نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
عکس| هجوم هواداران استقلال به صفحه هلدینگ خلیج فارس برای اخراج احمد شهریاری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران استقلال با هجوم به صفحه رسمی هلدینگ خلیج فارس، خواستار اخراج احمد شهریاری و فرشید سمیعی شدند.

به گزارش خبرورزشی، هواداران تیم استقلال با هجوم به صفحه رسمی هلدینگ خلیج فارس در اینستاگرام، خواستار اخراج احمد شهریاری، رییس هیات مدیره این تیم شدند اما این ماجرا پشت پرده جذابی دارد.

بازی مجازی در استقلال، شدت گرفته است. اگرچه در ظاهر فرشید سمیعی ماشین امضای احمد شهریاری تلقی می شود اما همین ماشین امضا، در فضای مجازی حامیانی دارد که شهریاری را به عنوان مقصر ردیف اول ناکامی استقلال معرفی و سمیعی را به اصطلاح، سفید می کنند.

شب گذشته پس از آنکه مصطفی کارخانه در مصاحبه ای اقدام به دفاع از احمد شهریاری کرد و گفت فرشید سمیعی باید به عنوان مدیرعامل، پاسخگو باشد، حامیان فرشید سمیعی دست به کار شدند و شهریاری را روبروی هواداران قرار دادند. به قول خودشان طرح انهدام مدیریت شهریاری در مجازی آغاز شده که بر پایه همین طرح هواداران استقلال با هجوم به صفحه هلدینگ خلیج فارس خواستار اخراج احمد شهریاری شدند.

در پی کسب نتایج ضعیف از سوی تیم استقلال و عملکرد بد مدیریت این تیم، هواداران استقلال پس از شکست این تیم مقابل ذوب آهن، اعتراضات خود را نسبت به حضور فرشید سمیعی و احمد شهریاری در هیات مدیره آبی پوشان بیشتر  کردند. در همین راستا تعداد کامنت های اخراج احمد شهریاری زیر پست هلدینگ خلیج فارس، از مرز ۱۲ هزار، عبور کرده است.

هواداران استقلال، علاوه بر اخراج شهریاری، پیش از این خواستار اخراج فرشید سمیعی، مدیرعامل این تیم نیز شده بودند و اعتراض خود را در ورزشگاه شهرقدس در بازی مقابل ذوب آهن اعلام کرده بودند.

بیشتر بخوانیم: هواداران استقلال خطاب به شهریاری و سمیعی؛ خودتان هم همراه سهراب بختیاری‌زاده بروید/ ۷۸ درصد می‌گویند هیات مدیره و مدیرعامل هم برکنار شوند

عکس| هجوم هواداران استقلال به صفحه هلدینگ خلیج فارس برای اخراج احمد شهریاری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی