده سوم تا رده هشتم، الهلال و الاهلی را تعقیب می‌کنند.

گفتنی است ۸ تیم اول این گروه به دور بعدی مسابقات صعود می‌کنند و بر اساس فرمت مسابقات، تیم اول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم در مرحله پلی آف به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نکته قابل توجه برای نمایندگان کشورمان این است که علاوه بر اینکه برای صعود به دور بعدی مسابقات باید جزء ۸ تیم اول باشند، باید تلاش کنند در رتبه هفتم و هشتم قرار نگیرند. با توجه به صدرنشین بودن الهلال و الاهلی، نمایندگان کشورمان اگر هفتم یا هشتم شوند، با این دو تیم قدرتمند عربستانی روبرو خواهند شد و این اتفاق، چالش سختی برای نمایندگان کشورمان خواهد بود.

جالب است بدانید النصر عربستان اگر در دیدار امشب خود مقابل استقلال، پیروز شود به رده سوم جدول رده بندی صعود می‌کند و ۳ تیم صدر جدول را تیم‌های عربستانی تشکیل خواهند داد که این اتفاق در نوع خود جالب است و نشان از قدرت تیم‌های عربستانی در لیگ نخبگان آسیا می‌دهد.

امشب در این رقابت‌ها دو دیدار برگزار خواهد شد که استقلال ایران به مصاف النصر عربستان و الغرافه قطر به مصاف الوصل امارات خواهند رفت و نتایج این دو دیدار می‌تواند تغییراتی در جدول رده بندی لیگ نخبگان اسیا به وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: جدول لیگ نخبگان آسیا| الهلال همچنان در صدر غرب آسیا؛ رییس آبی منطقه! / پرسپولیس در جمع قعرنشینان

در همین رابطه بخوانید: شانس استقلال برای گرفتن جای تیم رونالدو!

جدول لیگ نخبگان آسیا و پیش شرط صعود نمایندگان ایران؛ فرار از رده های هفتم و هشتم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی